BIEŻĄCA OBSŁUGA KLIENTA – ORGANIZACJA DOKUMENTÓW – SYTUACJE TRUDNE

Program Mistrzowskiej Obsługi Klienta
dla Sekretariatu Szkoły Językowej

Zadbaj o wymarzoną obsługę klienta w Twoim sekretariacie!

Ponad 100 właścicieli szkół językowych przygotowało swój sekretariat do kampanii wrześniowej w 1 edycji programu!

Ty także możesz zbudować
MISTRZOWSKI SEKRETARIAT
w swojej szkole.

Ten program jest stworzony dla Ciebie, jeśli masz już dość:

A gdybyśmy powiedzieli Ci, że...

Najbardziej skorzystasz, jeśli:

Do rozpoczęcia Programu pozostało:

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Czy jest inna droga?

Oczywiście, że tak! Możesz dalej uczyć się na błędach swoich pracowników i w popłochu szukać strzępków wiedzy w Internecie, żeby je naprawić. Możesz też za każdym razem szukać nowych rozwiązań trudnych sytuacji i codziennie ciężko harować na dobre relacje z klientami.

Jaką masz alternatywę? Chcemy udostępnić Ci wiedzę, która sprawdziła się w kilkuset przedsiębiorstwach edukacyjnych. Wszystko przygotowane tak, abyś w łatwy sposób mógł wdrażać zmiany w swojej szkole językowej i budować mistrzowski, profesjonalny i nowoczesny sekretariat.

Zatrzymaj się

Istnieją sprawdzone rozwiązania, które pomogą Ci:

perfekcyjnie i systemowo organizować obsługę w ciągu roku

zyskać zaangażowany i pewny siebie sekretariat

Nie pozwól, aby pracownik uczył się na błędach, zadbaj o niego i swoją szkołę!

Świetnie przygotowane Panie w sekretariacie będą dużo skuteczniejsze i przyczynią się do rozwoju szkoły.

Program jest stworzony dla właścicieli szkół, którzy mają dość:

Brzmi ciekawie? Poznaj program szkolenia dla mistrzowskiego sekretariatu:

Data i forma szkolenia:

Temat:

Odpowiemy na pytania:

14.10.2021 10.00-11.00
• szkolenie platformie zoom,
• nagranie i materiały na platformie e-learningowej,
• sesja Q&A na grupie na Facebooku

Zasady systemowej obsługi klienta w szkole językowej (podstawowe, niezbędne procedury w obsłudze klienta).

BONUS: Nagranie „Dress code w sekretariacie i podstawy savoir vivre - czuj się pewnie w relacjach profesjonalnych”.

• Po co system w szkole językowej i jakie ma znaczenie dla jej skalowania/rozwoju?
• Co zrobić, aby pracownik sekretariatu czuł się kompetentnie, a rodzic bezpiecznie podczas zaskakujących sytuacji w czasie roku szkolnego?
• Co to znaczy „dobra” obsługa klienta? Kalendarz obsługi klienta w szkole językowej.

21.10.2021 10.00-11.00
• szkolenie platformie zoom,
• nagranie i materiały na platformie e-learningowej,
• sesja Q&A na grupie na Facebooku

Sposoby reakcji na zgłaszane przez klienta zastrzeżenia, pytania, wątpliwości w trakcie roku szkolnego (główne tematy zastrzeżeń).

• Jak rozumieć, czytać zachowanie klienta?
• Zasady komunikacji – zwroty, reakcja na zapytanie klienta.

04.11.2021 10.00 -11.00
• mastermind wdrożeniowy

Odpowiedź na bieżące potrzeby i pytania słuchaczy.

• Okazja do rozmowy i podzielenia się swoimi bieżącymi problemami,
• Przedyskutowanie wdrożeń

18.11.2021 10.00-11.00
• szkolenie platformie zoom,
• nagranie i materiały na platformie e-learningowej,
• sesja Q&A na grupie na Facebooku

Gdy sekretariat wnosi zastrzeżenie. Reakcja sekretariatu na niepożądane zachowanie klienta, rodzica. Najczęstsze niepożądane zachowania klienta w szkole językowej i innych ośrodkach edukacji.

• Kiedy rozmawia sekretariat, a kiedy metodyk lub właściciel szkoły?
• Co zrobić gdy mama wchodzi do sali podczas lekcji, bo jest za głośno?
• Jak zareagować na przywożenie dziecka za późno na zajęcia?
• Jak zareagować na nieobecności dziecka w szkole?

02.12.2021 10.00-11.00
• szkolenie platformie zoom,
• nagranie i materiały na platformie e-learningowej,
• sesja Q&A na grupie na Facebooku

Błędy w postrzeganiu klienta szkoły językowej (lejek identyfikacji potrzeb klienta).

• Jakie etapy rozmowy zastosować gdy klient przychodzi w emocjach?
• Jak rozpoznać jego potrzeby?
• Jak jednocześnie zadbać o siebie?
• Skąd się biorą deklaracje bez pokrycia u pracowników sekretariatu szkoły językowej?

13.01.2022 10.00-11.00
• szkolenie platformie zoom,
• nagranie i materiały na platformie e-learningowej,
• sesja Q&A na grupie na Facebooku

Poznaj swoje mocne i słabe strony (typologia sprzedawcy, a typologia osób w obsłudze klienta).

• Jakie masz silne i mocne strony jako pracownik sekretariatu?
• Jak rozpoznać typ klienta i się do niego dopasować?

27.01.2022 10.00-11.00
• mastermind wdrożeniowy

Zadania sekretariatu – podsumowanie I semestru, planowanie II semestru.

• Podsumowanie wdrożeń z Programu Mistrzowskiej Obsługi Sekretariatu.
• Odpowiedzi na pytania.
• Planowanie działań na kolejny semestr z obsługi klienta.

10.02.2022 20.00-21.00
• szkolenie platformie zoom,
• nagranie i materiały na platformie e-learningowej,
• sesja Q&A na grupie na Facebooku

Windykacja to relacja-czyli jak windykować i zachować relacje (skuteczne narzędzia windykacji, maile i rozmowy telefoniczne).

• Jaką formę maili zastosować do klienta?
• Kiedy warto porozmawiać?
• Jak rozmawiać o długach wobec szkoły?

24.02.2022 10.00-11.00
• szkolenie platformie zoom,
• nagranie i materiały na platformie e-learningowej,
• sesja Q&A na grupie na Facebooku

Ważny krok sprzedażowy: prezentacja wyników pracy szkoły i badanie zadowolenia klienta przez telefon (rozmowy ankietowe).

• Jak można przeprowadzić prezentacje wyników pracy szkoły?
• Dlaczego warto to zrobić?
• Jakie zadawać pytania?
• Jak dobrać osoby do rozmów ankietowych?
• Po co badamy zadowolenie klienta?

10.03.2022 10.00-11.00
• szkolenie platformie zoom,
• nagranie i materiały na platformie e-learningowej,
• sesja Q&A na grupie na Facebooku

Wprowadzenie do nowego roku sprzedażowego (organizacja nowych naborów, rekrutacja wewnętrzna).

• Jak sprzedawać do klienta wewnętrznego?
• Co to jest ciepły kontakt?
• Jak rozmawiać z klientem, który od nas odszedł?

24.03.2023 10.00-11.00
• mastermind wdrożeniowy

Podsumowanie programu i pobranie certyfikatów.

Przy zakupie tego programu możesz zgarnąć aż 5 bezpłatnych BONUSÓW
prezent-png-4

BONUS 1: Coachingi grupowe dla właścicieli 6 spotkań o wartości 2100 zł.

Raz w miesiącu w czasie trwania programu zorganizujemy spotkanie online tylko dla właścicieli szkół językowych. Za „zamkniętymi drzwiami” pokoju na Zoomie będziesz mógł opowiedzieć o wszystkich trudnościach zarządzania sekretariatem. Zyskasz inny punkt widzenia właścicieli szkół, a także wskazówki od eksperta zarządzania edukacją – Joanny Femiak. Dzięki tym spotkaniom będziesz mieć większą kontrolę nad procesem szkolenia swoich pracowników, a dodatkowo wesprzesz ich w wykorzystaniu wiedzy w praktyce. 1 h coachingu grupowego z naszym ekspertem to koszt 350 zł/ h, ale dla Ciebie mamy aż 6 spotkań online zupełnie bezpłatnie!

Zobacz więcej

BONUS 2: Wideo „Dress code w sekretariacie i podstawy savoir vivre - czuj się pewnie w relacjach profesjonalnych” o wartości 159 zł.

Raz w miesiącu w czasie trwania programu zorganizujemy spotkanie online tylko dla właścicieli szkół językowych. Za „zamkniętymi drzwiami” pokoju na Zoomie będziesz mógł opowiedzieć o wszystkich trudnościach zarządzania sekretariatem. Zyskasz inny punkt widzenia właścicieli szkół, a także wskazówki od eksperta zarządzania edukacją – Joanny Femiak. Dzięki tym spotkaniom będziesz mieć większą kontrolę nad procesem szkolenia swoich pracowników, a dodatkowo wesprzesz ich w wykorzystaniu wiedzy w praktyce. 1 h coachingu grupowego z naszym ekspertem to koszt 350 zł/ h, ale dla Ciebie mamy aż 6 spotkań online zupełnie bezpłatnie!

Zobacz więcej

BONUS 3: Wideo instruktażowe „Zacznij pracować zespołowo na Trello” o wartości 97 zł

Trello to aplikacja, dzięki której możesz efektywnie współpracować z całym zespołem swojej szkoły językowej. Problem braku komunikacji i przepływu informacji między sekretariatem, lektorami a Tobą po prostu zniknie! Pokażemy Ci jak korzystać z tablic Trello, dodawać zadania i przypisywać je członkom Twojego zespołu. Krok po kroku wspólnie zrealizujecie małe i duże cele szkoły, a Ty nauczysz się delegować i egzekwować wykonanie zadań. Koniec z opóźnieniami i pracą 24 h na dobę. Zespołowo pracujesz szybciej, efektywniej i przyjemniej. Obejrzyj krótkie wideo instruktażowe specjalisty PTI – Pawła Pietrzaka i poznaj najważniejsze możliwości tej aplikacji.

Zobacz więcej

BONUS 4: Wideo instruktażowe „Współpracuj z zespołem i zarządzaj zadaniami na Nozbe Teams” o wartości 97 zł

Nozbe Teams założysz bezpłatnie i możesz korzystać zarówno na telefonie, jak i na komputerze z każdego miejsca na ziemi. Koniec z obawami, czy Twój zespół daje radę, gdy nie ma Cię w pracy. Koniec z ciągłymi telefonami od pracowników, którzy nie wiedzą, co i jak mają robić. Używając aplikacji, zaplanujesz zadania, przypiszesz osoby odpowiedzialne za ich wykonanie, wskażesz swojemu zespołowi priorytety. Sprawna komunikacja i integrowanie zadań szkoły będzie 3 razy łatwiejsze! Obejrzyj krótkie wideo instruktażowe specjalisty PTI – Pawła Pietrzaka i poznaj najważniejsze możliwości tej aplikacji.

Zobacz więcej

BONUS 4: Wideo instruktażowe „Współpracuj z zespołem i zarządzaj zadaniami na Nozbe Teams” o wartości 97 zł

BONUS 5: Wideo instruktażowe „Automatyzuję i usprawniam obsługa klienta w sekretariacie” o wartości 297 zł.

Przewodnik po programach do email marketingu (i nie tylko!) AcitveCampaign, GetResponce i MailerLite.

Zobacz więcej

BONUS 3: Wideo instruktażowe „Zacznij pracować zespołowo na Trello” o wartości 97 zł

Czy to możliwe, że kupując program za 790 zł/ os., dostajesz 5 bonusów o łącznej wartości 2 750 zł?
TAK! Ale uwaga, bo ta wyjątkowa okazja jest ograniczona czasowo. Bonusy możesz zgarnąć jeszcze tylko przez:
Dni
Godzin
Minut
Sekund
Dni
Godzin
Minut
Sekund
Dni
Godzin
Minut
Sekund
Gdy zegar się wyzeruje, bezpłatne BONUSY bezpowrotnie znikną.
Złap okazję – PROGRAM + 5 BONUSÓW, nim skończy się czas!

Jesteś w odpowiednim miejscu, bo dzięki naszemu programowi:

zadbasz o pierwsze wrażenie i większą sprzedaż swoich usług

twoi kursanci i potencjalni klienci zawsze znajdą wsparcie profesjonalnego sekretariatu

oszczędzisz czas na szukanie rozwiązań i pieniądze, które tracisz na popełnianie błędów

Albo będziesz tonąć w chaosie, albo w końcu zaczniesz panować
nad sprzedażą i obsługą klienta w swojej szkole.

Program Mistrzowskiej Obsługi Klienta

Czas szkolenia:

Miejsce:

Dostęp do platformy
e-learningowej:

Dostęp do grupy na Facebooku:

Dodatkowo otrzymasz:

+ 5 BEZPŁATNYCH BONUSÓW przy zakupie do 3 października.

Kim jesteśmy?

Jesteśmy firmą szkoleniową, od ponad 20 lat wspieramy właścicieli prywatnych szkół językowych, podstawowych i nauczycieli. 

Przez lata obecności na rynku wypracowaliśmy sprawdzone narzędzia i system, którymi dzielimy się na zasadach licencji Talent Friendly Company ® ze szkołami prywatnymi i innymi ośrodkami edukacyjnymi – współpracuje z nami na stałe ok. 30 placówek. Naszą mocną stroną jest wiedza z psychologii edukacji.

Eksperci realizujący Program:

Nawet jeśli:

Jeśli się zdecydujesz, zyskasz rozwiązania, procedury, metody, z których korzysta już ponad 100 właścicieli szkół. Dzielimy się nimi z przedsiębiorcami w ramach „Programu Mistrzowskiego Sekretariatu szkoły językowej w kampanii wrześniowej”.

Nasze rozwiązania łączą sprawdzone metody z nowoczesnymi technologiami i indywidualnym wsparciem. Jesteś gotowy, aby przejść z nami ścieżkę, która rozwinie Ciebie, sekretariat i szkołę?

Dajemy 100% gwarancji satysfakcji i na skuteczność programu, po wdrożeniu wszystkich materiałów!

Poznaj opinie naszych klientów:

GDZIE I KIEDY?

Początek:

29.03.2021

Koniec:

21.06.2021

Częstotliwość spotkań:

co 2 tygodnie

Długość spotkań:

4 godziny

Spotkania ONLINE

6 razy

Platforma:

Zoom

JAK?

Praca w grupie Mastermind:

Praca własna między spotkaniami:

CO DODATKOWO?

Sesja z ekspertem:

Sesje doszkalające:

Brzmi ciekawie?
Zrób pierwszy krok i wypełnij audyt rekrutacyjny.

Obowiązuje limit miejsc.
Po wypełnieniu ankiety odezwiemy się do Ciebie w pierwszej kolejności.

Na podstawie twoich odpowiedzi znajdziemy przedsiębiorców,
z którymi nawiążesz owocną i bezkonkurencyjną współpracę.

Interesujące? Ale masz wątpliwości?
To - wypełnij formularz, zapytaj o szczegóły!

Wypełnij formularz - to nic nie kosztuje!

Prześlemy Ci plan i ważne informacje!

Sprawdź swoje kompetencje!

Posłuchaj dr hab. Joanny Femiak:

Uwaga ceny promocyjne obowiązują do 01.04.2021, potem cena każdego pakietu wzrasta o 200zł.

Dni
Godzin
Minut
Sekund
Zbadaj swoje kompetencje!
Im więcej pracowników sekretariatu z jednej szkoły przeszkolisz,
tym większy otrzymasz rabat*:
Ceny w przedsprzedaży obowiązują tylko do 31.08.2021!

1 pracownik

790 zł

2 pracowników

1580 zł
950 zł
(40% taniej!)

3 pracowników

2370 zł
1300zł
(45% taniej!)

4 pracowników

3160 zł
1400 zł
(55% taniej!)
To jeszcze nie koniec!
5 pracownika sekretariatu przeszkolisz gratis!**

Liczba miejsc jest ograniczona i liczy się kolejność zgłoszeń!

Aby skorzystać z rabatów na szkolenie dla kolejnego pracownika, wszyscy pracownicy muszą być z jednej szkoły.

* Kupując nasze produkty, akceptujesz nasz regulamin.
** ZGŁASZAMY PRZY ZAPISACH

Najczęściej zadawane pytania:

Masz pytania?

Zastanawiasz się czy warto próbować?

Nie wiesz czy tym razem będzie inaczej?

Jeszcze masz wątpliwości? Zarezerwuj miejsce, napisz jaki cel chciałbyś osiągnąć!

Napisz do nas

Adres biura

Przewiń do góry

Zapisz się, aby dołączyć do listy chętnych

*Akceptuję warunki regulaminu

dr hab. Joanna Femiak

Wieloletni trener, coach i doradca. Jest wysokiej klasy specjalistą i dzieli się wiedzą z zakresu: zarządzania strategicznego, zarządzania personelem, sprzedaży i marketingu, organizacji pracy w przedsiębiorstwie edukacyjnych. Projektuje i wspiera instytucje we wprowadzaniu systemów HR w firmach. Bada zagadnienia związane z edukacją dorosłych, samoświadomością i szeroko rozumianym rozwojem. Trener Videotreningu Komunikacji (VIT).

Podczas swoich szkoleń łączy umiejętności psychologa, praktykę trenera z wiedzą pięknej dziedziny, jaką jest filozofia. Maksyma, która jej towarzyszy w pracy i życiu to:

„Co sobie uświadamiasz to kontrolujesz, to, czego sobie nie uświadamiasz kontroluje ciebie” A. de Mello.

W PTI monitoruje działalność merytoryczną Instytutu, czuwa nad jego rozwojem. Odpowiada także za wizerunek PTI na rynku szkoleń.

Małgorzata Warzycha

Manager, trener biznesu, coach, certyfikowany konsultant DISC D3.

Od ponad dwudziestu lat, z powodzeniem, łączy rolę przełożonego, trenera i coacha. Obecnie właścicielka firmy, kompleksowo zajmującej się tematyką miękkiego i twardego HR. Praktyczną wiedzę i bogatą empirię zdobyła pracując w branży finansowej, produkcyjnej i usługowo-logistycznej u największych, polskich pracodawców. Jako dyrektor zarządzający w Poczcie Polskiej S.A. kierowała pracą zespołu HR liczącego 60 osób. Jako partner biznesowy wspomagała działania kadry managerskiej w regionie dolnośląsko-opolskim, w procesie wdrażania rozwiązań HR i identyfikacji potrzeb, w tym: szkoleniowych, rozwojowych, rekrutacyjnych, zarządzania talentami, budowania przywództwa, sukcesji, rozwiązywania problemów kadrowych i płacowych, zwiększania efektywności organizacyjnej. W roli managera HR, w zakładzie produkcyjnym, stworzyła, opracowała i wdrożyła systemy motywacyjne dla pracowników produkcji, co wpłynęło na poprawę wyniku finansowego firmy. W odpowiedzi na ówczesne potrzeby opracowała programy rozwojowe dla pracowników, zintegrowane z systemem ocen opartym o matryce umiejętności. W konsekwencji zwiększyło się zaangażowanie i lojalność pracowników. Równocześnie został ograniczony wskaźnik fluktuacji. W każdym miejscu pracy zaangażowana w zmianę świadomości managerów w zakresie prawidłowego rozliczania czasu pracy, co skutecznie ograniczało ilość skarg i interwencyjnych kontroli PIP.

Zawsze działa w oparciu o analizę wskaźników HR, oceniając efektywność kosztów zarządzania zasobami ludzkimi, co przekłada się na podejmowane decyzje kadrowo- płacowe.
Z wykształcenia magister socjologii, absolwentka prestiżowych studiów podyplomowych w obszarze coachingu na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu i zarządzania ludźmi w firmie na Akademii L. Koźmińskiego w Warszawie.
Jest współautorką pracy dyplomowej „Narzędzia coachingowe wspierające kierowników liniowych w skutecznym osiąganiu celów”.
Prywatnie zawsze uśmiechnięta i pełna pasji. Chętnie dzieli się wiedzą i pozytywną energią.

Monika Bekas

Ukończyłam Akademię Ekonomiczną w Poznaniu, szkołę trenera biznesu oraz kwalifikacyjne studia podyplomowe w zakresie uprawnień pedagogicznych na Uniwersytecie Wrocławskim. Posiadam otwarty przewód doktorski w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. W 2009 roku wygrałam ogólnopolski ranking Polscy Liderzy Doradztwa w kategorii Doradca Biznesu ds. Zarządzania Należnościami

Mirosław Borek

Trener, coach i psycholog – absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Od 1996 roku posiada rekomendację II stopnia trenera Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Należy do Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych.
Posiada dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe we wspieraniu organizacji biznesowych w budowaniu zespołów, prowadzenia coaching’u, motywowaniu, rozwiązywaniu konfliktów, wspieraniu pracowników w rozwoju zawodowym oraz wspiera zespoły sprzedaży i obsługi klienta w rozwoju umiejętności asertywnej komunikacji, skutecznej sprzedaży, prezentacji, negocjacji, wywierania wpływu,
Prowadzi coaching zespołowy i indywidualny oraz realizuje projekty train the trainers dla zespołów trenerski i superwizuje ich pracę.
Wykształcenie psychologiczne oraz praktyka trenera i coacha pozwala mu na uwzględnianie procesu grupowego w trakcie trwania pracy szkoleniowej i coaching’owej, oraz umiejętne dostosowanie ich treści do zmieniającej się dynamiki grupy, oraz potrzeb indywidualnych uczestników.

Dobrosława Choryńska-Chudy

Dyplomowany doradca zawodowy oraz trener umiejętności trenerskich, licencjonowany trener programu doradztwa grupowego „Spadochron” dla osób planujących karierę, szukających pracy i zmieniających zawód. Niezależny specjalista i konsultant merytoryczny w projektach z zakresu aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych i niepełnosprawnych, a także w procesach przekwalifikowania zawodowego i kształcenia zawodowego. Główne obszary działań w zakresie doradztwa zawodowego: planowanie i kreowanie kariery, określanie własnych predyspozycji zawodowych, rozpoznawanie własnych zainteresowań w kontekście rozwoju zawodowego i edukacyjnego, przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, poruszanie się na rynku pracy jawnym i ukrytym, budowanie sieci kariery (networking), aktywizacja zawodowa, w tym osób niepełnosprawnych, reorientacja zawodowa, przygotowanie Indywidualnych Planów Działania, Edukacyjnych i Reorientacji Zawodowej. Wieloletni pracownik działów rekrutacji i agencji doradztwa personalnego w obszarze m.in. planowania ścieżek rozwoju i tworzenia planów szkoleniowych, rekrutacji i selekcji oraz assessor w projektach Assessment i Development Centre (Centrum Oceny i Rozwoju).

Zapisz się aby otrzymać dostęp do webinaru

Jak motywować nauczycieli w trudnych czasach?

*Akceptuję warunki regulaminu