Poradnia dla przedsiębiorców

DLA KOGO JEST PORADNIA PRZEDSIĘBIORCÓW?

  • Dla przedsiębiorcy branży edukacyjnej
  • Właścicieli szkoły językowej, przedszkola, placówki edukacyjnej, szkoły niepublicznej, placówki Montessori 

Wiemy, że Twoja rola jest obarczona dużą odpowiedzialnością, często presją i wyzwaniami.

Dlatego, na bazie ponad 20 lat doświadczeń w pracy z właścicielami małych i dużych firm branży edukacyjnej (ale nie tylko), stworzyliśmy poradnię!

Jeśli cenisz sobie:

Jesteś we właściwym miejscu!

STOP

Zatrzymaj się!

Znamy sprawdzone rozwiązania, dzięki którym zyskasz:

Sprawną organizację pracy i podział obowiązków

To temat dla Ciebie, jeżeli:
- chcesz zwiększyć produktywność w swoim edubiznesie i ułatwić pracę zarówno sobie, jak i innym,
- pracownicy zgłaszają chaos i zdarza się, że praca jest powtarzana,
- odpowiedzialność pracowników za ich za zadania jest rozmyta.

Skuteczny system sprzedaży i obsługi klienta

To temat dla Ciebie, jeżeli:
- rodzice i dzieci w Twojej szkole nie kontynuują edukacji w kolejnych etapach (w ciągu roku masz ponad 20% rezygnacji),
- chcesz zwiększyć ilość słuchaczy w Twojej placówce edukacyjnej
- planujesz rozwój biznesu lub rozbudowę o kolejne siedziby: przedszkole, żłobek, szkoła.

Zaangażowany zespoł

To temat dla Ciebie, jeżeli:
- jesteś ambitny i zdeterminowany do zmian w swojej szkole,
- przybywa Ci nowych osób do zarządzania, a pracownicy upominają się o podwyżki,
- chcesz kogoś wyróżnić, nagrodzić i nie wiesz jak to zrobić

Czas na rozwój umiejętności liderskich

To temat dla Ciebie, jeżeli:
- jesteś ciekawy swoich nowych kompetencji,
- lubisz się rozwijać i inspirować, ale wiesz, że wymaga to wysiłku
- wiesz, że nie ma rozwoju bez inwestycji.
- chcesz byś skuteczny w pracy i szczęśliwy w życiu rodzinnym.

Umów 20 minutową bezpłatną konsultację -

- nic nie tracisz, a możesz tylko zyskać!

INDYWIDUALNE WSPARCIE

Wybierz dla siebie cykl tematyczny

Zebraliśmy podstawowe tematy, które są niezbędne w rozwoju przedsiębiorcy branży edukacyjnej. Realizujemy je podczas konsultacji indywidualnych i organizowanych raz na 3 miesiące spotkań grupowych.

Cena 350 - 600 zł/h

Motywujący system wynagrodzeń i oceny pracownika w branży edukacyjnej

Określisz zasady przyznawania motywatorów finansowych, tym samym pracownicy będą mieć jasne i transparentne informacje. Wyróżnisz się wśród pracodawców w edukacji dzięki realnemu i bezpiecznemu budżetowi wynagrodzeń.
REZERWUJ TEMAT

Delegowanie zadań i odpowiedzialności w zespole

Zdiagnozujemy obszary do poprawy co pozwoli uwolnić swój czas i zająć się rozwojem firmy. Poznasz swój własny styl delegowania, dzięki któremu zwiększysz skuteczność pracy własnej i zespołu. Pozwalając pracownikom się rozwijać i brać odpowiedzialność, przygotujesz ich do samodzielnej pracy i zyskasz czas dla siebie i rodziny.
REZERWUJ TEMAT

Rozwój świadomości i kompetencji liderskich w życiu zawodowym i prywatnym

Zyskasz świadomość roli lidera i jego głównych zadań. Zwiększysz swoją skuteczność w budowaniu zespołu i relacji z pracownikami w swojej firmie, dzięki czemu dowiesz się jak wprowadzać zmiany w organizacji. Poznasz zasady budowania skutecznych zespołów zadaniowych w swojej firmie.
REZERWUJ TEMAT

Świadoma rekrutacja i selekcja pracownika w branży edukacyjnej (nowoczesne rozwiązania)

Nauczysz się pisać skuteczne ogłoszenia rekrutacyjne, w którym zadbasz o emloyer branding. Dowiesz się jak prowadzić skuteczne rozmowy rekrutacyjne i nie dać zaskoczyć w trakcie pracy.
REZERWUJ TEMAT

Organizacja procesu sprzedaży wewnętrznej i obsługi rodzica w placówce edukacyjnej

Zdiagnozujesz błędy w obsłudze klienta, uporządkujesz i zintegrujesz procesy sprzedaży, co pozwoli na wzrost kontynuujących rodziców i dzieci w kolejnych etapach (kolejne kursy w szkole językowe, przejście ze żłobka do przedszkola, z przedszkola do zerówki lub szkoły). Zaoszczędzisz czas i pieniądze na rekrutację nowych rodziców i dzieci dzięki stworzeniu kalendarza pracy swojej placówki
REZERWUJ TEMAT

Organizacja procesu sprzedaży do nowego klienta w placówce edukacyjnej

Określisz kroki sprzedażowe do nowego klienta i udoskonalisz system jego pozyskiwania, przez wykorzystanie punktów dystrybucji. Zaoszczędzisz czas i pieniądze na nieudane kampanie reklamowe, wykorzystując potencjał lokalny.
REZERWUJ TEMAT

Organizacja procesu marketingu od A do Z w placówce edukacyjnej

Określisz spójny wizerunek i archetyp swojej firmy, dzięki czemu zdefiniujesz swojego docelowego klienta. Dowiesz się jak zarządzić kanałami komunikacji w twojej firmie edukacyjnej - pokażemy Ci wzory postów i grafik aktualnie używanych na facebooku. Poznasz etapy kampanii reklamowej i zasady ustawiania menadżera reklam, na przykładzie swojej placówki
REZERWUJ TEMAT

Budżet – zasady jego tworzenia i rozumienia w branży edukacyjnej

Nauczysz się podziału kosztów i ich dystrybucji, dzięki czemu poprawisz inwestycje w swoim edubiznesie. Zyskasz dopasowany wzór formatki scalającej budżet. Nauczysz się wyciągać wnioski z obecnych danych finansowych na przyszłość.
REZERWUJ TEMAT

Jak pogodzić życie zawodowe i rodzinne będąc przedsiębiorcą?

Zyskasz jasne wytyczne organizacji czasu, które pomogą Ci zadbać o balans między pracą a rodziną i dowiesz się jakie schematy myślenia i działania zaburzają tę równowagę. Nauczysz się pracować ze sobą i stawiać granice, by szczęśliwie i zdrowo żyć.
REZERWUJ TEMAT

Stworzymy Twój indywidualnie dopasowany cykl! Wypełnij audyt i w ciągu 24 godzin (z wyłączeniem weekendów) oddzwonimy do Ciebie.
Podczas pierwszej bezpłatnej konsultacji zyskasz wiedzę o etapie rozwoju Twojej firmy i obszarach, o które możesz zadbać.

PTI to LUDZIE

Poznaj nasz zespół

Zespół PTI jest wsparciem dla najbardziej wymagających organizacji. Tworzą go wysokiej klasy specjaliści takich dziedzinach jak: psychologia, prawo, finanse, doradztwo zawodowe, wynagrodzenia, marketing, zarządzanie podmiotowe w organizacji, zarządzanie.

MONIKA KARNIEWSKA-MAZUR

Ekspert ds. finansów

JOANNA FEMIAK

Ekspert ds. zarządzania firmami edukacyjnymi

Potrzebujesz praktycznej wiedzy?

Bądź na bieżąco z nowinkami z branży edukacyjnej

Zapisz się do newslettera!

Monika Karniewska-Mazur

Kwalifikacje ACCA (Association of Chartered Certified Accountants) oraz CIA (Certified Internal Auditor)

W przeszłości pracownik PwC (działy: badania sprawozdań finansowych, doradztwa gospodarczego i księgowego). Od 2009 r. niezależny expert specjalizujący się w obszarze skonsolidowanej sprawozdawczości finansowej grup kapitałowych notowanych na GPW i NewConnect, usprawnianiu procesów finansowo-księgowych i sprawozdawczych, w tym dla celów zarządczych. Doradca spółek/grup kapitałowych w optymalizacji procesów biznesowych, budowaniu systemu kontroli wewnętrznej, prowadzeniu audytów wewnętrznych. W PTI prowadzi szkolenia i doradztwo z zarządzania finansami.

dr hab. Joanna Femiak

Wieloletni trener, coach i doradca. Jest wysokiej klasy specjalistą i dzieli się wiedzą z zakresu: zarządzania strategicznego, zarządzania personelem, sprzedaży i marketingu, organizacji pracy w przedsiębiorstwie edukacyjnych. Projektuje i wspiera instytucje we wprowadzaniu systemów HR w firmach. Bada zagadnienia związane z edukacją dorosłych, samoświadomością i szeroko rozumianym rozwojem. Trener Videotreningu Komunikacji (VIT).

Podczas swoich szkoleń łączy umiejętności psychologa, praktykę trenera z wiedzą pięknej dziedziny, jaką jest filozofia. Maksyma, która jej towarzyszy w pracy i życiu to:

„Co sobie uświadamiasz to kontrolujesz, to, czego sobie nie uświadamiasz kontroluje ciebie” A. de Mello.

W PTI monitoruje działalność merytoryczną Instytutu, czuwa nad jego rozwojem. Odpowiada także za wizerunek PTI na rynku szkoleń.

Potrzebujesz praktycznej wiedzy?

Zapisz się do newslettera i bądź na bieżąco z nowinkami z branży!

Zapisz się aby otrzymać dostęp do webinaru

Jak motywować nauczycieli w trudnych czasach?

*Akceptuję warunki regulaminu
Agata Zborała

Agata Zborała

Certyfikowany coach i trener Cliftonstrenghts® 

Jako osoba mająca 23-letnie doświadczenie w biznesie jest ekspertem sprzedaży, komunikacji i doradztwa rozwoju osobistego i biznesowego. Posiada umiejętności zarządzania oraz wpieram w budowaniu silnej kultury organizacyjnej opartej na mocnych stronach członków zespołu. 

Wyznaje zasadę rozwój osobisty + rozwój zespołu = rozwój organizacji. 

Towarzyszy w odkrywania naturalnego potencjału w postaci talentów i mocnych stron oraz pomaga je rozwijać dla spełnionego życia osobistego i zawodowego.

Sebastian Sitowski

Marketingowiec, specjalista ds. mediów społecznościowych, dyplomowany coach, team coach, trener i certyfikowany facylitator Action Learning. 

Od ponad 10 lat w branży reklamowej, od roku prowadzi własną firmę, której misją jest wspieranie małych i średnich przedsiębiorstw w budowaniu skutecznych strategii marketingowych. Wyznaje prostą zasadę, opartą na wieloletnim doświadczeniu – bez długofalowej strategii, wyznaczenia celów i angażującego contentu nie ma dobrej sprzedaży. 

Poza opieką nad swoimi klientami prowadzi szkolenia z online marketingu dla amatorów i specjalistów, udziela konsultacji biznesowych oraz prowadzi coachingi i warsztaty. Od 3 lat z pasją zgłębia zagadnienie inteligencji emocjonalnej, przekładając tę wiedzę na marketing i sprzedaż w sieci.