Blog
Jak się uczyć, żeby się nauczyć? Sprawdź, jak możesz pomóc swoim uczniom i słuchaczom!
Autor: Paweł Pietrzak
Jesteśmy nauczycielami i naszą misją, która wyrasta ze zdobytego przez nas wykształcenia, praktyki, czy też prawdziwego talentu jest przekazywanie wiedzy. Z nas powinny wypływać informacje,
15 strategicznych czynników, które musisz wziąć pod uwagę w 2021 roku, aby być właścicielem zyskownej szkoły językowej
Autor: dr hab. Joanna Femiak
Niniejszy artykuł bazuje na badaniach przeprowadzonych w 2020 roku przez firmę Deloitte, Business Centre Club, Forrester i Personnel Training Institute. Autorka dokonała analizy wyników i
Gra komputerowa – przyjaciel nauczyciela!
Rzeczywistość edukacyjna, w której przyszło nam działać, wymaga od nas nie tylko doskonałego przygotowania merytorycznego, ale i (a może nawet zwłaszcza) technologicznego. Musimy – jako
Nie traktuj firmy jak swojego dziecka! Jak przeprowadzić dezidentyfikację i przeciąć emocjonalną pępowinę?
W sytuacji kryzysowej, która jest pełna zaskakujących decyzji, zaskakujących okoliczności, warto znać proces dezidentyfikacji, który pomaga nam nabrać dystansu do własnych przeżyć i emocji. Pierwszy
Nie daj się stresowi! Poznaj 4 kroki w kierunku siły psychicznej i odporności na stres.
Stres pojawia się wtedy, kiedy subiektywnie oceniamy, że nasze zasoby są za małe w stosunku do wyzwań, jakie niesie ze sobą sytuacja zewnętrzna. Wtedy ta
Zarządzanie oddolne – najlepszym stylem kierowania ludźmi w sytuacji kryzysowej
Zarządzanie zawsze jest związane z wyznaczeniem jakiegoś celu i kontrolą, czy do niego się zbliżamy, czy nie. Natomiast w sytuacji kryzysowej cele firmy muszą być
Czy zaufanie do nauczyciela Twoich słuchaczy jest ważne dla wizerunku Twojej szkoły?
Co zrobić, by nauczyciel wzbudzał zaufanie dziecka? Jakie elementy warto wprowadzić w pracy z dziećmi, aby wzbudzać zaufanie? Szkoła jest taką instytucją, w której na
Trzy zasady zarządzania w sytuacji kryzysowej
Są trzy bardzo ważne zasady, które należy stosować w sytuacji kryzysowej. Trzeba jednak pamiętać, że sytuacja kryzysowa to nie jest to samo co kryzys. Dzisiaj
Zarządzanie ceną KURSÓW JĘZYKOWYCH w dobie po pandemii
W organizacjach edukacyjnych właśnie jesteśmy w sezonie sprzedaży. Jest to bardzo ważny moment. Każdy, kto prowadzi szkołę językową/placówkę niepubliczną wie, że jest to ostatni moment
Pułapki marketingowo – sprzedażowe produktów online, offline – po pandemii
Wraz z pojawieniem się produktów online pojawiły się nowe możliwości, ale także nowe zagrożenia. Warto uświadomić sobie pułapki marketingowe i sprzedażowe oraz przeanalizować działania podejmowane
4 różnice w produktach online i offline, o których warto pamiętać w ofercie dla klienta i szkoleniach nauczycieli
W dobie koronawirusa wiele szkół odkryło, że produkty realizowane w formie online mają swoich zwolenników i wielu klientów nawet je preferuje. Ponadto nauczyciele w szkołach
Koniec roku szkolnego w czasie kryzysu – podsumowanie dla rodzica, nauczyciela, dziecka.
Obecny rok szkolny kończymy z nowymi doświadczeniami. Był to rok, niecodziennych okoliczności, doświadczania różnego rodzaju strat. Codzienna aktywność została ograniczona. Wiele osób musiało zrezygnować z