Program Mistrzowskiej Obsługi Klienta dla Sekretariatu Szkoły Językowej 2022-3 część

Poznaj program szkolenia:

Rozwiń interesujący Cię moduł by przeczytać szczegóły:
Prowadzi: Joanna Femiak

• Po co system w szkole językowej i jakie ma znaczenie dla jej skalowania/rozwoju?
• Co zrobić, aby pracownik sekretariatu czuł się kompetentnie, a rodzic bezpiecznie podczas zaskakujących sytuacji w czasie roku szkolnego?
• Co to znaczy „dobra” obsługa klienta? Kalendarz obsługi klienta w szkole językowej.

Nagranie wprowadzające na platfromie e-learingowej będzie dostępne 29.04.2022r.
Spotkanie z ekspertem na platformie zoom odbędzie się 04.05.2022r.
Live z pytaniami od uczestników organizujemy tydzień później: 11.05.2022r.
Prowadzi: Joanna Femiak

• Jak nie tracić leadów i zyskiwać nowe?
• Jak zorganizować komunikację między pracownikami?
• Jak zarządzić etapami rekrutacji nowego klienta?

Nagranie wprowadzające na platfromie e-learingowej będzie dostępne 13.05.2022r.
Spotkanie z ekspertem na platformie zoom odbędzie się 18.05.2022r.
Live z pytaniami od uczestników organizujemy tydzień później: 25.05.2022r.
Prowadzi: Joanna Femiak

• Jakie są główne błędy organizacyjne lekcji próbnych?
• Jak zarządzić uwagą rodzica i potencjalnego ucznia?
• Jak zorganizować podpisywanie umów po lekcji pokazowej w sekretariacie?

Nagranie wprowadzające na platfromie e-learingowej będzie dostępne 27.05.2022r.
Spotkanie z ekspertem na platformie zoom odbędzie się 01.06.2022r.
Live z pytaniami od uczestników organizujemy tydzień później: 08.06.2022r.
Prowadzi: Małgorzata Warzycha

• Jak porządkować i opisywać dokumenty?
• Jak organizować różnorodne zadania na stanowisku sekretariatu?
• Jak zarządzać efektywnie swoim czasem pracy?

Nagranie wprowadzające na platfromie e-learingowej będzie dostępne 10.06.2022r.
Spotkanie z ekspertem na platformie zoom odbędzie się 15.06.2022r.
Live z pytaniami od uczestników organizujemy tydzień później: 22.06.2022r.
Prowadzi: Jarosław Kałasz

• Automatyzacja zadań z wykorzystaniem szablonów
• Zarządzanie projektami
• Procesy i analityka w zarządzaniu projektami w firmie

Nagranie wprowadzające na platfromie e-learingowej będzie dostępne 08.07.2022r.
Spotkanie z ekspertem na platformie zoom odbędzie się 13.07.2022r.
Live z pytaniami od uczestników organizujemy tydzień później: 20.07.2022r.
Prowadzi: Joanna Femiak

• Dlaczego klient nie podejmuje decyzji o zakupie?
• Jakie są najczęstsze wymówki i obiekcje trudnego klienta?
• Jakie techniki finalizacji sprzedaży warto stosować?

Nagranie wprowadzające na platfromie e-learingowej będzie dostępne 19.08.2022r.
Spotkanie z ekspertem na platformie zoom odbędzie się 24.08.2022r.
Live z pytaniami od uczestników organizujemy tydzień później: 31.08.2022r.
Prowadzi: Małgorzata Warzycha

• Jakie masz silne i mocne strony jako pracownik sekretariatu?
• Jak rozpoznać typ klienta i się do niego dopasować?
• Co to znaczy być kompetentnym sprzedawcą?

Nagranie wprowadzające na platfromie e-learingowej będzie dostępne 09.09.2022r.
Spotkanie z ekspertem na platformie zoom odbędzie się 14.09.2022r.
Live z pytaniami od uczestników organizujemy tydzień później: 21.09.2022r.
Prowadzi: Małgorzata Warzycha

• Jaką formę komunikacji zastosować do klienta zalegającego z płatnością?
• Jakie są skuteczne narzędzia windykacji?
• Jak i z kim rozmawiać o długach wobec szkoły?

Nagranie wprowadzające na platfromie e-learingowej będzie dostępne 07.10.2022r.
Spotkanie z ekspertem na platformie zoom odbędzie się 12.10.2022r.
Live z pytaniami od uczestników organizujemy tydzień później: 20.10.2022r.
Prowadzi: Joanna Femiak

• Jak można przeprowadzić prezentacje wyników pracy szkoły?
• Jak dobrać osoby do rozmów ankietowych?
• Po co i dlaczego badamy zadowolenie klienta?

Nagranie wprowadzające na platfromie e-learingowej będzie dostępne 11.11.2022r.
Ostatnie spotkanie z ekspertem na platformie zoom odbędzie się 16.11.2022r.

Szkolenie zawartość

Zagadnienia Status
1

MODUŁ I: Zasady systemowej obsługi klienta w szkole językowej, 29 kwietnia – 11 maja 2022

2

Moduł II: Organizacja kroków sprzedażowych w trakcie kampanii wrześniowej, 13 – 18 maja 2022

3

Moduł III: Doskonała organizacja lekcji próbnych, 27 maja – 8 czerwca 2022

4

Moduł IV: Organizacja pracy i zasady dokumentacji do wdrożenia offline i online, 10 – 22 czerwca 2022

5

Moduł V: Automatyzacja pracy sekretariatu i wymiana informacji między pracownikami, 8 – 20 lipca 2022

6

Moduł VI: Techniki finalizacji sprzedaży czyli skuteczny sposób na obiekcje klienta, 19 – 31 sierpnia 2022

7

Moduł VII: Windykacja to relacja, czyli jak windykować i zachować relacje, 9- 28 wrzenia 2022

8

Moduł VIII: Typologia sprzedawcy, a typologia osób w obsłudze klienta, 2 – 11 października 2022

9

Moduł IX: Ważny krok sprzedażowy: prezentacja wyników pracy i badanie zadowolenia, 18 – 25 października 2022

Zapisz się aby otrzymać dostęp do webinaru

Jak motywować nauczycieli w trudnych czasach?

*Akceptuję warunki regulaminu
Agata Zborała

Agata Zborała

Certyfikowany coach i trener Cliftonstrenghts® 

Jako osoba mająca 23-letnie doświadczenie w biznesie jest ekspertem sprzedaży, komunikacji i doradztwa rozwoju osobistego i biznesowego. Posiada umiejętności zarządzania oraz wpieram w budowaniu silnej kultury organizacyjnej opartej na mocnych stronach członków zespołu. 

Wyznaje zasadę rozwój osobisty + rozwój zespołu = rozwój organizacji. 

Towarzyszy w odkrywania naturalnego potencjału w postaci talentów i mocnych stron oraz pomaga je rozwijać dla spełnionego życia osobistego i zawodowego.

Sebastian Sitowski

Marketingowiec, specjalista ds. mediów społecznościowych, dyplomowany coach, team coach, trener i certyfikowany facylitator Action Learning. 

Od ponad 10 lat w branży reklamowej, od roku prowadzi własną firmę, której misją jest wspieranie małych i średnich przedsiębiorstw w budowaniu skutecznych strategii marketingowych. Wyznaje prostą zasadę, opartą na wieloletnim doświadczeniu – bez długofalowej strategii, wyznaczenia celów i angażującego contentu nie ma dobrej sprzedaży. 

Poza opieką nad swoimi klientami prowadzi szkolenia z online marketingu dla amatorów i specjalistów, udziela konsultacji biznesowych oraz prowadzi coachingi i warsztaty. Od 3 lat z pasją zgłębia zagadnienie inteligencji emocjonalnej, przekładając tę wiedzę na marketing i sprzedaż w sieci.