Badanie kompetencji metodą
DISC D3

Każdy człowiek jest inny. Niezależnie od roli którą pełni w szkole językowej.Jednak sporo zachowań, motywacji, sposobów działania, również tych wywołanych stresem, można łatwo przewidzieć
i zdiagnozować.

Po co to robić? Aby wdrożyć najbardziej produktywną koncepcję współpracy w ramach zespołu. To pozwoli na maksymalne rozwinięcie potencjału każdego pracownika w szkole językowej. Właścicielom pomoże zaakceptować i zrozumieć siebie i sprawniej interpretować postawę swoich ludzi. To zaś przełoży się na efektywniejszą komunikację, zarządzanie i osiąganie strategicznych celów szkoły.

Zbadaj i zrozum kompetencje swoje i pracowników!

Do badania wykorzystujemy narzędzie DISC D3.

Łączy ono cztery, odrębne analizy -DISC, TEAMS, VALUES i BAI.

Pokazują one zarówno to, co jest widoczne i obserwowalne jak i to, co jest głęboko schowane i niezwykle trudne do obserwacji. Jest to niezwykle istotna różnica jakościowa w porównaniu do innych narzędzi dostępnych na rynku. Dlaczego? Bo kluczowe rozbieżności, takie jak np. wartości któymi się kierujemy, wpływają znacząco na jakość współpracy, są ukryte właśnie "pod powierzchnią wody".

Wynik badania DISC D3, w zależności od wybranego wariantu raportu, zawsze opiera się na pozytywnej informacji zwrotnej i zawiera:

Wyniki badania DISC zaobserwujesz. To jest również najłatwiejszy obszar do zmiany.

TEAMS a zwłaszcza VALUES i BAI są schowane bardzo głęboko pod wodą. Nie zobaczysz i nie dostrzeżesz ich więc podczas np.rozmowy rekrutacyjnej. To jednak one w zasadniczy sposób wpływają na dopasowanie pracownika do firmy i różnicują zachowania osób o podobnym stylu DISC. Bardzo mocno wpływają na zaangażowanie i rozwój potencjału pracownika. I tego , na jak długo zwiąże się z Twoją szkołą.

Po co więc zostawiac tak ogromnie ważny obszar przypadkowi, kiedy można go zbadać?

Prowadzący

Małgorzata Warzycha

Trener specjalista w Personnel Training Institute

Manager, trener biznesu, coach.

Certyfikowany konsultant DISC D3

Nawet jeśli:

Daj sobie szanse i nam.

Być może teraz myślisz:

Zatrzymaj się

Istnieją sprawdzone rozwiązania, które pomogą Ci

Uporządkować zadania związane ze sprzedażą i marketingiem

Zaplanować konsekwentnie zadania sprzedażowe

Odzyskać czas na własny rozwój

Podnieść rentowność produktów

Interesujące? Ale masz wątpliwości?
To - wypełnij formularz, zapytaj o szczegóły!

Wypełnij formularz - to nic nie kosztuje!

Prześlemy Ci plan i ważne informacje!

Sprawdź swoje kompetencje!

Zbadaj swoje kompetencje!
Cena zależy od potrzeb klienta i wybranego wariantu badania.

Niezależnie od wybranego wariantu zawiera:

Prelegent:

180 zł

I osoba:

II osoby z firmy:

380 zł

Brzmi ciekawie? Wypełnij ankietę diagnozy szkoły – a otrzymasz od nas propozycję dopasowaną do Twoich potrzeb

Masz pytania?

Zastanawiasz się czy warto próbować?

Nie wiesz czy tym razem będzie inaczej?

Jeszcze masz wątpliwości? Zarezerwuj miejsce, napisz jaki cel chciałbyś osiągnąć!

Napisz do nas

Adres biura

Zapisz się aby otrzymać dostęp do webinaru

Jak motywować nauczycieli w trudnych czasach?

*Akceptuję warunki regulaminu
Agata Zborała

Agata Zborała

Certyfikowany coach i trener Cliftonstrenghts® 

Jako osoba mająca 23-letnie doświadczenie w biznesie jest ekspertem sprzedaży, komunikacji i doradztwa rozwoju osobistego i biznesowego. Posiada umiejętności zarządzania oraz wpieram w budowaniu silnej kultury organizacyjnej opartej na mocnych stronach członków zespołu. 

Wyznaje zasadę rozwój osobisty + rozwój zespołu = rozwój organizacji. 

Towarzyszy w odkrywania naturalnego potencjału w postaci talentów i mocnych stron oraz pomaga je rozwijać dla spełnionego życia osobistego i zawodowego.

Sebastian Sitowski

Marketingowiec, specjalista ds. mediów społecznościowych, dyplomowany coach, team coach, trener i certyfikowany facylitator Action Learning. 

Od ponad 10 lat w branży reklamowej, od roku prowadzi własną firmę, której misją jest wspieranie małych i średnich przedsiębiorstw w budowaniu skutecznych strategii marketingowych. Wyznaje prostą zasadę, opartą na wieloletnim doświadczeniu – bez długofalowej strategii, wyznaczenia celów i angażującego contentu nie ma dobrej sprzedaży. 

Poza opieką nad swoimi klientami prowadzi szkolenia z online marketingu dla amatorów i specjalistów, udziela konsultacji biznesowych oraz prowadzi coachingi i warsztaty. Od 3 lat z pasją zgłębia zagadnienie inteligencji emocjonalnej, przekładając tę wiedzę na marketing i sprzedaż w sieci.