SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA – AUTOMATYZACJA – ORGANIZACJA BIURA
Program
Mistrzowskiej Obsługi Klienta
dla Sekretariatu Szkoły Językowej
Start 29 kwietnia 2022!
Ponad 150 właścicieli szkół językowych przygotowało swój sekretariat do kampanii wrześniowej przez dwie edycje!
Ty także możesz zbudować
MISTRZOWSKI SEKRETARIAT
w swojej szkole.
Ten program jest stworzony dla Ciebie, jeśli masz już dość:
- ciągłego gaszenia pożarów po błędach w komunikacji z klientem,
- stałego pilnowania i wspierania pracy sekretariatu,
- tworzenia ciągle nowych rozwiązań trudnych sytuacji z klientem,
- chaosu w dokumentacji,
- częstej rotacji pracowników w sekretariacie,
- poczucia niepewności i braku profesjonalizmu w obsłudze klienta.
Pierwsze zajęcia online już 4 maja:
Brzmi ciekawie? Poznaj program szkolenia:
Rozwiń interesujący Cię moduł by przeczytać szczegóły:
• Po co system w szkole językowej i jakie ma znaczenie dla jej skalowania/rozwoju?
• Co zrobić, aby pracownik sekretariatu czuł się kompetentnie, a rodzic bezpiecznie podczas zaskakujących sytuacji w czasie roku szkolnego?
• Co to znaczy „dobra” obsługa klienta? Kalendarz obsługi klienta w szkole językowej.
Nagranie wprowadzające na platfromie e-learingowej będzie dostępne 29.04.2022r.
Spotkanie z ekspertem na platformie zoom odbędzie się 04.05.2022r.
Live z pytaniami od uczestników organizujemy tydzień później: 11.05.2022r.
• Jak nie tracić leadów i zyskiwać nowe?
• Jak zorganizować komunikację między pracownikami?
• Jak zarządzić etapami rekrutacji nowego klienta?
Nagranie wprowadzające na platfromie e-learingowej będzie dostępne 13.05.2022r.
Spotkanie z ekspertem na platformie zoom odbędzie się 18.05.2022r.
Live z pytaniami od uczestników organizujemy tydzień później: 25.05.2022r.
• Jakie są główne błędy organizacyjne lekcji próbnych?
• Jak zarządzić uwagą rodzica i potencjalnego ucznia?
• Jak zorganizować podpisywanie umów po lekcji pokazowej w sekretariacie?
Nagranie wprowadzające na platfromie e-learingowej będzie dostępne 27.05.2022r.
Spotkanie z ekspertem na platformie zoom odbędzie się 01.06.2022r.
Live z pytaniami od uczestników organizujemy tydzień później: 08.06.2022r.
Organizacja pracy i zasady dokumentacji do wdrożenia offline i online
• Jak porządkować i opisywać dokumenty?
• Jak organizować różnorodne zadania na stanowisku sekretariatu?
• Jak zarządzać efektywnie swoim czasem pracy?
Nagranie wprowadzające na platfromie e-learingowej będzie dostępne 10.06.2022r.
Spotkanie z ekspertem na platformie zoom odbędzie się 15.06.2022r.
Live z pytaniami od uczestników organizujemy tydzień później: 22.06.2022r.
• Automatyzacja zadań z wykorzystaniem szablonów
• Zarządzanie projektami
• Procesy i analityka w zarządzaniu projektami w firmie
Nagranie wprowadzające na platfromie e-learingowej będzie dostępne 08.07.2022r.
Spotkanie z ekspertem na platformie zoom odbędzie się 13.07.2022r.
Live z pytaniami od uczestników organizujemy tydzień później: 20.07.2022r.
• Dlaczego klient nie podejmuje decyzji o zakupie?
• Jakie są najczęstsze wymówki i obiekcje trudnego klienta?
• Jakie techniki finalizacji sprzedaży warto stosować?
Nagranie wprowadzające na platfromie e-learingowej będzie dostępne 19.08.2022r.
Spotkanie z ekspertem na platformie zoom odbędzie się 24.08.2022r.
Live z pytaniami od uczestników organizujemy tydzień później: 31.08.2022r.
Prowadzi: Monika Bekas
• Jaką formę komunikacji zastosować do klienta zalegającego z płatnością?
• Jakie są skuteczne narzędzia windykacji?
• Jak i z kim rozmawiać o długach wobec szkoły?
Nagranie wprowadzające na platfromie e-learingowej będzie dostępne 09.09.2022r.
Spotkanie z ekspertem na platformie zoom odbędzie się 21.09.2022r.
Live z pytaniami od uczestników organizujemy tydzień później: 28.09.2022r
Prowadzi: Joanna Femiak
• Jakie masz silne i mocne strony jako pracownik sekretariatu?
• Jak rozpoznać typ klienta i się do niego dopasować?
• Co to znaczy być kompetentnym sprzedawcą?
Nagranie wprowadzające na platfromie e-learingowej będzie dostępne 02.10.2022r.
Spotkanie z ekspertem na platformie zoom odbędzie się 04.10.2022r.
Live z pytaniami od uczestników organizujemy: 11.10.2022r.
Prowadzi: Joanna Femiak
• Jak można przeprowadzić prezentacje wyników pracy szkoły?
• Jak dobrać osoby do rozmów ankietowych?
• Po co i dlaczego badamy zadowolenie klienta?
Nagranie wprowadzające na platfromie e-learingowej będzie dostępne 18.10.2022r.
Ostatnie spotkanie z ekspertem na platformie zoom odbędzie się 25.10.2022r.
A gdybyśmy powiedzieli Ci, że...
- wdrożysz ważne procedury, dokumenty i kalendarze, które usprawnią pracę sekretariatu,
- uporządkujesz stanowiska pracy w sekretariacie i rozwiniesz kompetencje swojego zespołu,
- wzmocnisz sprzedaż w swojej szkole, dzięki pozytywnym doświadczeniom klienta,
- ograniczysz liczbę rezygnacji z kursów, a zwiększysz liczbę kontynuacji,
- wyskalujesz swój biznes, dzięki systemowemu zarządzaniu sekretariatem,
- wywiążesz się z obietnicy handlowej, za którą zapłacił Twój klient.
Wejście na ścieżkę mistrzowskiego sekretariatu pozwoli:
Zyskać nowych klientów i zatrzymać starych
Ustabilizować pracę sekretariatu
Podnieść jakość obsługi klienta
Sprawniej zorganizować przebieg informacji i dokumentacji
Wyróżnić się na lokalnym rynku
Zwiększyć pewność siebie i skuteczność pracowników sekretariatu
Im więcej pracowników sekretariatu z jednej szkoły przeszkolisz,
tym większy otrzymasz rabat:
Miejsce dla 1 OSOBY
Cena regularna
2 970 PLN
- Innowacyjny program
- 8h szkolenia na platformie zoom
- 8 sesji Q&A z trenerami
- Wzory popularnych dokumentów
- Wsparcie przez całą kampanię wrześniową
- Zaświadczenie ukończenia szkolenia z akredytacją NODN
Miejsce dla 2 OSÓB
Cena regularna
5 940 PLN
- Innowacyjny program
- 8h szkolenia na platformie zoom
- 8 sesji Q&A z trenerami
- Wzory popularnych dokumentów
- Wsparcie przez całą kampanię wrześniową
- Zaświadczenie ukończenia szkolenia z akredytacją NODN
- 2 osoba 300zł TANIEJ!
3+ MIEJSC
- Innowacyjny program
- Dodatkowe spotkanie z diagnozą potrzeb dla Twojego edubiznesu!
- Cena zależy od ilości uczestników
Miejsce VIP dla 1 OSOBY
Cena regularna
5 020 PLN
- Innowacyjny program
- 8h szkolenia na platformie zoom
- 8 sesji Q&A z trenerami
- Wzory popularnych dokumentów
- Wsparcie przez całą kampanię wrześniową
- Zaświadczenie ukończenia szkolenia z akredytacją NODN
- 3h mastermindów wdrożeniowych dla właścicieli
- Szkolenie wideo: Dress code i podstawy savoir-vivre dla sekretariatu szkoły językowej
- Szkolenie wideo: Automatyzacja krok po kroku - podstawy dla edubiznesu
- 2 instruktażowe wideo: obsługa Trello i Nozbe Teams
Miejsce VIP dla 2 OSÓB
Cena regularna
10 040 PLN
- Innowacyjny program
- 8h szkolenia na platformie zoom
- 8 sesji Q&A z trenerami
- Wzory popularnych dokumentów
- Wsparcie przez całą kampanię wrześniową
- Zaświadczenie ukończenia szkolenia z akredytacją NODN
- 3h mastermindów wdrożeniowych dla właścicieli
- Szkolenie wideo: Dress code i podstawy savoir-vivre dla sekretariatu szkoły językowej
- Szkolenie wideo: Automatyzacja krok po kroku - podstawy dla edubiznesu
- 2 instruktażowe wideo: obsługa Trello i Nozbe Teams
- 2 osoba 300zł TANIEJ!
Liczba miejsc jest ograniczona i liczy się kolejność zgłoszeń!
Kupując produkty, akceptujesz nasz regulamin.
Eksperci realizujący Program:
Szczegóły bonusów VIP:

Raz w miesiącu w czasie trwania programu zorganizujemy spotkanie online tylko dla właścicieli szkół językowych. Za „zamkniętymi drzwiami” pokoju na Zoomie będziesz mógł opowiedzieć o wszystkich trudnościach zarządzania sekretariatem. Zyskasz inny punkt widzenia właścicieli szkół, a także wskazówki od eksperta zarządzania edukacją – Joanny Femiak. Dzięki tym spotkaniom będziesz mieć większą kontrolę nad procesem szkolenia swoich pracowników, a dodatkowo wesprzesz ich w wykorzystaniu wiedzy w praktyce. 1 h coachingu grupowego z naszym ekspertem to koszt 350 zł/ h, ale dla Ciebie mamy aż 6 spotkań online zupełnie bezpłatnie!

Raz w miesiącu w czasie trwania programu zorganizujemy spotkanie online tylko dla właścicieli szkół językowych. Za „zamkniętymi drzwiami” pokoju na Zoomie będziesz mógł opowiedzieć o wszystkich trudnościach zarządzania sekretariatem. Zyskasz inny punkt widzenia właścicieli szkół, a także wskazówki od eksperta zarządzania edukacją – Joanny Femiak. Dzięki tym spotkaniom będziesz mieć większą kontrolę nad procesem szkolenia swoich pracowników, a dodatkowo wesprzesz ich w wykorzystaniu wiedzy w praktyce. 1 h coachingu grupowego z naszym ekspertem to koszt 350 zł/ h, ale dla Ciebie mamy aż 6 spotkań online zupełnie bezpłatnie!

Trello to aplikacja, dzięki której możesz efektywnie współpracować z całym zespołem swojej szkoły językowej. Problem braku komunikacji i przepływu informacji między sekretariatem, lektorami a Tobą po prostu zniknie! Pokażemy Ci jak korzystać z tablic Trello, dodawać zadania i przypisywać je członkom Twojego zespołu. Krok po kroku wspólnie zrealizujecie małe i duże cele szkoły, a Ty nauczysz się delegować i egzekwować wykonanie zadań. Koniec z opóźnieniami i pracą 24 h na dobę. Zespołowo pracujesz szybciej, efektywniej i przyjemniej. Obejrzyj krótkie wideo instruktażowe specjalisty PTI – Pawła Pietrzaka i poznaj najważniejsze możliwości tej aplikacji.

Nozbe Teams założysz bezpłatnie i możesz korzystać zarówno na telefonie, jak i na komputerze z każdego miejsca na ziemi. Koniec z obawami, czy Twój zespół daje radę, gdy nie ma Cię w pracy. Koniec z ciągłymi telefonami od pracowników, którzy nie wiedzą, co i jak mają robić. Używając aplikacji, zaplanujesz zadania, przypiszesz osoby odpowiedzialne za ich wykonanie, wskażesz swojemu zespołowi priorytety. Sprawna komunikacja i integrowanie zadań szkoły będzie 3 razy łatwiejsze! Obejrzyj krótkie wideo instruktażowe specjalisty PTI – Pawła Pietrzaka i poznaj najważniejsze możliwości tej aplikacji.

Przewodnik po programach do email marketingu (i nie tylko!) AcitveCampaign, GetResponce i MailerLite.
Dajemy Ci 100% gwarancji satysfakcji
na 30 dni od zakończenia programu.
Na co jeszcze czekasz?
Program Mistrzowskiego Sekretariatu
Czas szkolenia:
- 8 h szkolenia na platformie Zoom + nagrania przed każdym modułem + 8 sesji z pytaniami uczestników
Kiedy i gdzie?
- Online na platformie Zoom
- Start programu 29 kwietnia
Dostęp do platformy e-learningowej:
- Uczysz się kiedy chcesz, utrwalasz, powtarzasz
Dostęp do grupy na Facebooku:
- Masz wsparcie przez całą kampanię wrześniową
Dodatkowo otrzymasz:
- Wzór procedury rozmowy handlowej,
- Wzór procedury zapisu obecnego klienta,
- Wzór procedury kroków sprzedażowych,
- Wzór metryczki klienta,
- Schemat rozmowy telefonicznej,
- Mały CRM (excel) dla sekretariatu szkoły,
- Wzór procedury windykacji,
- Wzór procedury lekcji próbnych,
- Zaświadczenie ukończenia szkolenia z akredytacją
W wersji VIP:
- Szkolenie wideo: Dress code i podstawy savoir-vivre dla sekretariatu szkoły językowej
- Szkolenie wideo: Automatyzacja krok po kroku - podstawy dla edubiznesu
- 2 instruktażowe wideo: obsługa Trello i Nozbe Teams
- 3h mastermindów wdrożeniowych dla właścicieli!
Najczęściej zadawane pytania:
- Czy materiały będziemy mogli ściągnąć i używać, procedur, wzorów dokumentów? TAK
- Na jak długo dostęp do materiałów? NA ROK
- Czy pracownik będzie mógł na bieżąco zadawać pytania na grupie, wyjaśniać wątpliwości? TAK
- Czy dostęp do platformy jest tylko z jednego urządzenia? TAK
- Czy w mastermindzie dla Właścicieli na zmianę ze wspólnikiem możemy uczestniczyć? TAK
- Czy właściciele szkół będą mogli zgłaszać bieżące problemy w pracy w szkole? TAK
- Czy będzie można dokupić indywidualną poradę nt. marketingu, sprzedaży, sytuacji trudnych? TAK, uczestnicy programu otrzymają na ten cel rabat
- Czy będzie certyfikat? TAK
- Jak długo trwa program? PÓŁ ROKU, od kwietnia aż do września