Akademia Zarządzania dla Właścicieli szkół językowych, edycja XIII 2021-2022

Szkolenie zawartość

Zagadnienia Status
1

Wstęp do kursu

2

SZKOLENIE. 15-16 października 2021. Psychologiczne aspekty zarządzania systemowego i indywidualnego motywacją w szkole językowej. Małgorzata Warzycha

3

SZKOLENIE. 19-20 listopada 2021 Ewaluacja pracowników i zarządzanie wynagrodzeniami w szkole językowej. Małgorzata Warzycha

4

Webinar wdrożeniowy online. Joanna Femiak

5

SZKOLENIE. 10-11 grudnia 2021. Psychologia rekrutacji i selekcji pracownika – czyli poważnie o rekrutacji w szkole językowej. Dobrosława Choryńska- Chudy

6

SZKOLENIE. 7-8 stycznia 2022. Marketing strategiczny i promocja usług w branży językowej. Marcin Godlewski

7

Webinar wdrożeniowy online. Joanna Femiak

8

SZKOLENIE. 4-5 marca 2022. Organizacja pracy szkoły i przedsiębiorcy. Milena Jastrzębska

9

SZKOLENIE. 8-9 kwietnia 2022. Ja, lider– aspekty psychologiczne, budowanie zespołu, kompetencje, błędy przywództwa (DISC TEAMS). Małgorzata Warzycha

10

Zakończenie kursu

Zapisz się aby otrzymać dostęp do webinaru

Jak motywować nauczycieli w trudnych czasach?

*Akceptuję warunki regulaminu
Agata Zborała

Agata Zborała

Certyfikowany coach i trener Cliftonstrenghts® 

Jako osoba mająca 23-letnie doświadczenie w biznesie jest ekspertem sprzedaży, komunikacji i doradztwa rozwoju osobistego i biznesowego. Posiada umiejętności zarządzania oraz wpieram w budowaniu silnej kultury organizacyjnej opartej na mocnych stronach członków zespołu. 

Wyznaje zasadę rozwój osobisty + rozwój zespołu = rozwój organizacji. 

Towarzyszy w odkrywania naturalnego potencjału w postaci talentów i mocnych stron oraz pomaga je rozwijać dla spełnionego życia osobistego i zawodowego.

Sebastian Sitowski

Marketingowiec, specjalista ds. mediów społecznościowych, dyplomowany coach, team coach, trener i certyfikowany facylitator Action Learning. 

Od ponad 10 lat w branży reklamowej, od roku prowadzi własną firmę, której misją jest wspieranie małych i średnich przedsiębiorstw w budowaniu skutecznych strategii marketingowych. Wyznaje prostą zasadę, opartą na wieloletnim doświadczeniu – bez długofalowej strategii, wyznaczenia celów i angażującego contentu nie ma dobrej sprzedaży. 

Poza opieką nad swoimi klientami prowadzi szkolenia z online marketingu dla amatorów i specjalistów, udziela konsultacji biznesowych oraz prowadzi coachingi i warsztaty. Od 3 lat z pasją zgłębia zagadnienie inteligencji emocjonalnej, przekładając tę wiedzę na marketing i sprzedaż w sieci.