Szkolenie stacjonarne

Akademia Sprzedaży i Marketingu

Przejmij kontrolę nad sprzedażą i marketingiem w swojej szkolę!

Chcesz stworzyć silną markę edukacyjną? Taką, z której pracownicy będą dumni, która zachwyci klientów i pozwoli stworzyć ofertę w dobrej cenie?

Chcesz efektywnie wykorzystywać swój budżet na Facebooku?

Masz dość wrzucania postów na ślepo i szarpania się z menedżerem reklam?

A co jeśli Ci powiemy, że recepte na to wszystko dostaniesz w naszej Akademii?

O szkoleniu

Projekt dedykowany przedsiębiorcom i współpracownikom organizującym, przeprowadzającym i nadzorującym procesy sprzedażowe i marketingowe w szkole językowej lub innej placówce edukacyjnej.

Na nasze szkolenia sprzedażowe przyjeżdżają właściciele z pracownikami – by razem przeżyć rozwojowe i motywujące spotkania. Praktyka pokazuje, że wspólne zajęcia i ćwiczenia realnie wpływają na kompetencje pracowników i ich zaangażowanie w dalszą pracę. Zapraszamy właścicieli szkół językowych, dyrektorów szkół niepublicznych i prywatnych ośrodków edukacyjnych. 

Do rozpoczęcia Akademii pozostało:

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Już ponad 50 szkół skorzystało
z Akademii Sprzedaży i Marketingu.

Dla kogo to szkolenie?

Dla właścicieli i dyrektorów szkół językowych i firm edukacyjnych

Dla pracowników sekretariatu i osób, zajmujących się sprzedażą i marketingiem

Kim jesteśmy?

Jesteśmy firmą szkoleniową, od ponad 20 lat wspieramy właścicieli prywatnych szkół językowych, podstawowych i nauczycieli. 

Przez lata obecności na rynku wypracowaliśmy sprawdzone narzędzia i system, którym dzielimy się na zasadach licencji Talent Friendly Company ® ze szkołami prywatnymi i innymi ośrodkami edukacyjnymi – współpracuje z nami na stałe ok. 30 placówek. Naszą mocną stroną jest wiedza z psychologii edukacji. Wiemy jak szkolić nauczycieli, by byli zaangażowani i stosowali wiedzę ze szkolenia w klasie. Wiemy jak zamienić szkołę w organizację uczącą się. Od 2017 roku organizujemy Warsztatownię, podczas której nasi absolwenci prezentują wdrożenia i innowacje.

 

sztampa_pti_czerwiec_2019_12agimp-1

Szkolenie pozwoli Ci:

Zwiększyć skuteczność procesu, który jest kluczowy dla każdego przedsiębiorstwa - sprzedaży!

Rozwinąć umiejętności nadzoru i organizacji - procesu sprzedaży

Pogłębić i świadomie korzystać z umiejętności organizacji procesu sprzedaży - od finansów po marketing

Program stworzony jest dla przedsiębiorców, którzy mają dosyć:

Co zyskasz?

Nawet jeśli:

Daj sobie szanse i nam.

Dowiesz się jak oddelegować zadania związane ze sprzedażą i marketingiem. Nie będziesz sam, będziesz miał nasze wsparcie w trakcie szkoleń i po. Polubisz zarządzanie sprzedażą
i marketingiem, bo będziesz czuć się pewnie i kompetentnie.

Być może teraz myślisz:

Zatrzymaj się

Istnieją sprawdzone rozwiązania, które pomogą Ci

Uporządkować zadania związane ze sprzedażą i marketingiem

Zaplanować konsekwentnie zadania sprzedażowe

Odzyskać czas na własny rozwój

Podnieść rentowność produktów

Brzmi ciekawie? Wypełnij sondaż biznesowy, a my Ci pomożemy wybrać, która Akademia jest dla Ciebie najlepsza.

Teraz masz dobrą okazję, aby w końcu to zmienić

Wybierz Akademię Sprzedaży i Marketingu

I MODUŁ - Organizacja i zarządzanie sprzedażą i marketingiem

II MODUŁ - Strategia marki, kanały komunikacji, copywriting

III MODUŁ - Zarządzenie produktami, ceną, promocjami. Finansowe zarządzanie sprzedażą

IV MODUŁ - Marketing online - zarządzanie Facebookiem

V MODUŁ - Typologia klienta - windykacja. Typologia sprzedawcy - negocjacje

Interesujące? Ale masz wątpliwości? To - wypełnij sondaż, zapytaj o szczegóły, poproś o rozmowę z naszym Absolwentem!

Wypełnij sondaż - to nic nie kosztuje!

Prześlemy Ci plan i ważne informacje!

Dołącz do Akademii Sprzedaży i Marketingu!

Mamy tylko 16 miejsc!


Przedstawiamy program, który pomoże:

Zorganizować skuteczną kampanię reklamową

Zaprosić 100 i więcej osób na dni otwarte
w Twojej szkole

Zachować płynność finansową

Oszczędzić czas i pieniądze wydane na sprzedaż i marketing

Weź udział w szkoleniu

Akademia Sprzedaży i Marketingu w Szkole Językowej

Warto z nami być!

Moduły:

Miejsce:

Dostęp do platformy
e-learningowej

Plan szkoleń:

Cena zawiera:

Płatności:

Napisz czego potrzebujesz, jakie masz pytania, wypełnij formularz. Odpowiemy w ciągu 2 dni

Albo będziesz tonąć w chaosie, albo w końcu zaczniesz panować nad sprzedażą i marketingiem w swojej szkole.

Decyzja należy do Ciebie.

Brzmi ciekawie? Wypełnij sondaż biznesowy firmy edukacyjnej – a otrzymasz od nas propozycję dopasowaną do Twoich potrzeb

Poznaj opinie naszych klientów:

Masz pytania?

Zastanawiasz się czy warto próbować?

Nie wiesz czy tym razem będzie inaczej?

Jeszcze masz wątpliwości? Zarezerwuj miejsce, napisz jaki cel chciałbyś osiągnąć!

Napisz do nas

Adres biura

Przewiń do góry

Joanna Femiak

Psycholog i filozof. Tytuł doktora habilitowanego zdobyła w 2019 r. w dziedzinie nauk o kulturze fizycznej, w tym roku skończyła także studia podyplomowe z zarządzania oświatą. Doktorat obroniła na Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie. Jest absolwentką i wykładowcą Szkoły dla Trenerów Biznesu, absolwentką Szkoły Trenerów Treningu Interpersonalnego, Międzynarodowym Trenerem Videotreningu Komunikacji (VIT).

Wieloletni trener, coach i doradca. Jest wysokiej klasy specjalistą i dzieli się wiedzą z zakresu: zarządzania strategicznego, zarządzania personelem, sprzedaży i marketingu, organizacji pracy w przedsiębiorstwie edukacyjnych. Projektuje i wspiera instytucje we wprowadzaniu systemów HR w firmach. Bada zagadnienia związane z edukacją dorosłych, samoświadomością i szeroko rozumianym rozwojem.

Podczas swoich szkoleń łączy umiejętności psychologa, praktykę trenera z wiedzą pięknej dziedziny, jaką jest filozofia. Maksyma, która jej towarzyszy w pracy i życiu to:

„Co sobie uświadamiasz to kontrolujesz, to, czego sobie nie uświadamiasz kontroluje ciebie” A. de Mello.

W PTI monitoruje działalność merytoryczną Instytutu, czuwa nad jego rozwojem. Odpowiada także za wizerunek PTI na rynku szkoleń.

Mirosław Borek

Trener, coach i psycholog – absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Od 1996 roku posiada rekomendację II stopnia trenera Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Należy do Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych.
Posiada dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe we wspieraniu organizacji biznesowych w budowaniu zespołów, prowadzenia coaching’u, motywowaniu, rozwiązywaniu konfliktów, wspieraniu pracowników w rozwoju zawodowym oraz wspiera zespoły sprzedaży i obsługi klienta w rozwoju umiejętności asertywnej komunikacji, skutecznej sprzedaży, prezentacji, negocjacji, wywierania wpływu,
Prowadzi coaching zespołowy i indywidualny oraz realizuje projekty train the trainers dla zespołów trenerski i superwizuje ich pracę.
Wykształcenie psychologiczne oraz praktyka trenera i coacha pozwala mu na uwzględnianie procesu grupowego w trakcie trwania pracy szkoleniowej i coaching’owej, oraz umiejętne dostosowanie ich treści do zmieniającej się dynamiki grupy, oraz potrzeb indywidualnych uczestników.

Monika Karniewska-Mazur

Kwalifikacje ACCA (Association of Chartered Certified Accountants), CIA (Certified Internal Auditor) oraz CRMA (Certification in Risk Management Assurance)
W latach 1997–2009 pracownik PwC (działy: badania sprawozdań finansowych, doradztwa gospodarczego i księgowego). Od 2009 r. niezależny expert specjalizujący się w obszarze skonsolidowanej sprawozdawczości finansowej grup kapitałowych notowanych na GPW i NewConnect, usprawnianiu procesów finansowo-księgowych i sprawozdawczych, w tym dla celów zarządczych. Doradca spółek/grup kapitałowych w optymalizacji procesów biznesowych, budowaniu systemu kontroli wewnętrznej, prowadzeniu audytów wewnętrznych. W PTI prowadzi szkolenia i doradztwo z zarządzania finansami.

Dorota Steliga

Specjalistka ds. spójnej komunikacji. Doradca, mówca inspiracyjny, konferansjerka – swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się podczas warsztatów m.in. “Skuteczne relacje z mediami” oraz konferencji m.in. “Spójna komunikacja kluczem do długofalowego sukcesu”. Specjalizuje się w budowaniu marki firm i osób w oparciu o spójną strategię komunikacji. Tworzy i wdraża strategię połączoną z wartościami i misją firmy/osób, dając fundamenty do budowania marki wiarygodnej i godnej zaufania. Pomaga ekspertom dzielić się swoją wiedzą w mediach będąc pomostem pomiędzy światem branżowym a medialnym.

Monika Bekas

Ukończyłam Akademię Ekonomiczną w Poznaniu, szkołę trenera biznesu oraz kwalifikacyjne studia podyplomowe w zakresie uprawnień pedagogicznych na Uniwersytecie Wrocławskim. Posiadam otwarty przewód doktorski w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. W 2009 roku wygrałam ogólnopolski ranking Polscy Liderzy Doradztwa w kategorii Doradca Biznesu ds. Zarządzania Należnościami

Mateusz Kuchciński

Jestem Doradcą i Trenerem marketingu. Specjalizuje się w skutecznej komunikacji na Facebook’u. Od 2015 roku działam w biznesie. Przez rok zarządzałem wielobranżową spółką (górnictwo, chemia, sport, transport, handel międzynarodowy), która wymagała pełnej restrukturyzacji i odważnych decyzji strategicznych. Prowadzę firmę marketingową, w której przeprowadziłem działania doradczo-operacyjne dla prawie 100 przedsiębiorców. Jestem trenerem marketingu i realizuję projekty szkoleniowe dla podmiotów prywatnych oraz państwowych. Pomagam przedsiębiorcom odkryć unikalność oraz potencjał ich firm. Z wydobytym skarbem docieram do właściwych osób, co pozwala im rosnąć w siłę. Wierzę w to, że każda firma ma w sobie to „coś”, co pozwoli jej urosnąć w siłę i prześcignąć konkurencję. Wystarczy wiedzieć gdzie szukać i jak to pokazać.

Zapisz się aby otrzymać dostęp do webinaru

Jak motywować nauczycieli w trudnych czasach?

*Akceptuję warunki regulaminu