Kurs online dla szkół językowych i edukacyjnych

Zestaw narzędzi marketingu i sprzedaży online

9 gotowców marketingowych i sprzedażowych,
które rozpędzą Twoją placówkę w 2020 roku

Przejmij kontrolę nad marketingiem i
zrealizuj swoje biznesowe plany noworoczne

Czym dokładnie jest nasz kurs?

To kompleksowy kurs online podzielony na 2 moduły – marketingowy oraz
sprzedażowy, który dedykowany jest prywatnym szkołom językowym i
edukacyjnym.

Marketingowy – znajdziesz tutaj wzory, gotowe pomysły, inspiracje, porady
oraz checklisty związane ze stroną internetową, facebookiem oraz strategią.

Sprzedażowy – zawiera metryczki, wzory, modele oraz checklisty dotyczące
produktu oraz klienta.

Łącznie jest 9 lekcji w formacie WIDEO oraz AUDIO. Dodatkowo załączymy
edytowalne pliki WORD – checklisty, metryczki oraz wzory.

Dlaczego stworzyliśmy kurs online?

Wiemy, że nie masz czasu. Wiemy również, że nie chcesz spędzać godzin na
testowaniu i szukaniu najskuteczniejszych rozwiązań marketingowych i
sprzedażowych dla swojej placówki. Dlatego stworzyliśmy coś zupełnie innego.
9 gotowców marketingowych i sprzedażowych, które z łatwością wdrożysz w
swojej placówce i zwiększysz tym samym liczbę kursantów.
Ostatecznie wiemy, że dla każdego właściciela szkoły językowej czy edukacyjnej
to jest najważniejsze. 

Wszystkie gotowce i schematy, które dajemy, wynikają z naszego
doświadczenia.

Komu kurs jest dedykowany?

Dla właścicieli i dyrektorów szkół językowych i firm edukacyjnych

Dla pracowników sekretariatu i osób, zajmujących się sprzedażą i marketingiem

Najlepiej się sprawdzi w sytuacjach, gdy:

Do rozpoczęcia kursu pozostało:

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Twój cel na 2020 rok - przejmę kontrolę nad marketingiem i zrealizuję swoje biznesowe plany noworoczne

Dlaczego akurat ten kurs online?

Kto prowadzi kurs?

dr hab. Joanna Femiak - W ciągu 20 lat przeszkoliła ponad 450 szkół. Spędziła z nimi oraz z ich pracownikami łącznie 4500 godzin (to prawie 1.5 roku samych konsultacji!)

Mateusz Kuchciński - Doradca i marketer prawie 30 placówek językowych i edukacyjnych. Od 2018 roku trener PTI.

Zobacz pełną ofertę KURSU ONLINE

Część nr 1 - MARKETING

1. Uniwersalny wzór do zapisów na lekcje pokazowe / dni otwarte przygotowany zgodnie z 12 niezbędnymi elementami

Co otrzymujesz?

Nagranie wideo & audio oraz edytowalny schemat wzoru

Czego się dowiesz?

Jak stworzyć kompletną podstronę do zapisów na różnego rodzaju eventy: dni otwarte, lekcje pokazowe oraz inne wydarze nia.

Dlaczego to jest ważne?

Zła podstrona do zapisów rujnuje wszystkie starania marketingowe. Wydajesz pieniądze na reklamę, ale klient nie finalizuje lejka sprzedażowego. Dobra strona do zapisów przekuwa potencjalnych klientów w klientów.

2. 9 sprawdzonych pomysłów na posty sprzedażowe ułożone w lejku sprzedażowymi

Co otrzymujesz?


Nagranie wideo & audio, 9 przykładowych postów oraz wzór lejka
sprzedażowego

Czego się dowiesz i nauczysz?


Czym jest lejek sprzedażowy i jak go zrealizować na Facebook’u. Poznasz także
uniwersalne posty sprzedażowe, które w 100% sprawdzą się w branży
edukacyjnej.

Dlaczego to jest ważne?


Obecnie nie wystarczy dodać 1 posta, aby sprzedać (no, chyba że robisz
drastyczne przeceny, a tego nie chcemy). Klient musi dostać odpowiedź na
najbardziej nurtujące go pytania. Trzeba rozbić jego obiekcje, pokonać
przeszkody i podać rozwiązanie jego problemu na tacy.

3. Tutorial obsługi menedżera reklam - Jak tworzyć efektywne kampanie reklamowe?

Co otrzymujesz?

Nagranie wideo i audio, podczas którego pokażemy jak stworzyć strukturę kampanii, dobrać grupę docelową, ustawić najważniejsze elementy oraz w prosty sposób nią zarządzać.

Czego się dowiesz i nauczysz?

Jak tworzyć pełną kampanię reklamową wraz z doborem grupy docelowej. Jak promować posty do osób nowych oraz do osób, które już Cię znają (remarketing). Dowiesz się także jak zarządzać kampanią oraz analizować jej wyniki.

Dlaczego to jest ważne?

Nawet najlepsze posty internetu na nic się zdadzą, jeżeli nie dotrą do odpowiednich osób. Wiedza o tworzeniu kampanii reklamowych w menedżerze reklam jest podstawą i warto go znać, nawet jeżeli za jakiś czas chcemy to w 100% wydelegować.

4. 12-punktową checklistę, którą sprawdzisz “Czy mój fanpage jest kompletny i spełnia swoją rolę”

Co otrzymujesz?

Nagranie wideo & audio, oraz edytowalną checklistę w formatach PDF i WORD.

Czego się dowiesz i nauczysz?

Jak sprawdzać poziom swojego Fanpage’a? Czy jest prowadzony w odpowiedni sposób? Czy jest dobrze zorganizowany? Czy spełnia standardy strategicznej komunikacji marketingowej? Odpowiedz na te wszystkie pytania i zrób ewaluację swoich działań.

Dlaczego to jest ważne?

Fanpage’y jest coraz więcej. Konsument jest atakowany informacjami z każdej strony. Jeżeli nie znajdzie informacji, których potrzebuje lub nie zostanie odpowiednio pokierowany, to zignoruje naszą markę i pójdzie dalej – do konkurencji.

5. 17-punktową checklistę, którą sprawdzisz “Czy moja strona ma jakieś braki, które negatywnie wpływają na sprzedaż”

Co otrzymujesz?

Nagranie wideo & audio, oraz edytowalną checklistę w formatach PDF i WORD.

Czego się dowiesz i nauczysz?

Jak znaleźć braki na swojej stronie internetowej. Czy jest przyjemna i wygodna w obsłudze? Czy strona główna jest dobrze zaprojektowana? Czy jest sprzedażowa?

Dlaczego to jest ważne?

Słaba strona internetowa zabija sprzedaż. Dobra jest najlepszą dźwignią sprzedaży.

6. Metryczka sprzedażowa klienta

Co otrzymujesz?

Wzór danych w postaci tabeli, które powinien uzyskać pracownik sekretariatu od klienta, by z powodzeniem przeprowadzić rozmowę handlową.

Czego się dowiesz i nauczysz?

Jak prowadzić rozmowę handlową z koncentracją na potrzebach i problemach klienta, która ułatwi dopasowanie kursu.

Dlaczego to jest ważne?

Nawet najlepsze działania marketingowe mogą zostać zmarnowane podczas bezpośredniego kontaktu z klientem. Nieumiejętna rozmowa handlowa to pięta achillesowa pracowników szkół językowych. Metryczka pozwala zbadać potrzeby oraz problemy. Tym samym ułatwia zadanie  pracownikom sekretariatu. Sprawdzisz jakie dane zbierają pracownicy w twojej szkole.

7. Wzór opisu produktu edukacyjnego

Co otrzymujesz?

Praktyczny wzór opisu usługi edukacyjnej, skoncentrowany na jej kluczowych cechach.  Wzór ten trafi do każdego rodzaju klienta.

Czego się dowiesz i nauczysz?

Dowiesz się jak unikać banałów w opisie swojego produktu, odróżnić się w komunikacie od konkurencji. Nauczysz się precyzyjnego formułowania zdań, które ułatwią komunikację z klientem.

Dlaczego to jest ważne?

Dostaniesz wzór, na podstawie którego sprawdzisz, w jaki sposób opisać swój produkt na stronie, w materiałach reklamowych FB. Często informacje kierowane do klienta  pisane są z perspektywy właściciela, nauczyciela, tym samym tylko dla nich są zrozumiałe.

8. Suwaki przewagi konkurencyjnej plus wzór komunikatu, na ich podstawie

Co otrzymujesz?

Narzędzie, które pozwoli Ci uświadomić sobie własne silne i słabe strony. Popatrzeć na swoją szkołę oczami klienta i poznać najważniejsze kryteria, które decydują o zakupie kursu.

Czego się dowiesz i nauczysz?

Nauczysz się jak być skuteczniejszym niż konkurencji i eksponować  moce strony.

Dlaczego to jest ważne?

Świadomość swojego miejsca na rynku jest ważna, bo umożliwia wyróżnienie się od innych, nie tylko w salach lekcyjnych, ale także w świadomości społecznej. Duży problem szkół językowych to fakt, że wiele rzeczy ciekawych i wspaniałych się dzieje w klasie, ale nikt o tym nie wie. Suwaki przewagi konkurencyjnej pozwalają je nazwać, z jednej strony, z drugiej skoncentrować się na priorytetach i nie utopić klienta w zalewie informacji.

9. Checklista uświadamiająca klientowi swoje potrzeby

Co otrzymujesz?

Sprytną checklistę dla klienta, rodzica dziecka, która pozwoli mu na zastanowienie się, jakie ma potrzeby, obawy i właściwie czego szuka w szkole językowej. Cel checklisty to uświadomienie potrzeb, problemów i motywacja do zakupu.

Czego się dowiesz i nauczysz?

Dowiesz się jakie mogą być ukryte motywacje klienta do zakupu, nauczysz się je definiować i nazywać, by ułatwić klientowi sprecyzowanie oczekiwań.

Dlaczego to jest ważne?

Klienci nie są specjalistami, często nie łączą faktu nauki języka przez 3-letnie dziecko z pewnością siebie, egzaminami szkolnymi lub autonomią uczenia się. Traktują języki obce jak każdy inny przedmiot, zajęcia z tańca czy judo,  to naszą rolą jest to zmienić. Świadomość konsekwencji uczenia się lub nie języka obcego przez dziecko, wpływa na motywację rodzica do zakupu.

Kiedy kurs startuje oraz ile kosztuje?

Aby wziąć udział, wpłać zaliczkę w wysokości 49 pln do dnia 24.01.2020.
Resztę kwoty dopłać dopiero dzień przed startem kursu.

Gwarancja

Jeżeli po wdrożeniu wszystkich elementów kursu nie zanotujesz progresu, to dostaniesz od nas pełny zwrot wpłaconej kwoty.

Podsumujmy. Co dokładnie dostaniesz?

Kilka słów na koniec:

Albo przejmujesz kontrolę nad marketingiem, albo on przejmie kontrolę nad Tobą.

PRZEJMUJĘ KONTROLĘ NAD MARKETINGIEM
W 2020 ROKU

Zatrzymaj się

Istnieją sprawdzone rozwiązania, które pomogą Ci

Uporządkować zadania związane ze sprzedażą i marketingiem

Zaplanować konsekwentnie zadania sprzedażowe

Odzyskać czas na własny rozwój

Podnieść rentowność produktów

Teraz masz dobrą okazję, aby w końcu to zmienić

Wybierz Akademię Sprzedaży i Marketingu

I MODUŁ - Organizacja i zarządzanie sprzedażą i marketingiem

II MODUŁ - Strategia marki, kanały komunikacji, copywriting

III MODUŁ - Zarządzenie produktami, ceną, promocjami. Finansowe zarządzanie sprzedażą

IV MODUŁ - Marketing online - zarządzanie Facebookiem

V MODUŁ - Typologia klienta - windykacja. Typologia sprzedawcy - negocjacje

Kim jesteśmy?

Nazywam się Joanna Femiak. Od 20 lat szkolę i wspieram nauczycieli, właścicieli i dyrektorów szkół, projektuję szkolenia i procesy, które rozwijają firmy i organizacje oparte na pracownikach wiedzy. Prowadzę także swoją firmę szkoleniową i zarządzam zespołem 15-osobowym. Wiem, ile wysiłku wymaga utrzymanie i wspieranie w rozwoju zespołu, dbanie o jakość jego pracy, utrzymanie firmy na rynku. Mam nie tylko doświadczenie, ale także wiedzę z obszaru teorii edukacji, którą dzielę się ze studentami jako pracownik naukowy, posiadam stopień doktora. Mój zespół to specjaliści najwyższej klasy, którzy znają branżę edukacyjną i potrafią odnieść do niej narzędzia stosowane w poszczególnych dziedzinach od rekrutacji, wynagrodzeń po finanse. Efektami naszej pracy jest licencja Talent Friendly Company, która obejmuje ponad 25 szkół językowych, szkołę podstawową i ośrodek terapeutyczny. Na podstawie naszej wiedzy i doświadczenia stworzyliśmy ścieżki rozwoju dla Ciebie.

J.Femiak2

Interesujące? Ale masz wątpliwości?
To - wypełnij formularz, zapytaj o szczegóły!

Wypełnij formularz - to nic nie kosztuje!

Prześlemy Ci plan i ważne informacje!

Dołącz do Kursu!

Prowadzący

Mateusz Kuchciński

Doradca i trener

Joanna Femiak

Trener

CENA: 487zł 1000zł

 

Zanim stwierdzisz, że to nie dla Ciebie

Przedstawiamy program, który pomoże:

Zorganizować skuteczną kampanię reklamową

Zaprosić 100 i więcej osób na dni otwarte
w Twojej szkole

Zachować płynność finansową

Oszczędzić czas i pieniądze wydane na sprzedaż i marketing

Weź udział w szkoleniu

Akademia Sprzedaży i Marketingu w Szkole Językowej

Warto z nami być!

Moduły:

Miejsce:

Dostęp do platformy
e-learningowej

Plan szkoleń:

Cena zawiera:

Płatności:

Napisz czego potrzebujesz, jakie masz pytania, wypełnij formularz. Odpowiemy w ciągu 2 dni

Brzmi ciekawie? Wypełnij ankietę diagnozy szkoły – a otrzymasz od nas propozycję dopasowaną do Twoich potrzeb

Masz pytania?

Zastanawiasz się czy warto próbować?

Nie wiesz czy tym razem będzie inaczej?

Jeszcze masz wątpliwości? Zarezerwuj miejsce, napisz jaki cel chciałbyś osiągnąć!

Napisz do nas

Adres biura

Zapisz się aby otrzymać dostęp do webinaru

Jak motywować nauczycieli w trudnych czasach?

*Akceptuję warunki regulaminu
Agata Zborała

Agata Zborała

Certyfikowany coach i trener Cliftonstrenghts® 

Jako osoba mająca 23-letnie doświadczenie w biznesie jest ekspertem sprzedaży, komunikacji i doradztwa rozwoju osobistego i biznesowego. Posiada umiejętności zarządzania oraz wpieram w budowaniu silnej kultury organizacyjnej opartej na mocnych stronach członków zespołu. 

Wyznaje zasadę rozwój osobisty + rozwój zespołu = rozwój organizacji. 

Towarzyszy w odkrywania naturalnego potencjału w postaci talentów i mocnych stron oraz pomaga je rozwijać dla spełnionego życia osobistego i zawodowego.

Sebastian Sitowski

Marketingowiec, specjalista ds. mediów społecznościowych, dyplomowany coach, team coach, trener i certyfikowany facylitator Action Learning. 

Od ponad 10 lat w branży reklamowej, od roku prowadzi własną firmę, której misją jest wspieranie małych i średnich przedsiębiorstw w budowaniu skutecznych strategii marketingowych. Wyznaje prostą zasadę, opartą na wieloletnim doświadczeniu – bez długofalowej strategii, wyznaczenia celów i angażującego contentu nie ma dobrej sprzedaży. 

Poza opieką nad swoimi klientami prowadzi szkolenia z online marketingu dla amatorów i specjalistów, udziela konsultacji biznesowych oraz prowadzi coachingi i warsztaty. Od 3 lat z pasją zgłębia zagadnienie inteligencji emocjonalnej, przekładając tę wiedzę na marketing i sprzedaż w sieci.