Regulamin szkoleń online

Właścicielem i administratorem serwisu http://pti.edu.pl/ jest Personnel Training Institute dr hab. Joanna Femiak, ul. Kochanowskiego 30/17; 01-864 Warszawa, NIP 646-153-38-03, zwana dalej PTI.

WYMAGANIA TECHNICZNE
Do skorzystania z kursów online platformy http://pti.edu.pl/niezbędny jest dostęp do sprzętu komputerowego o następujących parametrach minimalnych:

  • komputera z dostępem do Internetu i przeglądarką internetową umożliwiającą przeglądanie stron WWW.
  • Włączona obsługa cookies w przeglądarce.
  • Możliwość odtwarzania materiałów wideo, np. serwisu YouTube.com.
  • Zainstalowane aplikacje umożliwiające odczytywanie plików Adobe PDF.

SPOSÓB ZAWARCIA UMOWY
Skorzystanie z wybranego kursu dostępnego na platformie http://pti.edu.pl/ możliwe jest po prawidłowym zawarciu umowy zgodnie z poniższą procedurą:

  • klient składa zamówienie za pośrednictwem strony http:// https://pti.edu.pl/sklep,
  • klient dokonuje płatności za usługę,
  • klient jest zobowiązany dokonać płatności za usługę w ciągu 7 dni od dnia złożenia
    zamówienia. W przypadku braku zapłaty w ciągu 7 dni, Sprzedawcy, przysługuje prawo
    natychmiastowego anulowania zamówienia.
  • po zaksięgowaniu płatności klient otrzymuje e-mail z potwierdzeniem, że może korzystać z usługi.

Umowa zawierana jest na czas określony w aktualnej ofercie kursu. Umowa może zostać rozwiązana przez każdą ze Stron, z zachowaniem 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia, bez podawania przyczyn. W przypadku, gdy stroną rozwiązującą umowę będzie PTI, klientowi udostępniona zostanie możliwość pobrania wszystkich materiałów wchodzących w skład wybranego kursu w celu ich zapisania na dysku twardym swojego komputera.

ZAMÓWIENIE

  • Zamówienia dokonuje się poprzez wypełnienie formularza dostępnego na stronie serwisu http:// https://pti.edu.pl/sklep.
  • Użytkownik ponosi całą odpowiedzialność za prawidłowe wypełnienie formularza.
  • Do każdego zakupu dołączane jest e-mailowe potwierdzenie dokonania zakupu oraz, na
    życzenie klienta, faktura VAT doręczana w formie pliku PDF.
  • Po dokonaniu zakupu Użytkownik otrzymuje potwierdzenie założenia Konta w wiadomości e-
    mail przesłanej na adres podany przez Użytkownika, gdzie wskazane będzie również nadane
    tymczasowe hasło, którego Użytkownik będzie używał do logowania na Konto.
  • Hasło może zostać w każdej chwili zmienione przez Użytkownika.
  • Po założeniu Konta Użytkownik uzyskuje do niego dostęp.
  • Dostęp do Konta jest możliwy po zalogowaniu się przez Użytkownika na Platformie.
  • Użytkownik zobowiązuje się do nieudostępniania Konta oraz danych do logowania na Konto

    osobom trzecim

    Sprzedawca oświadcza, że przysługują mu autorskie prawa majątkowe do Produktów, i stanowią utwór w rozumieniu Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Produkty podlegają ochronie na zasadach wynikających z ustawy o prawie autorskim i prawachpokrewnych.

PŁATNOŚCI

  • Wszystkie ceny podane w serwisie http://pti.edu.pl/sklep i wyrażone są w polskich złotych (PLN) i są cenami brutto. 
  • Płatności regulowane mogą być z wykorzystaniem przelewów z wybranych banków działających w Polsce, płatności BLIK i za pomocą kart płatniczych: *Visa, *Visa Electron, *Mastercard, *Mastercard Electronic, *Maestro.
  • Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.
  • Płatności są obsługiwane przez AUTOPAY SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Sopocie, nr kodu 81-718, przy ulicy Powstańców Warszawy 6, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000320590, NIP 585-13-51-185, Regon 19178156100000.

REALIZACJA UMOWY

Organizator gwarantuje, że nabywcy otrzymają dostęp do materiałów kursowych najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od zamknięcia sprzedaży. Organizator zapewnia dostęp do materiałów kursowych przez 60 dni kalendarzowych od momentu gdy dostęp do nich zostanie otwarty.

REKLAMACJE
W przypadku problemów technicznych z produktem, nabywca może zgłosić reklamację towaru na adres office.pti.szkolenia@gmail.com. Wszelkie zgłoszenia rozpatrujemy indywidualnie.

ZWROTY I GWARANCJA SATYSFAKCJI
Zgodnie z polskim prawem, jeżeli zakupisz produkt jako osoba fizyczna (konsument), to przysługuje Ci możliwość odstąpienia od umowy, bez podawania przyczyn, w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy (dokonania zakupu). Zgodnie z prawem nie możesz jednak odstąpić od umowy w przypadku, gdy rozpocząłeś już korzystanie z zamówionych usług. 

Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

*Gwarancja produktu: „MISTRZOWSKI SEKRETARIAT W TWOJEJ SZKOLE” Możesz odstąpić od umowy, jeśli wdrożysz wszystkie elementy z naszego kursu i nie przyniosą one efektów. Wdrożenia zostaną sprawdzone przez naszych specjalistów.

* Gwarancja produktu: „ZARZĄDZANIE FINANSAMI SZKOŁY JĘZYKOWEJ I PRZEDSZKOLA”: możesz odstąpić od umowy, jeśli wdrożysz wszystkie elementy z naszego kursu i nie przyniosą one efektów. Wdrożenia zostaną sprawdzone przez naszych specjalistów.

* Gwarancja produktu „9 ZASAD SKUTECZNEGO DELEGOWANIA W SZKOLE JĘZYKOWEJ, FIRMIE EDUKACYJNEJ”: możesz odstąpić od umowy, jeśli wdrożysz wszystkie elementy z naszego kursu i nie przyniosą one efektów. Wdrożenia zostaną sprawdzone przez naszych specjalistów.

Masz pytania?

Zastanawiasz się czy warto próbować?

Nie wiesz czy tym razem będzie inaczej?

Jeszcze masz wątpliwości? Zarezerwuj miejsce, napisz jaki cel chciałbyś osiągnąć!

Napisz do nas

Zapisz się aby otrzymać dostęp do webinaru

Jak motywować nauczycieli w trudnych czasach?

*Akceptuję warunki regulaminu
Agata Zborała

Agata Zborała

Certyfikowany coach i trener Cliftonstrenghts® 

Jako osoba mająca 23-letnie doświadczenie w biznesie jest ekspertem sprzedaży, komunikacji i doradztwa rozwoju osobistego i biznesowego. Posiada umiejętności zarządzania oraz wpieram w budowaniu silnej kultury organizacyjnej opartej na mocnych stronach członków zespołu. 

Wyznaje zasadę rozwój osobisty + rozwój zespołu = rozwój organizacji. 

Towarzyszy w odkrywania naturalnego potencjału w postaci talentów i mocnych stron oraz pomaga je rozwijać dla spełnionego życia osobistego i zawodowego.

Sebastian Sitowski

Marketingowiec, specjalista ds. mediów społecznościowych, dyplomowany coach, team coach, trener i certyfikowany facylitator Action Learning. 

Od ponad 10 lat w branży reklamowej, od roku prowadzi własną firmę, której misją jest wspieranie małych i średnich przedsiębiorstw w budowaniu skutecznych strategii marketingowych. Wyznaje prostą zasadę, opartą na wieloletnim doświadczeniu – bez długofalowej strategii, wyznaczenia celów i angażującego contentu nie ma dobrej sprzedaży. 

Poza opieką nad swoimi klientami prowadzi szkolenia z online marketingu dla amatorów i specjalistów, udziela konsultacji biznesowych oraz prowadzi coachingi i warsztaty. Od 3 lat z pasją zgłębia zagadnienie inteligencji emocjonalnej, przekładając tę wiedzę na marketing i sprzedaż w sieci.