Program Mistrzowskiej Obsługi Klienta dla sekretariatu szkoły językowej, część 2-2021-2022

Szkolenie zawartość

Zagadnienia Status
1

Wstęp do kursu

2

SZKOLENIE.14.10.2021. Zasady systemowej obsługi klienta w szkole językowej (podstawowe, niezbędne procedury w obsłudze klienta).

3

SZKOLENIE 21.10.2021. Sposoby reakcji na zgłaszane przez klienta zastrzeżenia, pytania, wątpliwości w trakcie roku szkolnego (główne tematy zastrzeżeń).

4

WEBINAR WDROŻENIOWY 04.11.2021. Odpowiedź na bieżące potrzeby i pytania słuchaczy.

5

SZKOLENIE 18.11.2021. Reakcja sekretariatu na niepożądane zachowanie klienta, rodzica. Najczęstsze niepożądane zachowania klienta w szkole językowej i innych ośrodkach edukacji.

6

SZKOLENIE 02.12.2021. Błędy w postrzeganiu klienta szkoły językowej (lejek identyfikacji potrzeb klienta).

7

+++ DODATKOWY MODUŁ – Jak łatwo za pomocą platformy LangLion możesz zarządzać swoją szkołą językową?

8

SZKOLENIE 13.01.2022. Poznaj swoje mocne i słabe strony (typologia sprzedawcy, a typologia osób w obsłudze klienta).

9

WEBINAR WDROŻENIOWY 27.01.2022 – Windykacja to relacja

10

SZKOLENIE 10.02.2022 – Jak efektywnie zarządzać zadaniami w szkole językowej? Odkryj 5 złotych zasad jak ogarnąć “chaos” z Bitrix24

11

SZKOLENIE. 24.02.2022. Ważny krok sprzedażowy: prezentacja wyników pracy szkoły i badanie zadowolenia klienta przez telefon (rozmowy ankietowe).

12

SZKOLENIE. 16.03.2022. Wprowadzenie do nowego roku sprzedażowego (organizacja nowych naborów, rekrutacja wewnętrzna).

13

WEBINAR 30.03.2022. Podsumowanie programu.

14

BONUS – Wideo “Dress Code w sekretariacie i zasady savoir-vivre”

15

BONUS – Wideo instruktażowe Trello

16

BONUS – Wideo instruktażowe Nozbe Teams

17

BONUS – Wideo instruktażowe Mailer Lite, Get Response, Active Campaign

18

Zakończenie kursu

Zapisz się aby otrzymać dostęp do webinaru

Jak motywować nauczycieli w trudnych czasach?

*Akceptuję warunki regulaminu
Agata Zborała

Agata Zborała

Certyfikowany coach i trener Cliftonstrenghts® 

Jako osoba mająca 23-letnie doświadczenie w biznesie jest ekspertem sprzedaży, komunikacji i doradztwa rozwoju osobistego i biznesowego. Posiada umiejętności zarządzania oraz wpieram w budowaniu silnej kultury organizacyjnej opartej na mocnych stronach członków zespołu. 

Wyznaje zasadę rozwój osobisty + rozwój zespołu = rozwój organizacji. 

Towarzyszy w odkrywania naturalnego potencjału w postaci talentów i mocnych stron oraz pomaga je rozwijać dla spełnionego życia osobistego i zawodowego.

Sebastian Sitowski

Marketingowiec, specjalista ds. mediów społecznościowych, dyplomowany coach, team coach, trener i certyfikowany facylitator Action Learning. 

Od ponad 10 lat w branży reklamowej, od roku prowadzi własną firmę, której misją jest wspieranie małych i średnich przedsiębiorstw w budowaniu skutecznych strategii marketingowych. Wyznaje prostą zasadę, opartą na wieloletnim doświadczeniu – bez długofalowej strategii, wyznaczenia celów i angażującego contentu nie ma dobrej sprzedaży. 

Poza opieką nad swoimi klientami prowadzi szkolenia z online marketingu dla amatorów i specjalistów, udziela konsultacji biznesowych oraz prowadzi coachingi i warsztaty. Od 3 lat z pasją zgłębia zagadnienie inteligencji emocjonalnej, przekładając tę wiedzę na marketing i sprzedaż w sieci.