Opinie klientów
Poznaj
Opinie klientów Akademii
AKADEMIA SPRZEDAŻY:Poleca Dominika Szetela-Blajer Dyrektor Zarządzający English Club
AKADEMIA SPRZEDAŻY: Właściciel English Club Justyna Gromadzka
Opinie
„Wychodzę z metodyczką z każdego szkolenia jak nowonarodzona, mam siłę, energię i pomysły!"
„Każde szkolenie dla mnie jest jak olśnienie"
„Szkolenia Akademii zmieniły nie tylko moje spojrzenie na firmę, ale i na życie - efekt jest taki, że otwieram nową filię, ale jestem też dużo szczęśliwsza"
„Po szkoleniach robię porządek w firmie, zatrudniam metodyka, aby się nie wypalić; kolejny krok to porządki w domu..."
„Co wynoszę: poczucie, że można zrobić bardzo wiele uświadamiając sobie swojej wewnętrzne słabości,próbując je zmienić. Widzę, jak ważny jest zespół i praca z nim, aby osiągnąć cel. Jest to dla mnie początek długiej drogi, której zarysy już widzę. Całe szkolenie napełniło mnie optymizmem oraz energią do działania."
„Wynoszę ze szkolenia: poczucie, że wiem dokąd mam zmierzać; dużo informacji na temat siebie, swoich zachowań; zrozumienie błędów, które popełniam; wynoszę możliwość przyjrzenia się z bliska osobistym problemom, personalizacja w pracy;coaching i jego rolę w kierowaniu grupą"
„Szkolenie pokazało mi drogę do ulepszenia i rozwoju firmy. Otworzyło mi oczy na ważność tematu zarządzania i jakości w małym przedsiebiorstwie, jakim jest szkoła języków obcych”
„Wpłynie na rozwój, ugruntuje pozycję na rynku, pozwoli mi stworzyć zespół ludzi kompetentnych, zaangażowanych, zmnie-jszy się rotacja lektorów”
„Na pewno będę ustalać cele na wszystkie szczeble w firmie oraz opracuję jasne kryteria i arkusze oceny. Chce powiedzieć trenerowi, że bardzo się cieszę , że powstał pomysł szkolenia dla właścicieli i metodyków prywatnych szkół językowych. Świetnie się spotkać w takim gronie”
„Solidne podstawy rozwoju”
„Poczucie, że istnieją narzędzia, które pomogą mi w budowaniu profesjonalnej firmy z jakością”
„Ludzką twarz-lektorzy będą wiedzieć, jakie są kryteria ich oceny. Ewaluacja fair-play.”
„Najważniejsze dla mnie były informacje o sobie i o ludziach, rola lidera i jego zdania"
„Usystematyzowanie chaosu myśli i pomysłów”
„Przekonanie, że zarządzanie firmą musi przebiegać profesjonalnie, widzę potrzebę wprowadzenia wielu mechanizmów i programu naprawczego”
„Przeświadczenie, że moje intuicyjne (wsparte lekturami i naradami) działania zmierzają w dobrym kierunku (jeśli chodzi o zarządzanie firmą)”
„Uświadomiło mi w dużym stopniu ( a jak sobie jeszcze to wszystko przeanalizuję w domu i przemyslę, to pewnie całkowicie) gdzie tkwią błędy w sposobie zarzadzania w mojej szkole. Pokazało mi też w klaro-wny i bardzo konkretny sposób, co powinnam zrobić, żeby te błędy naprawić i wyjść na prostą. Dodało mi przede wszystkim dużo wiary i optymizmu, że wszystko da się zrobić”
„szkolenie pokazało mi drogę do ulepszenia i rozwoju firmy. Otworzyło mi oczy na ważność tematu zarzą-dzania i jakości w małym przedsiebiorstwie, jakim jest szkoła języków obcych”
„Uświadomiło mi, jak ważne jest zaplanowanie i podzielenie obowiązków, aby osiągnąć cel i jak ocenić postępy”
„Oceniam, że Akademia zaoszczędziła mi 5 lat poszukiwań, błędów i potknięć”
„Akademia zmieniła moje spojrzenie na biznes, ludzi i siebie”
„Wiem, co robić w mojej szkole, aby się rozwijała - czuję się pewnie bezpiecznie i znam cel.”
Previous slide
Next slide