SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA – AUTOMATYZACJA – ORGANIZACJA BIURA

Program Mistrzowskiej Obsługi Klienta
dla Sekretariatu Szkoły Językowej

Start 29 kwietnia 2022!

Ponad 150 właścicieli szkół językowych przygotowało swój sekretariat do kampanii wrześniowej przez dwie edycje!

Ty także możesz zbudować
MISTRZOWSKI SEKRETARIAT
w swojej szkole.

Ten program jest stworzony dla Ciebie, jeśli masz już dość:

Pierwsze zajęcia online już 4 maja:
Dni
Godzin
Minut
Sekund

Brzmi ciekawie? Poznaj program szkolenia:

Rozwiń interesujący Cię moduł by przeczytać szczegóły:
Prowadzi: Joanna Femiak

• Po co system w szkole językowej i jakie ma znaczenie dla jej skalowania/rozwoju?
• Co zrobić, aby pracownik sekretariatu czuł się kompetentnie, a rodzic bezpiecznie podczas zaskakujących sytuacji w czasie roku szkolnego?
• Co to znaczy „dobra” obsługa klienta? Kalendarz obsługi klienta w szkole językowej.

Nagranie wprowadzające na platfromie e-learingowej będzie dostępne 29.04.2022r.
Spotkanie z ekspertem na platformie zoom odbędzie się 04.05.2022r.
Live z pytaniami od uczestników organizujemy tydzień później: 11.05.2022r.
Prowadzi: Joanna Femiak

• Jak nie tracić leadów i zyskiwać nowe?
• Jak zorganizować komunikację między pracownikami?
• Jak zarządzić etapami rekrutacji nowego klienta?

Nagranie wprowadzające na platfromie e-learingowej będzie dostępne 13.05.2022r.
Spotkanie z ekspertem na platformie zoom odbędzie się 18.05.2022r.
Live z pytaniami od uczestników organizujemy tydzień później: 25.05.2022r.
Prowadzi: Joanna Femiak

• Jakie są główne błędy organizacyjne lekcji próbnych?
• Jak zarządzić uwagą rodzica i potencjalnego ucznia?
• Jak zorganizować podpisywanie umów po lekcji pokazowej w sekretariacie?

Nagranie wprowadzające na platfromie e-learingowej będzie dostępne 27.05.2022r.
Spotkanie z ekspertem na platformie zoom odbędzie się 01.06.2022r.
Live z pytaniami od uczestników organizujemy tydzień później: 08.06.2022r.
Prowadzi: Małgorzata Warzycha

• Jak porządkować i opisywać dokumenty?
• Jak organizować różnorodne zadania na stanowisku sekretariatu?
• Jak zarządzać efektywnie swoim czasem pracy?

Nagranie wprowadzające na platfromie e-learingowej będzie dostępne 10.06.2022r.
Spotkanie z ekspertem na platformie zoom odbędzie się 15.06.2022r.
Live z pytaniami od uczestników organizujemy tydzień później: 22.06.2022r.
Prowadzi: Jarosław Kałasz

• Automatyzacja zadań z wykorzystaniem szablonów
• Zarządzanie projektami
• Procesy i analityka w zarządzaniu projektami w firmie

Nagranie wprowadzające na platfromie e-learingowej będzie dostępne 08.07.2022r.
Spotkanie z ekspertem na platformie zoom odbędzie się 13.07.2022r.
Live z pytaniami od uczestników organizujemy tydzień później: 20.07.2022r.
Prowadzi: Joanna Femiak

• Dlaczego klient nie podejmuje decyzji o zakupie?
• Jakie są najczęstsze wymówki i obiekcje trudnego klienta?
• Jakie techniki finalizacji sprzedaży warto stosować?

Nagranie wprowadzające na platfromie e-learingowej będzie dostępne 19.08.2022r.
Spotkanie z ekspertem na platformie zoom odbędzie się 24.08.2022r.
Live z pytaniami od uczestników organizujemy tydzień później: 31.08.2022r.
Prowadzi: Małgorzata Warzycha

• Jakie masz silne i mocne strony jako pracownik sekretariatu?
• Jak rozpoznać typ klienta i się do niego dopasować?
• Co to znaczy być kompetentnym sprzedawcą?

Nagranie wprowadzające na platfromie e-learingowej będzie dostępne 09.09.2022r.
Spotkanie z ekspertem na platformie zoom odbędzie się 14.09.2022r.
Live z pytaniami od uczestników organizujemy tydzień później: 21.09.2022r.
Prowadzi: Małgorzata Warzycha

• Jaką formę komunikacji zastosować do klienta zalegającego z płatnością?
• Jakie są skuteczne narzędzia windykacji?
• Jak i z kim rozmawiać o długach wobec szkoły?

Nagranie wprowadzające na platfromie e-learingowej będzie dostępne 07.10.2022r.
Spotkanie z ekspertem na platformie zoom odbędzie się 12.10.2022r.
Live z pytaniami od uczestników organizujemy tydzień później: 20.10.2022r.
Prowadzi: Joanna Femiak

• Jak można przeprowadzić prezentacje wyników pracy szkoły?
• Jak dobrać osoby do rozmów ankietowych?
• Po co i dlaczego badamy zadowolenie klienta?

Nagranie wprowadzające na platfromie e-learingowej będzie dostępne 11.11.2022r.
Ostatnie spotkanie z ekspertem na platformie zoom odbędzie się 16.11.2022r.

A gdybyśmy powiedzieli Ci, że...

Wejście na ścieżkę mistrzowskiego sekretariatu pozwoli:

Zyskać nowych klientów i zatrzymać starych

Ustabilizować pracę sekretariatu

Podnieść jakość obsługi klienta

Sprawniej zorganizować przebieg informacji i dokumentacji

Wyróżnić się na lokalnym rynku

Zwiększyć pewność siebie i skuteczność pracowników sekretariatu

Im więcej pracowników sekretariatu z jednej szkoły przeszkolisz,
tym większy otrzymasz rabat:

Miejsce dla 1 OSOBY

PLN 1 470 PLN

Cena regularna
2 970 PLN
  • Innowacyjny program
  • 8h szkolenia na platformie zoom
  • 8 sesji Q&A z trenerami
  • Wzory popularnych dokumentów
  • Wsparcie przez całą kampanię wrześniową
  • Zaświadczenie ukończenia szkolenia z akredytacją NODN

Miejsce dla 2 OSÓB

PLN 2 640 PLN

Cena regularna
5 940 PLN
  • Innowacyjny program
  • 8h szkolenia na platformie zoom
  • 8 sesji Q&A z trenerami
  • Wzory popularnych dokumentów
  • Wsparcie przez całą kampanię wrześniową
  • Zaświadczenie ukończenia szkolenia z akredytacją NODN
  • 2 osoba 300zł TANIEJ!

3+ MIEJSC

Indywidualna wycena
  • Innowacyjny program
  • Dodatkowe spotkanie z diagnozą potrzeb dla Twojego edubiznesu!
  • Cena zależy od ilości uczestników

Liczba miejsc jest ograniczona i liczy się kolejność zgłoszeń!

Kupując produkty, akceptujesz nasz regulamin.

Szczegóły bonusów VIP:

Raz w miesiącu w czasie trwania programu zorganizujemy spotkanie online tylko dla właścicieli szkół językowych. Za „zamkniętymi drzwiami” pokoju na Zoomie będziesz mógł opowiedzieć o wszystkich trudnościach zarządzania sekretariatem. Zyskasz inny punkt widzenia właścicieli szkół, a także wskazówki od eksperta zarządzania edukacją – Joanny Femiak. Dzięki tym spotkaniom będziesz mieć większą kontrolę nad procesem szkolenia swoich pracowników, a dodatkowo wesprzesz ich w wykorzystaniu wiedzy w praktyce. 1 h coachingu grupowego z naszym ekspertem to koszt 350 zł/ h, ale dla Ciebie mamy aż 6 spotkań online zupełnie bezpłatnie!

Zobacz więcej

Raz w miesiącu w czasie trwania programu zorganizujemy spotkanie online tylko dla właścicieli szkół językowych. Za „zamkniętymi drzwiami” pokoju na Zoomie będziesz mógł opowiedzieć o wszystkich trudnościach zarządzania sekretariatem. Zyskasz inny punkt widzenia właścicieli szkół, a także wskazówki od eksperta zarządzania edukacją – Joanny Femiak. Dzięki tym spotkaniom będziesz mieć większą kontrolę nad procesem szkolenia swoich pracowników, a dodatkowo wesprzesz ich w wykorzystaniu wiedzy w praktyce. 1 h coachingu grupowego z naszym ekspertem to koszt 350 zł/ h, ale dla Ciebie mamy aż 6 spotkań online zupełnie bezpłatnie!

Zobacz więcej

Trello to aplikacja, dzięki której możesz efektywnie współpracować z całym zespołem swojej szkoły językowej. Problem braku komunikacji i przepływu informacji między sekretariatem, lektorami a Tobą po prostu zniknie! Pokażemy Ci jak korzystać z tablic Trello, dodawać zadania i przypisywać je członkom Twojego zespołu. Krok po kroku wspólnie zrealizujecie małe i duże cele szkoły, a Ty nauczysz się delegować i egzekwować wykonanie zadań. Koniec z opóźnieniami i pracą 24 h na dobę. Zespołowo pracujesz szybciej, efektywniej i przyjemniej. Obejrzyj krótkie wideo instruktażowe specjalisty PTI – Pawła Pietrzaka i poznaj najważniejsze możliwości tej aplikacji.

Zobacz więcej

Nozbe Teams założysz bezpłatnie i możesz korzystać zarówno na telefonie, jak i na komputerze z każdego miejsca na ziemi. Koniec z obawami, czy Twój zespół daje radę, gdy nie ma Cię w pracy. Koniec z ciągłymi telefonami od pracowników, którzy nie wiedzą, co i jak mają robić. Używając aplikacji, zaplanujesz zadania, przypiszesz osoby odpowiedzialne za ich wykonanie, wskażesz swojemu zespołowi priorytety. Sprawna komunikacja i integrowanie zadań szkoły będzie 3 razy łatwiejsze! Obejrzyj krótkie wideo instruktażowe specjalisty PTI – Pawła Pietrzaka i poznaj najważniejsze możliwości tej aplikacji.

Zobacz więcej

Przewodnik po programach do email marketingu (i nie tylko!) AcitveCampaign, GetResponce i MailerLite.

Zobacz więcej

Dajemy Ci 100% gwarancji satysfakcji
na 30 dni od zakończenia programu.

Na co jeszcze czekasz?

Program Mistrzowskiego Sekretariatu

Czas szkolenia:

Kiedy i gdzie?

Dostęp do platformy e-learningowej:

Dostęp do grupy na Facebooku:

Dodatkowo otrzymasz:

W wersji VIP:

Najczęściej zadawane pytania:

Przewiń do góry

Małgorzata Warzycha

Manager, trener biznesu, coach, certyfikowany konsultant DISC D3.

Od ponad dwudziestu lat, z powodzeniem, łączy rolę przełożonego, trenera i coacha. Obecnie właścicielka firmy, kompleksowo zajmującej się tematyką miękkiego i twardego HR. Praktyczną wiedzę i bogatą empirię zdobyła pracując w branży finansowej, produkcyjnej i usługowo-logistycznej u największych, polskich pracodawców. Jako dyrektor zarządzający w Poczcie Polskiej S.A. kierowała pracą zespołu HR liczącego 60 osób. Jako partner biznesowy wspomagała działania kadry managerskiej w regionie dolnośląsko-opolskim, w procesie wdrażania rozwiązań HR i identyfikacji potrzeb, w tym: szkoleniowych, rozwojowych, rekrutacyjnych, zarządzania talentami, budowania przywództwa, sukcesji, rozwiązywania problemów kadrowych i płacowych, zwiększania efektywności organizacyjnej. W roli managera HR, w zakładzie produkcyjnym, stworzyła, opracowała i wdrożyła systemy motywacyjne dla pracowników produkcji, co wpłynęło na poprawę wyniku finansowego firmy. W odpowiedzi na ówczesne potrzeby opracowała programy rozwojowe dla pracowników, zintegrowane z systemem ocen opartym o matryce umiejętności. W konsekwencji zwiększyło się zaangażowanie i lojalność pracowników. Równocześnie został ograniczony wskaźnik fluktuacji. W każdym miejscu pracy zaangażowana w zmianę świadomości managerów w zakresie prawidłowego rozliczania czasu pracy, co skutecznie ograniczało ilość skarg i interwencyjnych kontroli PIP.

Zawsze działa w oparciu o analizę wskaźników HR, oceniając efektywność kosztów zarządzania zasobami ludzkimi, co przekłada się na podejmowane decyzje kadrowo- płacowe.
Z wykształcenia magister socjologii, absolwentka prestiżowych studiów podyplomowych w obszarze coachingu na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu i zarządzania ludźmi w firmie na Akademii L. Koźmińskiego w Warszawie.
Jest współautorką pracy dyplomowej „Narzędzia coachingowe wspierające kierowników liniowych w skutecznym osiąganiu celów”.
Prywatnie zawsze uśmiechnięta i pełna pasji. Chętnie dzieli się wiedzą i pozytywną energią.

dr hab. Joanna Femiak

Wieloletni trener, coach i doradca. Jest wysokiej klasy specjalistą i dzieli się wiedzą z zakresu: zarządzania strategicznego, zarządzania personelem, sprzedaży i marketingu, organizacji pracy w przedsiębiorstwie edukacyjnych. Projektuje i wspiera instytucje we wprowadzaniu systemów HR w firmach. Bada zagadnienia związane z edukacją dorosłych, samoświadomością i szeroko rozumianym rozwojem. Trener Videotreningu Komunikacji (VIT).

Podczas swoich szkoleń łączy umiejętności psychologa, praktykę trenera z wiedzą pięknej dziedziny, jaką jest filozofia. Maksyma, która jej towarzyszy w pracy i życiu to:

„Co sobie uświadamiasz to kontrolujesz, to, czego sobie nie uświadamiasz kontroluje ciebie” A. de Mello.

W PTI monitoruje działalność merytoryczną Instytutu, czuwa nad jego rozwojem. Odpowiada także za wizerunek PTI na rynku szkoleń.

Jarek Kałasz

Założyciel GO4Robot, prelegnet i edukator w zakresie automatyzacji procesów biznesowych.

W 2015, wraz z Markiem Majem stworzyli GO4Robot, żeby zmienić świat: uczyć dzieci robotyki i rozwijać w nich kompetencje przyszłości. Jest to jego misja od samego początku. Z każdym rokiem rozwiją się o ponad 100%, po drodze popełniając mnóstwo błędów, odnosząc sukcesy i porażki, a wszystko po to, żeby ciągle się rozwijać i uczyć.

Mirosław Borek

Trener, coach i psycholog – absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Od 1996 roku posiada rekomendację II stopnia trenera Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Należy do Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych.
Posiada dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe we wspieraniu organizacji biznesowych w budowaniu zespołów, prowadzenia coaching’u, motywowaniu, rozwiązywaniu konfliktów, wspieraniu pracowników w rozwoju zawodowym oraz wspiera zespoły sprzedaży i obsługi klienta w rozwoju umiejętności asertywnej komunikacji, skutecznej sprzedaży, prezentacji, negocjacji, wywierania wpływu,
Prowadzi coaching zespołowy i indywidualny oraz realizuje projekty train the trainers dla zespołów trenerski i superwizuje ich pracę.
Wykształcenie psychologiczne oraz praktyka trenera i coacha pozwala mu na uwzględnianie procesu grupowego w trakcie trwania pracy szkoleniowej i coaching’owej, oraz umiejętne dostosowanie ich treści do zmieniającej się dynamiki grupy, oraz potrzeb indywidualnych uczestników.

Zapisz się aby otrzymać dostęp do webinaru

Jak motywować nauczycieli w trudnych czasach?

*Akceptuję warunki regulaminu