Szkoły językowe to branża, która w swej tożsamości dojrzewa i zaczyna wyraźnie się różnić od edukacji państwowej, firm szkoleniowych, czy szkół prywatnych. Można ten proces rozpoznać po wielości produktów, specjalizacji szkół w danych usługach, czy rozwoju biznesu wspierającego szkoły językowe. Sprzedaż staje się kolejnym obszarem w szkołach językowych, który przedsiębiorcy mają potrzebę świadomie kształtować, zarządzać i racjonalnie wspierać podczas całego roku.
Potrzeba ta – jednak jest często realizowana w sposób mało skuteczny, bowiem zachodzą błędy w organizacji samego procesu sprzedaży jaki i budowaniu relacji z klientem. Błędy te wynikają z braku uwzględnienia specyfiki lokalnej szkoły, wzorowaniu się na procesach, które nie przystają do środowiska społecznego szkoły. Oderwanie od relacji lokalnych jest częstym źródłem spadku lub braku sprzedaży w szkołach językowych. Chciałoby się powiedzieć, za Heideggerem bądź jak polna droga dostosuj się do rytmu, życia swojego miasteczka, świętuj razem z nim, w powadze obchodź uroczystości bądź przy jego mieszkańcach gdy tego potrzebują.
Drugim błędem przedsiębiorców jest brak planowania sprzedaży. Szkoły językowe zaniedbują planowanie zarówno w sferze projektowej jak i finansowej, szkoda, później często nie można ani sukcesu, ani porażki zmierzyć, zważyć, wyciągnąć wniosków, zyskać wiedzę o swojej szkole.
Trzecim powodem spadku sprzedaży w szkołach, często tej podczas roku, przejawiającej się rezygnacjami z nauki studentów są kompetencje ludzi. Obsługa sekretariatów szkoły, to pracownicy często niedoinwestowani, w obszarze wiedzy i uwagi właściciela szkoły. A ich umiejętności są kluczowe dla relacji, atmosfery w szkole, a także ujawniania sytuacji trudnych dla klientów. Z tym, co klient powie zawsze można coś zrobić, a jeśli zostawi dla siebie swoje wątpliwości i informuje szkołę o swojej decyzji – jest już często za późno.
Kompetencje sprzedażowe, to uważność, umiejętność pytań, wrażliwość i zrozumienie oczekiwań i problemów klienta. Codzienność szkoły różni się jednak- w wielu szkołach w słuchawce telefonu usłyszymy nie pytania lecz długi monolog, kogo, kiedy i jak uczymy, warto to zmienić.
Od stycznia zapraszamy właścicieli, pracowników sekretariatu i inne osoby uczestniczące w procesie sprzedaży w szkole językowej na Akademię Sprzedaży, jej program powstał w oparciu o 17 lat naszych doświadczeń szkoleniowych w branży, liczne szkolenia i konsultacje sprzedażowe. Zapraszamy właścicieli i personel szkół językowych, franczyzobiorców.
II EDYCJA AKADEMII SPRZEDAŻY W SZKOLE JĘZYKOWEJ
W WARSZAWIE
START STYCZEŃ 2018
TRWA REKRUTACJA
TYLKO 15 MIEJSC W GRUPIE
(6 ZJAZDÓW, 11 DNI SZKOLENIOWYCH, 88 GODZIN ZEGAROWYCH, 2 COACHINGI WDROŻENIOWE
„Sprzedaż, to krwiobieg firmy warto o niego dbać cały rok”
CELE I KORZYŚCI:
- Poznasz główne narzędzia finansowe sprawdzające się w szkole językowej.
- Będziesz mieć poczucie kontroli i panowania nad finansami szkoły językowej
- Zyskasz duże oszczędności na marketingu przy jednoczesnym zwiększeniu jego efektywności
- Poznasz i rozwiniesz asertywną postawę w zarządzaniu personelem i współpracy z klientem
- Poznasz konkretne rozwiązania sprzedażowe dla szkół językowych, które chcą pozyskać klienta prywatnego (rodzica) lub instytucję edukacyjną (szkołę)
- Przetrenujesz rozmowy biznesowe (zapraszamy szczególnie pracowników sekretariatu)
- Udoskonalisz taktykę pozyskiwania klienta biznesowego
TRENERZY: Joanna Femiak, Urszula Barylińska, Monika Karniewska-Mazur, Maciej Baryłka
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ:
Aneta Wachowska (organizacja i zapisy) tel. 664 431 660 aneta.wachowska@pti.edu.pl
Joanna Femiak (obszar merytoryczny i wdrożeniowy) te. 664 129 586 jfemiak@pti.edu.pl