Opinie klientów

Poznaj

Opinie klientów Akademii

AKADEMIA SPRZEDAŻY:
Poleca Dominika Szetela-Blajer Dyrektor Zarządzający English Club
AKADEMIA SPRZEDAŻY:
Właściciel English Club Justyna Gromadzka

Opinie

„Wychodzę z metodyczką z każdego szkolenia jak nowonarodzona, mam siłę, energię i pomysły!"

„Każde szkolenie dla mnie jest jak olśnienie"

„Szkolenia Akademii zmieniły nie tylko moje spojrzenie na firmę, ale i na życie - efekt jest taki, że otwieram nową filię, ale jestem też dużo szczęśliwsza"

„Po szkoleniach robię porządek w firmie, zatrudniam metodyka, aby się nie wypalić; kolejny krok to porządki w domu..."

„Co wynoszę: poczucie, że można zrobić bardzo wiele uświadamiając sobie swojej wewnętrzne słabości,próbując je zmienić. Widzę, jak ważny jest zespół i praca z nim, aby osiągnąć cel. Jest to dla mnie początek długiej drogi, której zarysy już widzę. Całe szkolenie napełniło mnie optymizmem oraz energią do działania."

„Wynoszę ze szkolenia: poczucie, że wiem dokąd mam zmierzać; dużo informacji na temat siebie, swoich zachowań; zrozumienie błędów, które popełniam; wynoszę możliwość przyjrzenia się z bliska osobistym problemom, personalizacja w pracy;coaching i jego rolę w kierowaniu grupą"
„Szkolenie pokazało mi drogę do ulepszenia i rozwoju firmy. Otworzyło mi oczy na ważność tematu zarządzania i jakości w małym przedsiebiorstwie, jakim jest szkoła języków obcych”

„Wpłynie na rozwój, ugruntuje pozycję na rynku, pozwoli mi stworzyć zespół ludzi kompetentnych, zaangażowanych, zmnie-jszy się rotacja lektorów”

„Na pewno będę ustalać cele na wszystkie szczeble w firmie oraz opracuję jasne kryteria i arkusze oceny. Chce powiedzieć trenerowi, że bardzo się cieszę , że powstał pomysł szkolenia dla właścicieli i metodyków prywatnych szkół językowych. Świetnie się spotkać w takim gronie”

„Solidne podstawy rozwoju”

„Poczucie, że istnieją narzędzia, które pomogą mi w budowaniu profesjonalnej firmy z jakością”

„Ludzką twarz-lektorzy będą wiedzieć, jakie są kryteria ich oceny. Ewaluacja fair-play.”

„Najważniejsze dla mnie były informacje o sobie i o ludziach, rola lidera i jego zdania"

„Usystematyzowanie chaosu myśli i pomysłów”

„Przekonanie, że zarządzanie firmą musi przebiegać profesjonalnie, widzę potrzebę wprowadzenia wielu mechanizmów i programu naprawczego”

„Przeświadczenie, że moje intuicyjne (wsparte lekturami i naradami) działania zmierzają w dobrym kierunku (jeśli chodzi o zarządzanie firmą)”

„Uświadomiło mi w dużym stopniu ( a jak sobie jeszcze to wszystko przeanalizuję w domu i przemyslę, to pewnie całkowicie) gdzie tkwią błędy w sposobie zarzadzania w mojej szkole. Pokazało mi też w klaro-wny i bardzo konkretny sposób, co powinnam zrobić, żeby te błędy naprawić i wyjść na prostą. Dodało mi przede wszystkim dużo wiary i optymizmu, że wszystko da się zrobić”

„szkolenie pokazało mi drogę do ulepszenia i rozwoju firmy. Otworzyło mi oczy na ważność tematu zarzą-dzania i jakości w małym przedsiebiorstwie, jakim jest szkoła języków obcych”

„Uświadomiło mi, jak ważne jest zaplanowanie i podzielenie obowiązków, aby osiągnąć cel i jak ocenić postępy”

„Oceniam, że Akademia zaoszczędziła mi 5 lat poszukiwań, błędów i potknięć”

„Akademia zmieniła moje spojrzenie na biznes, ludzi i siebie”

„Wiem, co robić w mojej szkole, aby się rozwijała - czuję się pewnie bezpiecznie i znam cel.”

Previous slide
Next slide

Masz pytania?

Zastanawiasz się czy warto próbować?

Nie wiesz czy tym razem będzie inaczej?

Jeszcze masz wątpliwości? Zarezerwuj miejsce, napisz jaki cel chciałbyś osiągnąć!

Napisz do nas

Zapisz się aby otrzymać dostęp do webinaru

Jak motywować nauczycieli w trudnych czasach?

*Akceptuję warunki regulaminu
Agata Zborała

Agata Zborała

Certyfikowany coach i trener Cliftonstrenghts® 

Jako osoba mająca 23-letnie doświadczenie w biznesie jest ekspertem sprzedaży, komunikacji i doradztwa rozwoju osobistego i biznesowego. Posiada umiejętności zarządzania oraz wpieram w budowaniu silnej kultury organizacyjnej opartej na mocnych stronach członków zespołu. 

Wyznaje zasadę rozwój osobisty + rozwój zespołu = rozwój organizacji. 

Towarzyszy w odkrywania naturalnego potencjału w postaci talentów i mocnych stron oraz pomaga je rozwijać dla spełnionego życia osobistego i zawodowego.

Sebastian Sitowski

Marketingowiec, specjalista ds. mediów społecznościowych, dyplomowany coach, team coach, trener i certyfikowany facylitator Action Learning. 

Od ponad 10 lat w branży reklamowej, od roku prowadzi własną firmę, której misją jest wspieranie małych i średnich przedsiębiorstw w budowaniu skutecznych strategii marketingowych. Wyznaje prostą zasadę, opartą na wieloletnim doświadczeniu – bez długofalowej strategii, wyznaczenia celów i angażującego contentu nie ma dobrej sprzedaży. 

Poza opieką nad swoimi klientami prowadzi szkolenia z online marketingu dla amatorów i specjalistów, udziela konsultacji biznesowych oraz prowadzi coachingi i warsztaty. Od 3 lat z pasją zgłębia zagadnienie inteligencji emocjonalnej, przekładając tę wiedzę na marketing i sprzedaż w sieci.