ZARZĄDZANIE - ORGANIZACJA - ZESPÓŁ

AKADEMIA ZARZĄDZANIA DLA WŁAŚCICIELI SZKÓŁ JĘZYKOWYCH

Przejdź na nowy poziom zarządzania swoją szkołą!

Ze szkoleń Akademii Zarządzania dla Właścicieli Szkół Językowej skorzystało już ponad 500 przedsiębiorców!

Ty także możesz zbudować z nami
stabilny i dochodowy
BIZNES EDUKACYJNY!

Posłuchaj autora Akademii:
dr hab. Joanna Femiak

Czy masz już dość?

A gdybyśmy powiedzieli Ci, że...

Najbardziej skorzystasz, jeśli:

Program jest stworzony dla właścicieli i dyrektorów szkół językowych i innych ośrodków edukacyjnych (przedszkola, szkoły podstawowe, poradnie), którzy:

O szkoleniu

Zyskasz narzędzia, które dadzą Ci możliwość zbudowania stałego zespołu,
sprawiedliwego wynagradzania tych, którzy Cię wspierają, stworzenia systemu zarządzania, dzięki któremu odzyskasz czas dla siebie i poczucie kontroli nad firmą. To Ty zadecydujesz, w którym kierunku chcesz rozwinąć szkołę, ale my podpowiemy jak to zrobić, by uniknąć błędów, frustracji  i niepotrzebnie wydanych pieniędzy.

Do rozpoczęcia Akademii pozostało:

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Czy jest inna droga?

Oczywiście, że tak! Możesz dalej biegać z webinaru na webinar, z wpisu blogowego do kolejnego newslettra i zbierać okruszki wiedzy, które często zaprzeczają jedna drugiej.

Jaką masz alternatywę? Chcemy udostępnić Ci wiedzę, która sprawdziła się w kilkuset przedsiębiorstwach edukacyjnych. Wszystko przygotowane tak, abyś w łatwy sposób mógł wdrażać zmiany w swojej szkole językowej i budować stabilny oraz dochody biznes edukacyjny.

Zatrzymaj się

Istnieją sprawdzone rozwiązania, które pomogą Ci:

oddelegować zadania

zyskać zaangażowany zespół

odzyskać czas na rozwój własny

zorganizować sprawnie pracę w Twojej szkole

W program Akademii Zarządzania wkomponowane są moduły realizowane w postaci konsultacji, szkoleń, webinarów:

MODUŁ 1
Zarządzanie

  1. Nauczysz się organizacji zadań w szkole;
  2. Przećwiczysz delegowanie obowiązków;
  3. Poznasz zasady oceniania pracownika i sprawiedliwego wynagradzania;
  4. Poznasz zasady skutecznej rekrutacji.

MODUŁ 2
Organizacja

  1. Zyskasz narzędzia organizacji pracy w szkole;
  2. Narzędzia podziału zadań i ich organizacji;
  3. Nauczysz się korzystać z kalendarza pracy;
  4. Skutecznie planować i zarządzać własnym czasem.

MODUŁ 3
Wartości, wizja, marketing

  1. Zdefiniujesz wartości twojej firmy;
  2. Określisz swoją przewagę konkurencyjną;
  3. Zamienisz swoje mocne strony na wizualizację, obraz, kolor, komunikat;
  4. Zyskasz indywidualną ocenę swoich narzędzi marketingowych.

MODUŁ 4
Zespół

  1. Poznasz siebie jako lidera;
  2. Przećwiczysz narzędzia pracy w zespole;
  3. Poznasz role w zespole i ich wpływ na wydajność pracy;
  4. Zdefiniujesz mocne i słabe strony swojego zespołu;
  5. Indywidualne badanie potencjału, stylu komunikacji, poziomu decyzyjności, analitycznego myślenia, reakcji na zmianę , odporności na stres i preferowanych ról zespołowych metodą DISC D3.

Jak się zapisać?

Wybierz interesujący Cię program oraz wypełnij sondaż diagnozujący potrzeby Twojej szkoły. Po wypełnieniu sondażu skontaktujemy się z Tobą w przeciągu 48 godzin.

Program
First Step

Program zawiera:

Cena: 3600 zł

Program
Biznes

Program zawiera:

Cena do końca sierpnia:
4900 zł 5900 zł

Program
VIP

Program zawiera:

Cena ustalana indywidualnie

Jesteś w odpowiednim miejscu

bo dzięki naszej Akademii:

zaoszczędzisz czas

zbudujesz lojalny zespół pracowników

zaoszczędzisz pieniądze

Poznaj opinie naszych absolwentów:

Być może teraz myślisz:

Teraz masz dobrą okazję, aby wreszcie to zmienić

Wybierz program

Program
First Step

Dzięki programowi:

Cena: 2600 zł

Program dla małych szkół
(do 150 słuchaczy)
i osób, które planują założyć swój biznes.

Program
Biznes

Dzięki programowi:

Cena do końca sierpnia:
4900 zł

Program dla średnich szkół
(do 350 słuchaczy)

Program
VIP

Dzięki programowi:

Cena: 9800 zł

Program dla dużych szkół
(powyżej 350 słuchaczy)

Brzmi ciekawie? Wypełnij sondaż biznesowy. Razem znajdziemy najlepszą ścieżkę rozwoju dla Ciebie i Twojego biznesu.

Akademia Zarządzania dla Właścicieli Szkół Językowych to:

Posłuchaj rekomendacji Akademii
dr Grzegorz Śpiewak

Kim jesteśmy?

Jesteśmy firmą szkoleniową, od ponad 20 lat wspieramy właścicieli prywatnych szkół językowych, podstawowych i nauczycieli. 

Przez lata obecności na rynku wypracowaliśmy sprawdzone narzędzia i system, którymi dzielimy się na zasadach licencji Talent Friendly Company ® ze szkołami prywatnymi i innymi ośrodkami edukacyjnymi – współpracuje z nami na stałe ok. 30 placówek. Naszą mocną stroną jest wiedza z psychologii edukacji.

Eksperci realizujący Akademię:

Wejście na ścieżkę zarządzanie-organizacja-zespół pozwoli Ci:

ustabilizować szkołę

zyskać nowych lektorów i zatrzymać starych

wyróżnić się na lokalnym rynku pracy

sprawniej zorganizować przebieg informacji i dokumentacji

podnieść jakość usług edukacyjnych

wdrożyć sprawne narzędzia kontroli jakości pracy

Nawet jeśli:

Jeśli się zdecydujesz, zyskasz rozwiązanie, z którego korzysta już ponad 30 szkół w ramach naszej licencji. Dzielimy się nim z przedsiębiorcami w ramach Akademii Zarządzania dla Właścicieli od 13 lat.

Nasze rozwiązania łączą sprawdzone metody z nowoczesnymi technologiami i indywidualnym wsparciem.
Jesteś gotowy, aby przejść z nami ścieżkę, która rozwinie Ciebie i Twoją szkołę?

Dajemy 100% gwarancji satysfakcji i na skuteczność programu, po wdrożeniu wszystkich materiałów!

Mamy tylko 16 miejsc.

Przedstawiam Ci program, który pozwoli Ci:

Oddelegować zadania

Poznać narzędzia sprawiedliwego oceniania i wynagradzania pracowników

Zapanować nad budżetem szkoły

Uporządkować organizację i kalendarz pracy szkoły

Co otrzymasz w ramach programu?

To zależy od Twoich potrzeb i etapu rozwoju Twojej organizacji, szkoły i od możliwości czasowych i inwestycyjnych

Chcesz zarezerwować miejsce?
Masz pytania?

Napisz od czego chcesz zacząć współpracę z naszym zespołem.

Opisz swoje główne potrzeby i szkoły.

Napisz do nas i uzyskaj pomoc
i dodatkowe informacje

Napisz do nas

Albo będziesz tonąć w chaosie,
albo w końcu zaczniesz panować nad swoją szkołą.

Decyzja należy do Ciebie.

Tutaj jest audyt, który pomoże określić gdzie jesteś i czego potrzebujesz by rozwinąć swoją szkołę, firmę.

FAQ

W tym roku planujemy szkolenia online.

Zobacz więcej

10.00-18.00

Zobacz więcej

Warszawa, Pl. Inwalidów 10

Zobacz więcej

Tak – przed każdym szkoleniem wysyłamy maila przypominającego z terminem, planem szkolenia, adresem sali szkoleniowej lubi/i linkiem do wydarzenia online 

Zobacz więcej

Tak rozkładamy płatność na raty

Zobacz więcej

Grupa liczy do 16 osób.

Zobacz więcej

Coaching prowadzi dr hab. Joanna Femiak, termin spotkania można wybrać z kalendarza –  https://calendly.com/pti-konsultacje/coaching

Zobacz więcej

Każdy Uczestnik przed rozpoczęciem szkoleń będzie miał założone konto na platformie e-learningowej, na której będziemy zamieszczać materiały. W mailu informującym wyślemy link do platformy, login i hasło. 

Zobacz więcej

Każdy Uczestnik przed rozpoczęciem szkoleń będzie miał założone konto na platformie e-learningowej, na której będziemy zamieszczać materiały. W mailu informującym wyślemy link do platformy, login i hasło. 

Zobacz więcej

 Tak – po zakończeniu szkoleń każdy Uczestnik otrzyma certyfikat.

Zobacz więcej

Tak – realizujemy szkolenia z dofinansowania środków z BUR i KFS – kontakt w sprawie przygotowania oferty i więcej informacji  –  Aneta Wachowska, tel 664 431 660 

Zobacz więcej

 Faktury rozliczające szkolenia, są wystawiane każdorazowo po zakończeniu kolejnych modułów.

Zobacz więcej

Masz pytania?

Zastanawiasz się czy warto próbować?

Nie wiesz czy tym razem będzie inaczej?

Jeszcze masz wątpliwości? Zarezerwuj miejsce, napisz jaki cel chciałbyś osiągnąć!

Napisz do nas

Adres biura

Przewiń do góry

Zapisz się, aby dołączyć do listy chętnych

*Akceptuję warunki regulaminu

dr hab. Joanna Femiak

Wieloletni trener, coach i doradca. Jest wysokiej klasy specjalistą i dzieli się wiedzą z zakresu: zarządzania strategicznego, zarządzania personelem, sprzedaży i marketingu, organizacji pracy w przedsiębiorstwie edukacyjnych. Projektuje i wspiera instytucje we wprowadzaniu systemów HR w firmach. Bada zagadnienia związane z edukacją dorosłych, samoświadomością i szeroko rozumianym rozwojem. Trener Videotreningu Komunikacji (VIT).

Podczas swoich szkoleń łączy umiejętności psychologa, praktykę trenera z wiedzą pięknej dziedziny, jaką jest filozofia. Maksyma, która jej towarzyszy w pracy i życiu to:

„Co sobie uświadamiasz to kontrolujesz, to, czego sobie nie uświadamiasz kontroluje ciebie” A. de Mello.

W PTI monitoruje działalność merytoryczną Instytutu, czuwa nad jego rozwojem. Odpowiada także za wizerunek PTI na rynku szkoleń.

Małgorzata Warzycha

Manager, trener biznesu, coach, certyfikowany konsultant DISC D3.

Od ponad dwudziestu lat, z powodzeniem, łączy rolę przełożonego, trenera i coacha. Obecnie właścicielka firmy, kompleksowo zajmującej się tematyką miękkiego i twardego HR. Praktyczną wiedzę i bogatą empirię zdobyła pracując w branży finansowej, produkcyjnej i usługowo-logistycznej u największych, polskich pracodawców. Jako dyrektor zarządzający w Poczcie Polskiej S.A. kierowała pracą zespołu HR liczącego 60 osób. Jako partner biznesowy wspomagała działania kadry managerskiej w regionie dolnośląsko-opolskim, w procesie wdrażania rozwiązań HR i identyfikacji potrzeb, w tym: szkoleniowych, rozwojowych, rekrutacyjnych, zarządzania talentami, budowania przywództwa, sukcesji, rozwiązywania problemów kadrowych i płacowych, zwiększania efektywności organizacyjnej. W roli managera HR, w zakładzie produkcyjnym, stworzyła, opracowała i wdrożyła systemy motywacyjne dla pracowników produkcji, co wpłynęło na poprawę wyniku finansowego firmy. W odpowiedzi na ówczesne potrzeby opracowała programy rozwojowe dla pracowników, zintegrowane z systemem ocen opartym o matryce umiejętności. W konsekwencji zwiększyło się zaangażowanie i lojalność pracowników. Równocześnie został ograniczony wskaźnik fluktuacji. W każdym miejscu pracy zaangażowana w zmianę świadomości managerów w zakresie prawidłowego rozliczania czasu pracy, co skutecznie ograniczało ilość skarg i interwencyjnych kontroli PIP.

Zawsze działa w oparciu o analizę wskaźników HR, oceniając efektywność kosztów zarządzania zasobami ludzkimi, co przekłada się na podejmowane decyzje kadrowo- płacowe.
Z wykształcenia magister socjologii, absolwentka prestiżowych studiów podyplomowych w obszarze coachingu na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu i zarządzania ludźmi w firmie na Akademii L. Koźmińskiego w Warszawie.
Jest współautorką pracy dyplomowej „Narzędzia coachingowe wspierające kierowników liniowych w skutecznym osiąganiu celów”.
Prywatnie zawsze uśmiechnięta i pełna pasji. Chętnie dzieli się wiedzą i pozytywną energią.

Dobrosława Choryńska-Chudy

Dyplomowany doradca zawodowy oraz trener umiejętności trenerskich, licencjonowany trener programu doradztwa grupowego „Spadochron” dla osób planujących karierę, szukających pracy i zmieniających zawód. Niezależny specjalista i konsultant merytoryczny w projektach z zakresu aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych i niepełnosprawnych, a także w procesach przekwalifikowania zawodowego i kształcenia zawodowego. Główne obszary działań w zakresie doradztwa zawodowego: planowanie i kreowanie kariery, określanie własnych predyspozycji zawodowych, rozpoznawanie własnych zainteresowań w kontekście rozwoju zawodowego i edukacyjnego, przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, poruszanie się na rynku pracy jawnym i ukrytym, budowanie sieci kariery (networking), aktywizacja zawodowa, w tym osób niepełnosprawnych, reorientacja zawodowa, przygotowanie Indywidualnych Planów Działania, Edukacyjnych i Reorientacji Zawodowej. Wieloletni pracownik działów rekrutacji i agencji doradztwa personalnego w obszarze m.in. planowania ścieżek rozwoju i tworzenia planów szkoleniowych, rekrutacji i selekcji oraz assessor w projektach Assessment i Development Centre (Centrum Oceny i Rozwoju).

Milena Jastrzębska

Trener, konsultant FRIS, praktyk, przedsiębiorca. Specjalizuje się w szkoleniach z obszaru organizacji i zarządzania czasem pracy. Absolwent Akademii dla Właściciela PTI.

Na co dzień pomaga kobietom w budowaniu stabilnych biznesów po to, by z powodzeniem mogły godzić życie osobiste z zawodowym. Posiada ponad 8-letnie doświadczenie w prowadzeniu własnej szkoły językowej i zarządza prawie 20 osobowym zespołem. Jej cel to kompleksowe wsparcie mentoringowe innych przedsiębiorczych kobiet.

Marcin Godlewski

Działa w obszarze Online Marketingu od 2006 roku. Organizował kampanie marketingowe dla największej polskiej firmy zajmującej się rozwojem osobistym. Stworzył pierwszy polski portal ze szkoleniami online „MiastoSzkolen.pl”, prowadził także pierwszą polską platformę programów partnerskich.

Jest również współtwórcą marki szkoleniowej w branży network marketingu. Pracował także jako CMO w pierwszej na świecie profesjonalnej aplikacji mobilnej wprowadzającej grywalizację do network marketingu. Działał również w projektach z branży kryptowalut. Współpracuje z mikro i małymi przedsiębiorstwami w zakresie sprzedaży online, reklamie online i prowadzenia działań w social media – również poza granicami Polski.

Aktualnie razem ze wspólnikiem tworzy agencję marketingową Two Colours Agency: https://two-colours.com.

Zapisz się aby otrzymać dostęp do webinaru

Jak motywować nauczycieli w trudnych czasach?

*Akceptuję warunki regulaminu