Nasz zespół

Potrzebujesz praktycznej wiedzy?

NEWSLETTER

Zapisz się i bądź na bieżąco!

dr hab. Joanna Femiak

Wieloletni trener, coach i doradca. Jest wysokiej klasy specjalistą i dzieli się wiedzą z zakresu: zarządzania strategicznego, zarządzania personelem, sprzedaży i marketingu, organizacji pracy w przedsiębiorstwie edukacyjnych. Projektuje i wspiera instytucje we wprowadzaniu systemów HR w firmach. Bada zagadnienia związane z edukacją dorosłych, samoświadomością i szeroko rozumianym rozwojem. Trener Videotreningu Komunikacji (VIT).

Podczas swoich szkoleń łączy umiejętności psychologa, praktykę trenera z wiedzą pięknej dziedziny, jaką jest filozofia. Maksyma, która jej towarzyszy w pracy i życiu to:

„Co sobie uświadamiasz to kontrolujesz, to, czego sobie nie uświadamiasz kontroluje ciebie” A. de Mello.

W PTI monitoruje działalność merytoryczną Instytutu, czuwa nad jego rozwojem. Odpowiada także za wizerunek PTI na rynku szkoleń.

Edyta Socha

Nauczyciel języka angielskiego z długoletnim stażem, pracujący z wszystkimi grupami wiekowymi i na wszystkich poziomach. Ukończyła Akademię Trenera Talentów, Szkołę Psychologii Edukacji Dziecka organizowane przez PTI. Jest członkiem Positive Dyscypline Association i certyfikowanym Edukatorem Pozytywnej Dyscypliny w klasie. W PTI odpowiedzialna za realizację szkoleń pedagogicznych i metodycznych w szkołach językowych.

Paweł Pietrzak

Jestem lektorem języka angielskiego, nauczycielem języka polskiego. Od wielu lat działam w sferze edukacji w każdej grupie wiekowej i zawodowej. Ukończyłem Kurs Trenera Talentów w PTI, obecnie staram się wykorzystywać w mojej pracy elementy Life Coachingu.

Patrycja Kochan

Psycholog kliniczny dzieci i młodzieży. Pracuje terapeutycznie i diagnostycznie z dziećmi i młodzieżą w NPPP ANIMUS. Prowadzi warsztaty i treningi psychologiczne dla młodzieży oraz Trening Umiejętności Społecznych, a także konsultacje dla rodziców. Wychowawca na obozach twórczego rozwoju ANIMUS. Pracuje również jako psycholog szkolny w szkole podstawowej.
Współpracuje z wydawnictwem Taurus Edukacja i Kultura jako konsultant i uczestnik międzynarodowych projektów edukacyjnych.

Mirosław Borek

Trener, coach i psycholog – absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Od 1996 roku posiada rekomendację II stopnia trenera Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Należy do Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych.
Posiada dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe we wspieraniu organizacji biznesowych w budowaniu zespołów, prowadzenia coaching’u, motywowaniu, rozwiązywaniu konfliktów, wspieraniu pracowników w rozwoju zawodowym oraz wspiera zespoły sprzedaży i obsługi klienta w rozwoju umiejętności asertywnej komunikacji, skutecznej sprzedaży, prezentacji, negocjacji, wywierania wpływu,
Prowadzi coaching zespołowy i indywidualny oraz realizuje projekty train the trainers dla zespołów trenerski i superwizuje ich pracę.
Wykształcenie psychologiczne oraz praktyka trenera i coacha pozwala mu na uwzględnianie procesu grupowego w trakcie trwania pracy szkoleniowej i coaching’owej, oraz umiejętne dostosowanie ich treści do zmieniającej się dynamiki grupy, oraz potrzeb indywidualnych uczestników.

Monika Karniewska-Mazur

Kwalifikacje ACCA (Association of Chartered Certified Accountants) oraz CIA (Certified Internal Auditor)

W przeszłości pracownik PwC (działy: badania sprawozdań finansowych, doradztwa gospodarczego i księgowego). Od 2009 r. niezależny expert specjalizujący się w obszarze skonsolidowanej sprawozdawczości finansowej grup kapitałowych notowanych na GPW i NewConnect, usprawnianiu procesów finansowo-księgowych i sprawozdawczych, w tym dla celów zarządczych. Doradca spółek/grup kapitałowych w optymalizacji procesów biznesowych, budowaniu systemu kontroli wewnętrznej, prowadzeniu audytów wewnętrznych. W PTI prowadzi szkolenia i doradztwo z zarządzania finansami.

Milena Jastrzębska

Trener, konsultant FRIS, praktyk, przedsiębiorca. Specjalizuje się w szkoleniach z obszaru organizacji i zarządzania czasem pracy. Absolwent Akademii dla Właściciela PTI.

Na co dzień pomaga kobietom w budowaniu stabilnych biznesów po to, by z powodzeniem mogły godzić życie osobiste z zawodowym. Posiada ponad 8-letnie doświadczenie w prowadzeniu własnej szkoły językowej i zarządza prawie 20 osobowym zespołem. Jej cel to kompleksowe wsparcie mentoringowe innych przedsiębiorczych kobiet.

Anna Jadach

Logopeda, terapeuta integracji sensorycznej, specjalista w zakresie emisji i higieny głosu, pedagog, psychoterapeuta. Magister rehabilitacji ruchowej, absolwentka: Studium Logopedii na Uniwersytecie Warszawskim, Studium Emisji i Higieny Głosu na Uniwersytecie Gdańskim oraz Studium Pomocy Psychologicznej i Socjoterapii w Ośrodku Metod i Szkoleń Psychospołecznych w Warszawie. Ukończyła: kurs I i II stopnia Integracji Sensorycznej w PSTIS, kurs I i II stopnia Alternatywnych i Wspomagających Metod Komunikacji w Stowarzyszeniu „Mówić bez słów” i „Rozumieją nas”, staż logopedyczny w pracy z dziećmi z autyzmem” w Fundacji SYNAPSIS oraz wiele innych kursów i szkoleń z zakresu pomocy dzieciom i rodzinie. Zajmuje się terapią i diagnozą logopedyczną dzieci i dorosłych, terapią i diagnozą integracji sensorycznej, terapią logopedyczną dzieci i młodzieży z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Prowadzi szkolenia z emisji i higieny głosu, kultury żywego słowa oraz dykcji. Pracuje indywidualne z osobami zawodowo posługującymi się głosem oraz wszystkimi zainteresowanymi poprawą kondycji głosowej i pracą nad estetyką mowy. Zajmuje się rehabilitacja głosu. Od lat szkoli dziennikarzy w Telewizji PolskiejJest szczęśliwą żoną oraz matką Olgi i Bartka. Uwielbia teatr, operę i balet.

Dorota Steliga

Specjalistka ds. spójnej komunikacji. Doradca, mówca inspiracyjny, konferansjerka – swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się podczas warsztatów m.in. “Skuteczne relacje z mediami” oraz konferencji m.in. “Spójna komunikacja kluczem do długofalowego sukcesu”. Specjalizuje się w budowaniu marki firm i osób w oparciu o spójną strategię komunikacji. Tworzy i wdraża strategię połączoną z wartościami i misją firmy/osób, dając fundamenty do budowania marki wiarygodnej i godnej zaufania. Pomaga ekspertom dzielić się swoją wiedzą w mediach będąc pomostem pomiędzy światem branżowym a medialnym.

Monika Bekas

Ukończyłam Akademię Ekonomiczną w Poznaniu, szkołę trenera biznesu oraz kwalifikacyjne studia podyplomowe w zakresie uprawnień pedagogicznych na Uniwersytecie Wrocławskim. Posiadam otwarty przewód doktorski w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. W 2009 roku wygrałam ogólnopolski ranking Polscy Liderzy Doradztwa w kategorii Doradca Biznesu ds. Zarządzania Należnościami

Marcin Godlewski

Działa w obszarze Online Marketingu od 2006 roku. Organizował kampanie marketingowe dla największej polskiej firmy zajmującej się rozwojem osobistym. Stworzył pierwszy polski portal ze szkoleniami online „MiastoSzkolen.pl”, prowadził także pierwszą polską platformę programów partnerskich.

Jest również współtwórcą marki szkoleniowej w branży network marketingu. Pracował także jako CMO w pierwszej na świecie profesjonalnej aplikacji mobilnej wprowadzającej grywalizację do network marketingu. Działał również w projektach z branży kryptowalut. Współpracuje z mikro i małymi przedsiębiorstwami w zakresie sprzedaży online, reklamie online i prowadzenia działań w social media – również poza granicami Polski.

Aktualnie razem ze wspólnikiem tworzy agencję marketingową Two Colours Agency: https://two-colours.com.

Dobrosława Choryńska-Chudy

Dyplomowany doradca zawodowy oraz trener umiejętności trenerskich, licencjonowany trener programu doradztwa grupowego „Spadochron” dla osób planujących karierę, szukających pracy i zmieniających zawód. Niezależny specjalista i konsultant merytoryczny w projektach z zakresu aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych i niepełnosprawnych, a także w procesach przekwalifikowania zawodowego i kształcenia zawodowego. Główne obszary działań w zakresie doradztwa zawodowego: planowanie i kreowanie kariery, określanie własnych predyspozycji zawodowych, rozpoznawanie własnych zainteresowań w kontekście rozwoju zawodowego i edukacyjnego, przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, poruszanie się na rynku pracy jawnym i ukrytym, budowanie sieci kariery (networking), aktywizacja zawodowa, w tym osób niepełnosprawnych, reorientacja zawodowa, przygotowanie Indywidualnych Planów Działania, Edukacyjnych i Reorientacji Zawodowej. Wieloletni pracownik działów rekrutacji i agencji doradztwa personalnego w obszarze m.in. planowania ścieżek rozwoju i tworzenia planów szkoleniowych, rekrutacji i selekcji oraz assessor w projektach Assessment i Development Centre (Centrum Oceny i Rozwoju).

Aneta Wachowska

Kierownik sprzedaży i obsługi klienta

Paulina Ćwiek

Jest studentką na kierunku Zarządzanie Finansami i Rachunkowość, a zdobytą wiedzę wdraża w PTI. Wśród jej wielu zainteresowań, warto wyróżnić pogłębianie wiedzy o psychologii i socjologii człowieka, które łączy z małymi i dużymi podróżami. Poza tym uwielbia poznawać nowe miejsca! 

Potrzebujesz praktycznej wiedzy?

Zapisz się do newslettera i bądź na bieżąco z nowinkami z branży!

Zapisz się aby otrzymać dostęp do webinaru

Jak motywować nauczycieli w trudnych czasach?

*Akceptuję warunki regulaminu