To kompleksowy kurs online podzielony na 2 moduły – marketingowy oraz
sprzedażowy, który dedykowany jest prywatnym szkołom językowym i
edukacyjnym.
Marketingowy – znajdziesz tutaj wzory, gotowe pomysły, inspiracje, porady
oraz checklisty związane ze stroną internetową, facebookiem oraz strategią.
Sprzedażowy – zawiera metryczki, wzory, modele oraz checklisty dotyczące
produktu oraz klienta.
Łącznie jest 9 lekcji w formacie WIDEO oraz AUDIO. Dodatkowo załączymy
edytowalne pliki WORD – checklisty, metryczki oraz wzory.
Wiemy, że nie masz czasu. Wiemy również, że nie chcesz spędzać godzin na
testowaniu i szukaniu najskuteczniejszych rozwiązań marketingowych i
sprzedażowych dla swojej placówki. Dlatego stworzyliśmy coś zupełnie innego.
9 gotowców marketingowych i sprzedażowych, które z łatwością wdrożysz w
swojej placówce i zwiększysz tym samym liczbę kursantów.
Ostatecznie wiemy, że dla każdego właściciela szkoły językowej czy edukacyjnej
to jest najważniejsze.
Wszystkie gotowce i schematy, które dajemy, wynikają z naszego
doświadczenia.
Nagranie wideo & audio oraz edytowalny schemat wzoru
Jak stworzyć kompletną podstronę do zapisów na różnego rodzaju eventy: dni otwarte, lekcje pokazowe oraz inne wydarze nia.
Zła podstrona do zapisów rujnuje wszystkie starania marketingowe. Wydajesz pieniądze na reklamę, ale klient nie finalizuje lejka sprzedażowego. Dobra strona do zapisów przekuwa potencjalnych klientów w klientów.
Nagranie wideo & audio, 9 przykładowych postów oraz wzór lejka
sprzedażowego
Czym jest lejek sprzedażowy i jak go zrealizować na Facebook’u. Poznasz także
uniwersalne posty sprzedażowe, które w 100% sprawdzą się w branży
edukacyjnej.
Obecnie nie wystarczy dodać 1 posta, aby sprzedać (no, chyba że robisz
drastyczne przeceny, a tego nie chcemy). Klient musi dostać odpowiedź na
najbardziej nurtujące go pytania. Trzeba rozbić jego obiekcje, pokonać
przeszkody i podać rozwiązanie jego problemu na tacy.
Nagranie wideo i audio, podczas którego pokażemy jak stworzyć strukturę kampanii, dobrać grupę docelową, ustawić najważniejsze elementy oraz w prosty sposób nią zarządzać.
Jak tworzyć pełną kampanię reklamową wraz z doborem grupy docelowej. Jak promować posty do osób nowych oraz do osób, które już Cię znają (remarketing). Dowiesz się także jak zarządzać kampanią oraz analizować jej wyniki.
Nawet najlepsze posty internetu na nic się zdadzą, jeżeli nie dotrą do odpowiednich osób. Wiedza o tworzeniu kampanii reklamowych w menedżerze reklam jest podstawą i warto go znać, nawet jeżeli za jakiś czas chcemy to w 100% wydelegować.
Nagranie wideo & audio, oraz edytowalną checklistę w formatach PDF i WORD.
Jak sprawdzać poziom swojego Fanpage’a? Czy jest prowadzony w odpowiedni sposób? Czy jest dobrze zorganizowany? Czy spełnia standardy strategicznej komunikacji marketingowej? Odpowiedz na te wszystkie pytania i zrób ewaluację swoich działań.
Fanpage’y jest coraz więcej. Konsument jest atakowany informacjami z każdej strony. Jeżeli nie znajdzie informacji, których potrzebuje lub nie zostanie odpowiednio pokierowany, to zignoruje naszą markę i pójdzie dalej – do konkurencji.
Nagranie wideo & audio, oraz edytowalną checklistę w formatach PDF i WORD.
Jak znaleźć braki na swojej stronie internetowej. Czy jest przyjemna i wygodna w obsłudze? Czy strona główna jest dobrze zaprojektowana? Czy jest sprzedażowa?
Słaba strona internetowa zabija sprzedaż. Dobra jest najlepszą dźwignią sprzedaży.
Wzór danych w postaci tabeli, które powinien uzyskać pracownik sekretariatu od klienta, by z powodzeniem przeprowadzić rozmowę handlową.
Jak prowadzić rozmowę handlową z koncentracją na potrzebach i problemach klienta, która ułatwi dopasowanie kursu.
Nawet najlepsze działania marketingowe mogą zostać zmarnowane podczas bezpośredniego kontaktu z klientem. Nieumiejętna rozmowa handlowa to pięta achillesowa pracowników szkół językowych. Metryczka pozwala zbadać potrzeby oraz problemy. Tym samym ułatwia zadanie pracownikom sekretariatu. Sprawdzisz jakie dane zbierają pracownicy w twojej szkole.
Praktyczny wzór opisu usługi edukacyjnej, skoncentrowany na jej kluczowych cechach. Wzór ten trafi do każdego rodzaju klienta.
Dowiesz się jak unikać banałów w opisie swojego produktu, odróżnić się w komunikacie od konkurencji. Nauczysz się precyzyjnego formułowania zdań, które ułatwią komunikację z klientem.
Dostaniesz wzór, na podstawie którego sprawdzisz, w jaki sposób opisać swój produkt na stronie, w materiałach reklamowych FB. Często informacje kierowane do klienta pisane są z perspektywy właściciela, nauczyciela, tym samym tylko dla nich są zrozumiałe.
Narzędzie, które pozwoli Ci uświadomić sobie własne silne i słabe strony. Popatrzeć na swoją szkołę oczami klienta i poznać najważniejsze kryteria, które decydują o zakupie kursu.
Nauczysz się jak być skuteczniejszym niż konkurencji i eksponować moce strony.
Świadomość swojego miejsca na rynku jest ważna, bo umożliwia wyróżnienie się od innych, nie tylko w salach lekcyjnych, ale także w świadomości społecznej. Duży problem szkół językowych to fakt, że wiele rzeczy ciekawych i wspaniałych się dzieje w klasie, ale nikt o tym nie wie. Suwaki przewagi konkurencyjnej pozwalają je nazwać, z jednej strony, z drugiej skoncentrować się na priorytetach i nie utopić klienta w zalewie informacji.
Sprytną checklistę dla klienta, rodzica dziecka, która pozwoli mu na zastanowienie się, jakie ma potrzeby, obawy i właściwie czego szuka w szkole językowej. Cel checklisty to uświadomienie potrzeb, problemów i motywacja do zakupu.
Dowiesz się jakie mogą być ukryte motywacje klienta do zakupu, nauczysz się je definiować i nazywać, by ułatwić klientowi sprecyzowanie oczekiwań.
Klienci nie są specjalistami, często nie łączą faktu nauki języka przez 3-letnie dziecko z pewnością siebie, egzaminami szkolnymi lub autonomią uczenia się. Traktują języki obce jak każdy inny przedmiot, zajęcia z tańca czy judo, to naszą rolą jest to zmienić. Świadomość konsekwencji uczenia się lub nie języka obcego przez dziecko, wpływa na motywację rodzica do zakupu.
Nazywam się Joanna Femiak. Od 20 lat szkolę i wspieram nauczycieli, właścicieli i dyrektorów szkół, projektuję szkolenia i procesy, które rozwijają firmy i organizacje oparte na pracownikach wiedzy. Prowadzę także swoją firmę szkoleniową i zarządzam zespołem 15-osobowym. Wiem, ile wysiłku wymaga utrzymanie i wspieranie w rozwoju zespołu, dbanie o jakość jego pracy, utrzymanie firmy na rynku. Mam nie tylko doświadczenie, ale także wiedzę z obszaru teorii edukacji, którą dzielę się ze studentami jako pracownik naukowy, posiadam stopień doktora. Mój zespół to specjaliści najwyższej klasy, którzy znają branżę edukacyjną i potrafią odnieść do niej narzędzia stosowane w poszczególnych dziedzinach od rekrutacji, wynagrodzeń po finanse. Efektami naszej pracy jest licencja Talent Friendly Company, która obejmuje ponad 25 szkół językowych, szkołę podstawową i ośrodek terapeutyczny. Na podstawie naszej wiedzy i doświadczenia stworzyliśmy ścieżki rozwoju dla Ciebie.
Certyfikowany coach i trener Cliftonstrenghts®
Jako osoba mająca 23-letnie doświadczenie w biznesie jest ekspertem sprzedaży, komunikacji i doradztwa rozwoju osobistego i biznesowego. Posiada umiejętności zarządzania oraz wpieram w budowaniu silnej kultury organizacyjnej opartej na mocnych stronach członków zespołu.
Wyznaje zasadę rozwój osobisty + rozwój zespołu = rozwój organizacji.
Towarzyszy w odkrywania naturalnego potencjału w postaci talentów i mocnych stron oraz pomaga je rozwijać dla spełnionego życia osobistego i zawodowego.
Marketingowiec, specjalista ds. mediów społecznościowych, dyplomowany coach, team coach, trener i certyfikowany facylitator Action Learning.
Od ponad 10 lat w branży reklamowej, od roku prowadzi własną firmę, której misją jest wspieranie małych i średnich przedsiębiorstw w budowaniu skutecznych strategii marketingowych. Wyznaje prostą zasadę, opartą na wieloletnim doświadczeniu – bez długofalowej strategii, wyznaczenia celów i angażującego contentu nie ma dobrej sprzedaży.
Poza opieką nad swoimi klientami prowadzi szkolenia z online marketingu dla amatorów i specjalistów, udziela konsultacji biznesowych oraz prowadzi coachingi i warsztaty. Od 3 lat z pasją zgłębia zagadnienie inteligencji emocjonalnej, przekładając tę wiedzę na marketing i sprzedaż w sieci.