Dziękujemy serdecznie za udział w cyklu szkoleń Programu Mistrzowskiej Obsługi Klienta! Twoje spostrzeżenia są dla nas bardzo ważne. Będzie nam bardzo miło jeżeli wyrazisz swoją opinię. Przygotowaliśmy dla Ciebie kilka krótkich pytań.
Odpowiadając na nie, Ty również możesz podsumować i wzmocnić swoje efekty szkoleniowe. Po wypełnieniu ankiety, pobierzesz swoje zaświadczenie.
Dziękujemy, że byłaś z nami.
Do zakończenia pozostało:: 0
Quiz Summary
0 of 6 Pytania completed
Pytania:
Informacje
You have already completed the quiz before. Hence you can not start it again.
Quiz is loading…
You must sign in or sign up to start the quiz.
You must first complete the following:
Wyniki
Quiz complete. Results are being recorded.
Wyniki
Czas się skończył
Kategorie
Brak kategorii0%
Dziękuję za wypełnienie ankiety! Pomoże nam ona rozwinąć kolejną edycję szkolenia, na którą też serdecznie Cię zapraszam. Chcesz kontynuować swoją przygodę? Dołącz do programu zanim zaczniemy rekrutację!
1
2
3
4
5
6
Current
Review
Rozwiązany
Poprawnie
Niepoprawnie
Pytania 1 of 6
1. Pytania
*Ogólnie program szkoleń oceniam na:
Pytania 2 of 6
2. Pytania
*Za najcenniejsze i najciekawsze uważam:
Pytania 3 of 6
3. Pytania
*Zastosuję:
Pytania 4 of 6
4. Pytania
*Chciałbym powiedzieć trenerowi, że:
Pytania 5 of 6
5. Pytania
*Co Twoim zdaniem warto udoskonalić?
Pytania 6 of 6
6. Pytania
*Inne uwagi: (jeśli nie masz, wpisz X)
Na naszej stronie używamy technologii takich jak pliki cookie do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu analizowania ruchu na stronach.
Kontynuowanie korzystania z naszych stron oznacza zgodę dla nas na wykorzystanie tak przechowywanych informacji dla celów analitycznych i bezpieczeństwa świadczonych usług.AkceptujęOdrzucamCzytaj więcej
Zapoznaj się z Regulaminem oraz Regulaminem szkoleń online
Polityka Prywatności zgodna z RODO & Cookie
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Zapisz się aby otrzymać dostęp do webinaru
Jak motywować nauczycieli w trudnych czasach?
Agata Zborała
Certyfikowany coach i trener Cliftonstrenghts®
Jako osoba mająca 23-letnie doświadczenie w biznesie jest ekspertem sprzedaży, komunikacji i doradztwa rozwoju osobistego i biznesowego. Posiada umiejętności zarządzania oraz wpieram w budowaniu silnej kultury organizacyjnej opartej na mocnych stronach członków zespołu.
Wyznaje zasadę rozwój osobisty + rozwój zespołu = rozwój organizacji.
Towarzyszy w odkrywania naturalnego potencjału w postaci talentów i mocnych stron oraz pomaga je rozwijać dla spełnionego życia osobistego i zawodowego.
Sebastian Sitowski
Marketingowiec, specjalista ds. mediów społecznościowych, dyplomowany coach, team coach, trener i certyfikowany facylitator Action Learning.
Od ponad 10 lat w branży reklamowej, od roku prowadzi własną firmę, której misją jest wspieranie małych i średnich przedsiębiorstw w budowaniu skutecznych strategii marketingowych. Wyznaje prostą zasadę, opartą na wieloletnim doświadczeniu – bez długofalowej strategii, wyznaczenia celów i angażującego contentu nie ma dobrej sprzedaży.
Poza opieką nad swoimi klientami prowadzi szkolenia z online marketingu dla amatorów i specjalistów, udziela konsultacji biznesowych oraz prowadzi coachingi i warsztaty. Od 3 lat z pasją zgłębia zagadnienie inteligencji emocjonalnej, przekładając tę wiedzę na marketing i sprzedaż w sieci.