Akademia Sprzedaży i Marketingu w szkole językowej, edycja VIII 2021- 2022

Szkolenie zawartość

Zagadnienia Status
1

Wstęp do kursu

2

SZKOLENIE. 06-07.11.2021. Zarządzanie procesami sprzedaży produktami, ceną, promocjami w szkołach językowych, oświacie niepublicznej .Typologia klienta, w co gra klient, skuteczna windykacja.

3

SZKOLENIE. 04-05.12.2021. Rozmowy handlowe z klientem prywatnym (rodzic, dorosły, dziecko). Typologia sprzedawcy, negocjacje, ja sprzedawca

4

SZKOLENIE. 15-16.01.2022. Trening asertywności w szkołach językowych, oświacie prywatnej i niepublicznej

5

SZKOLENIE. Styczeń 2022. Finansowe podstawy zarządzania sprzedażą

6

SZKOLENIE. 19-20.02.2022. Strategia mojej marki, kanały komunikacji z klientem a sprzedaż różnych produktów edukacyjnych w szkołach językowych, oświacie prywatnej. Podstawy zasad copywritingu

7

SZKOLENIE. 12-13.03.2022. Marketing online produkt offline. Socialmedia, Facebook, manager reklam FB, Instagram, You Tube, Tik Tok, Linked In

8

AS SZKOLENIE. 23-24.04.2022. Marketing online produkt offline. Content marketing, droga skutecznej sprzedaży – od budowania marki do budowania relacji z klientem (teksty, wideo, grafiki, landing page, lead magnet, prowadzenie profilu na FB, strony www)

9

Mastermind 09.03.2022

10

WEBINAR 11.05.2022

11

Zakończenie kursu + tematy

Zapisz się aby otrzymać dostęp do webinaru

Jak motywować nauczycieli w trudnych czasach?

*Akceptuję warunki regulaminu
Agata Zborała

Agata Zborała

Certyfikowany coach i trener Cliftonstrenghts® 

Jako osoba mająca 23-letnie doświadczenie w biznesie jest ekspertem sprzedaży, komunikacji i doradztwa rozwoju osobistego i biznesowego. Posiada umiejętności zarządzania oraz wpieram w budowaniu silnej kultury organizacyjnej opartej na mocnych stronach członków zespołu. 

Wyznaje zasadę rozwój osobisty + rozwój zespołu = rozwój organizacji. 

Towarzyszy w odkrywania naturalnego potencjału w postaci talentów i mocnych stron oraz pomaga je rozwijać dla spełnionego życia osobistego i zawodowego.

Sebastian Sitowski

Marketingowiec, specjalista ds. mediów społecznościowych, dyplomowany coach, team coach, trener i certyfikowany facylitator Action Learning. 

Od ponad 10 lat w branży reklamowej, od roku prowadzi własną firmę, której misją jest wspieranie małych i średnich przedsiębiorstw w budowaniu skutecznych strategii marketingowych. Wyznaje prostą zasadę, opartą na wieloletnim doświadczeniu – bez długofalowej strategii, wyznaczenia celów i angażującego contentu nie ma dobrej sprzedaży. 

Poza opieką nad swoimi klientami prowadzi szkolenia z online marketingu dla amatorów i specjalistów, udziela konsultacji biznesowych oraz prowadzi coachingi i warsztaty. Od 3 lat z pasją zgłębia zagadnienie inteligencji emocjonalnej, przekładając tę wiedzę na marketing i sprzedaż w sieci.