Masz dosyć ogólników podczas szkoleń, powierzchownych informacji?
Chcesz spotkać się z praktykami z branży językowej?
Warsztatownia to szkolenie tylko o szkole językowej i lektorach. Prowadzone przez trenerów PTI, praktyków i specjalistów
Warsztatownia jest wydarzeniem wyjątkowym. To tutaj spotykają się praktycy z branży językowej i dzielą się czymś, co jest najbardziej wartościowe dla przedsiębiorcy i nauczyciela: narzędziami i wartościami.
Podczas Warsztatowni 6 prelegentów i niezbędna wiedza dla rozwoju oraz poukładania Twojej szkoły.
Zapraszamy naszych słuchaczy, szkoły TFC i osoby zainteresowane współpracą z nami na to spotkanie.
DLA KOGO
dla właścicieli szkół językowych,
dla przedsiębiorców branży edukacyjnej
Co zyskasz:
- informacje o nowych źródłach poszukiwań lektorów
- błędach w zarządzaniu produktami i marketingiem
- praktyczne wskazówki jak organizować kampanie dla szkoły językowej na FB
- wiedzę jak zarządzać umową o pracę w szkole językowej
Plan Warsztatowni – 18.05.2019
-
1. JOANNA FEMIAK (00:00:00 – 00:35:20)
3 ZŁOTE ZASADY ORGANIZACJI SKUTECZNEGO PROCESU SPRZEDAŻY W SZKOLE JĘZYKOWEJ -
2. DOROTA STELIGA (00:37:07 – 01:03:00)
4 NAJWIĘKSZE BŁĘDY PRZEDSIĘBIORCÓW W ZARZĄDZANIU MARKETINGIEM LOKALNYM W SEZONIE SPRZEDAZOWYM -
3. MATEUSZ KUCHCIŃSKIM (01:04:45 – 01:41:15)
KAMPANIA SPRZEDAŻOWA NA FB, NA PODSTAWIE SKUTECZNYCH WDROŻEŃ W SZKOŁACH JĘZYKOWYCH. -
4. DOBROSŁAWA CHORYŃSKA-CHUDY (01:34:00 – 02:11:00)
NOWE ŹRÓDŁA I METODY POZYSKIWANIA LEKTORÓW DO PRACY W SZKOLE JĘZYKOWEJ -
5. MAŁGORZATA WARZYCHA (02:14:45 – 02:44:37)
JAK STOSOWAĆ UMOWĘ O PRACĘ, BY ZATRZYMAĆ LEKTORA I NIE NARAZIĆ SZKOŁY NA STRATY I PROBLEMY PRAWNE. -
6. EDYTA SOCHA (02:46:19 – 03:15:55)
POZYTYWNA DYSCYPLINA NARZĘDZIE WŁAŚCICIELA SZKOŁY W BUDOWANIU ZESPOŁU LEKTORÓW.
Uczę języka angielskiego i dostrzegam to, że przekazywanie wiedzy, to jest za mało dla mnie i słuchaczy. Podczas kolejnych spotkań nawiązuje się więź między dwoma stronami. Każdy, kto przychodzi na zajęcia jest inny, wyposażony w odmienny zestaw umiejętności i talentów. Widzę, że młodzież i dorośli osiągają wyższe poziomy doświadczenia językowego, gdy odwołujemy się na zajęciach do tego, co w nich samych „gra”. Nauczyłem się tego od nich moich słuchaczy. Nie chcę teoretyzować, lecz zaprezentować kilka przykładów, narzędzi przydatnych dla nauczycieli (nie tylko językowców). Narzędzi, które mogą dotknąć czegoś ciekawego lub istotnego we wzajemnej współpracy racy
Spotkaj się z naszymi absolwentami
Nasi trenerzy
🎓 dr JOANNA FEMIAK, dyrektor, trener PTI
➡️ Psycholog i filozof, doradca właścicieli szkól językowych i innych placówek edukacyjnych w branży edukacyjnej od 20 lat
➡️Specjalista ds. zarządzania pracownikami wiedzy w szkołach językowych
➡️ Specjalista ds. sprzedaży stacjonarnych usług edukacyjnych.
➡️ W PTI monitoruje działalność merytoryczną i administracyjną Instytutu, czuwa nad jego rozwojem, odpowiada także za wizerunek PTI na rynku szkoleń
DOROTA STELIGA, trener PTI
➡️ Doradca, mówca inspiracyjny, konferansjerka - swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się podczas warsztatów m.in. “Skuteczne relacje z mediami” oraz konferencji m.in. “Spójna komunikacja kluczem do długofalowego sukcesu”
➡️ Specjalizuje się w budowaniu marki firm i osób w oparciu o spójną strategię komunikacji. Tworzy i wdraża strategię połączoną z wartościami i misją firmy/osób, dając fundamenty do budowania marki wiarygodnej i godnej zaufania
➡️ Pomaga ekspertom dzielić się swoją wiedzą w mediach będąc pomostem pomiędzy światem branżowym a medialnym
MATEUSZ KUCHCIŃSKIM, trener PTI
➡️ Doradca i trener marketingu, specjalizuje się w skutecznej komunikacji na Facebook’u
➡️ Pomaga przedsiębiorcom odkryć unikalność oraz potencjał ich firm.
➡️ Pomaga ekspertom dzielić się swoją wiedzą w mediach będąc pomostem pomiędzy światem branżowym a medialnym
DOBROSŁAWA CHORYŃSKA-CHUDY, trener PTI
➡️ Wieloletni pracownik działów rekrutacji i agencji doradztwa personalnego w obszarze m.in. planowania ścieżek rozwoju i tworzenia planów szkoleniowych, rekrutacji i selekcji
➡️ Dyplomowany doradca zawodowy oraz trener umiejętności trenerskich
➡️ Niezależny specjalista i konsultant merytoryczny w projektach z zakresu aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych i niepełnosprawnych, a także w procesach przekwalifikowania i kształcenia zawodowego
➡️ Specjalizuje się w doradztwie zawodowym w zakresie planowania i kreowania kariery, określania własnych predyspozycji zawodowych, rozpoznawania zainteresowań w kontekście rozwoju zawodowego i edukacyjnego, przygotowaniach do rozmowy kwalifikacyjnej, poruszaniu się na rynku pracy jawnym i ukrytym
MAŁGORZATA WARZYCHA, trener PTI
➡️Praktyczną wiedzę i bogatą w doświadczenie zdobyła pracując w branży finansowej, produkcyjnej i usługowo-logistycznej u największych, polskich pracodawców
➡️Jako dyrektor zarządzający w Poczcie Polskiej S.A. kierowała pracą zespołu HR liczącego 60 osób
➡️W roli managera HR, stworzyła, opracowała i wdrażała systemy motywacyjne dla pracowników, co wpływało na poprawę wyników finansowych firm
➡️W każdym miejscu pracy zaangażowana w zmianę świadomości managerów w zakresie prawidłowego rozliczania czasu pracy, co skutecznie ograniczało ilość skarg i interwencyjnych kontroli PIP
➡️Od dwóch lat trener i coach PTI ds. systemów wynagrodzeń w szkołach językowych
➡️Autor programu PTI "Podstawy prawa pracy praktycznie dla właścicieli szkół językowych"
EDYTA SOCHA, trener PTI
➡️ Nauczyciel języka angielskiego z długoletnim stażem, pracujący z wszystkimi grupami wiekowymi i na wszystkich poziomach
➡️ Ukończyła Akademię Trenera Talentów, Szkołę Psychologii Edukacji Dziecka organizowane przez PTI
➡️ Jest członkiem Positive Dyscypline Association i certyfikowanym Edukatorem Pozytywnej Dyscypliny w klasie
➡️ W PTI odpowiedzialna za realizację szkoleń pedagogicznych i metodycznych w szkołach językowych