Blog

Jak skutecznie zarządzać, nie tracąc ludzkiego oblicza?
W branży edukacyjnej, gdzie napięcia i presja są codziennością, znalezienie równowagi między stanowczością a uważnością na drugiego człowieka staje się kluczową kompetencją. Sprawdź, jak budować autentyczne przywództwo, które łączy skuteczność z szacunkiem.

Czy pracownik musi szanować miejsce pracy?
Czy punktualność, zaangażowanie i troska o wspólne dobro to coś, czego możemy oczekiwać „z urzędu”? Refleksja dla dyrektorów placówek edukacyjnych

Jak zbudować system wynagrodzeń w placówce edukacyjnej?
W tym artykule pokazuję, jak krok po kroku zbudować system wynagradzania oparty na kompetencjach, odpowiedzialności i danych – bez improwizacji i „gaszenia pożarów”.

Jak zapobiegać konfliktom w zespole? Systemowe podejście w placówce edukacyjnej
Konfliktów nie da się całkowicie uniknąć – są naturalną częścią współpracy. Ale można im zapobiegać, budując w organizacji odpowiednie zasoby i kulturę komunikacji. W tym wpisie dzielę się refleksją, jak to zrobić w placówce edukacyjnej.

Myślenie systemowe w placówce edukacyjnej
W tym wpisie zapraszam Cię do przyjrzenia się jednemu z najbardziej niedocenianych tematów w zarządzaniu edukacyjnym – myśleniu systemowemu.

Organizacja pracy w placówce edukacyjnej
Zarządzanie placówką edukacyjną to nie tylko kwestia pasji i misji. To również odpowiedzialność za tworzenie spójnych struktur, które wspierają rozwój uczniów i pracowników. Poznaj sprawdzone wskazówki dotyczące organizacyjnej strony przywództwa.

Rola lidera w placówce edukacyjnej
Tym wpisem Joanna Femiak rozpoczyna serie dotyczącą roli i rozwój lidera w placówce edukacyjnej – od wglądu do skutecznego zarządzania.

Integracja procesu sprzedaży w branży edukacyjnej
W tym wpisie Joanna Femiak porusza temat integracji procesu sprzedaży w branży edukacyjnej, by świadomie zarządzić całym łańcuchem kontaktu z klientem.

Dlaczego rodzic nie kupuje? Kroki sprzedażowe w branży edukacyjnej
W sprzedaży edukacyjnej nie wystarczy mieć dobrą szkołę. Trzeba jeszcze umieć pokazać klientowi co, kiedy i dlaczego ma zrobić. Sprawdź jak go poukładać, żeby działał.

Sprzedaż w placówce edukacyjnej – kroki sprzedażowe
Czym są kroki sprzedażowe i dlaczego ich właściwe zaplanowanie ma kluczowe znaczenie w procesie pozyskiwania klientów do przedszkola, szkoły językowej czy ośrodka Montessori, tego dowiesz się z tego wpisu.

Wartości jako fundament edukacyjnej wspólnoty – o wartościach w edukacji
W tym wpisie poruszamy temat systemu wartości w placówce edukacyjnej – jak wpływa na relacje w zespole, rodziców i dzieci oraz co się dzieje, gdy tej spójności zabraknie.

Sprzedaż w edukacji – jak ułożyć proces sprzedaży w swojej szkole językowej, przedszkolu, placówce Montessori
Sprzedaż w edukacji to kluczowy proces, który wymaga strategii, danych i zaangażowania zespołu. Dowiedz się jak ulożyć proces sprzedaży w swojej szkole lub przedszkolu