Sprzedaż w szkole językowej prawda czy fikcja?

Ciekawi Cię ten temat? Podziel się wiedzą dalej:

Facebook
LinkedIn
Email
WhatsApp

Szkoły językowe to branża, która w swej tożsamości dojrzewa i zaczyna wyraźnie się różnić od edukacji państwowej, firm szkoleniowych, czy szkół prywatnych. Można ten proces rozpoznać po wielości produktów, specjalizacji szkół w danych usługach, czy rozwoju biznesu wspierającego szkoły językowe. Sprzedaż staje się kolejnym obszarem w szkołach językowych, który przedsiębiorcy mają potrzebę świadomie kształtować, zarządzać i racjonalnie wspierać podczas całego roku.

Potrzeba ta – jednak jest często realizowana w sposób mało skuteczny, bowiem zachodzą błędy w organizacji samego procesu sprzedaży jaki i budowaniu relacji z klientem.  Błędy te wynikają z braku uwzględnienia specyfiki lokalnej szkoły, wzorowaniu się na procesach, które nie przystają do środowiska  społecznego szkoły. Oderwanie od relacji lokalnych jest częstym źródłem spadku lub braku sprzedaży w szkołach językowych.  Chciałoby się powiedzieć, za Heideggerem bądź jak polna droga dostosuj się do rytmu, życia swojego miasteczka, świętuj razem z nim, w powadze obchodź uroczystości bądź przy jego mieszkańcach gdy tego potrzebują.

Drugim błędem przedsiębiorców jest brak planowania sprzedaży. Szkoły językowe zaniedbują planowanie zarówno w sferze projektowej jak i finansowej, szkoda, później często nie można ani sukcesu, ani porażki zmierzyć, zważyć, wyciągnąć wniosków, zyskać wiedzę o swojej szkole.

Trzecim powodem spadku sprzedaży w szkołach, często tej podczas roku, przejawiającej się rezygnacjami z nauki studentów są kompetencje ludzi. Obsługa sekretariatów szkoły, to pracownicy często niedoinwestowani, w obszarze wiedzy i uwagi właściciela szkoły. A ich umiejętności są kluczowe dla relacji, atmosfery w szkole, a także ujawniania sytuacji trudnych dla klientów. Z tym, co klient powie zawsze można coś zrobić, a jeśli zostawi dla siebie swoje wątpliwości i informuje szkołę o swojej decyzji – jest już często za późno.

Kompetencje sprzedażowe, to uważność, umiejętność pytań, wrażliwość i zrozumienie oczekiwań i problemów klienta.  Codzienność szkoły różni się jednak- w wielu szkołach w słuchawce telefonu usłyszymy nie pytania lecz długi monolog, kogo, kiedy i jak uczymy, warto to zmienić.

Od stycznia zapraszamy właścicieli, pracowników sekretariatu i inne osoby uczestniczące w procesie sprzedaży w szkole językowej na Akademię Sprzedaży, jej program powstał w oparciu o 17 lat naszych doświadczeń szkoleniowych w branży, liczne szkolenia i konsultacje sprzedażowe. Zapraszamy właścicieli  i personel szkół językowych, franczyzobiorców.

II EDYCJA AKADEMII SPRZEDAŻY W SZKOLE JĘZYKOWEJ
W WARSZAWIE
START  STYCZEŃ 2018
TRWA REKRUTACJA
TYLKO 15 MIEJSC W GRUPIE
(6 ZJAZDÓW, 11 DNI SZKOLENIOWYCH, 88 GODZIN ZEGAROWYCH, 2 COACHINGI WDROŻENIOWE
Sprzedaż, to krwiobieg firmy warto o niego dbać cały rok”

CELE I KORZYŚCI:

  • Poznasz główne narzędzia finansowe sprawdzające się w szkole językowej.
  • Będziesz mieć poczucie kontroli i panowania nad finansami szkoły językowej
  • Zyskasz duże oszczędności na marketingu przy jednoczesnym zwiększeniu jego efektywności
  • Poznasz i rozwiniesz asertywną postawę w zarządzaniu personelem i współpracy z klientem
  • Poznasz konkretne rozwiązania sprzedażowe dla szkół językowych, które chcą pozyskać klienta prywatnego (rodzica) lub instytucję edukacyjną (szkołę)
  • Przetrenujesz rozmowy biznesowe (zapraszamy szczególnie pracowników sekretariatu)
  • Udoskonalisz taktykę pozyskiwania klienta biznesowego

TRENERZY: Joanna Femiak, Urszula Barylińska, Monika Karniewska-Mazur, Maciej Baryłka

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ:

Aneta Wachowska (organizacja i zapisy) tel. 664 431 660 aneta.wachowska@pti.edu.pl

Joanna Femiak (obszar merytoryczny i wdrożeniowy) te. 664 129 586 jfemiak@pti.edu.pl

O autorze

sdnchasga12ed

sdnchasga12ed

Dodaj komentarz

Najnowsze posty

Potrzebujesz więcej wiedzy?

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Zapisz się do newslettera, zyskaj dostęp do całej bazy bezpłatnych materiałów, a nowinki z branży edukacyjnej będziemy przesyłać prosto na Twój email!

Zapisz się aby otrzymać dostęp do webinaru

Jak motywować nauczycieli w trudnych czasach?

*Akceptuję warunki regulaminu
Agata Zborała

Agata Zborała

Certyfikowany coach i trener Cliftonstrenghts® 

Jako osoba mająca 23-letnie doświadczenie w biznesie jest ekspertem sprzedaży, komunikacji i doradztwa rozwoju osobistego i biznesowego. Posiada umiejętności zarządzania oraz wpieram w budowaniu silnej kultury organizacyjnej opartej na mocnych stronach członków zespołu. 

Wyznaje zasadę rozwój osobisty + rozwój zespołu = rozwój organizacji. 

Towarzyszy w odkrywania naturalnego potencjału w postaci talentów i mocnych stron oraz pomaga je rozwijać dla spełnionego życia osobistego i zawodowego.

Sebastian Sitowski

Marketingowiec, specjalista ds. mediów społecznościowych, dyplomowany coach, team coach, trener i certyfikowany facylitator Action Learning. 

Od ponad 10 lat w branży reklamowej, od roku prowadzi własną firmę, której misją jest wspieranie małych i średnich przedsiębiorstw w budowaniu skutecznych strategii marketingowych. Wyznaje prostą zasadę, opartą na wieloletnim doświadczeniu – bez długofalowej strategii, wyznaczenia celów i angażującego contentu nie ma dobrej sprzedaży. 

Poza opieką nad swoimi klientami prowadzi szkolenia z online marketingu dla amatorów i specjalistów, udziela konsultacji biznesowych oraz prowadzi coachingi i warsztaty. Od 3 lat z pasją zgłębia zagadnienie inteligencji emocjonalnej, przekładając tę wiedzę na marketing i sprzedaż w sieci.