Szef wymagający i wyrozumiały

Emocje, radykalna szczerość - w budowaniu zespołu placówki edukacyjnej

Pracujemy na Twoich doświadczeniach

Spotkania w grupie 15 osób

Grupa rekrutowana z liderów branży edukacyjnej

Dla kogo jest szkolenie "Szef wymagający i wyrozumiały" ?

Jeśli towarzyszy Ci często pytanie: jak "to" przyjmie mój zespół?
Dużo energii i czasu poświęcasz na kontrolowanie pracy zespołu,
Nie widzisz różnicy między zaniedbaniem, a autonomią pracownika.
Czujesz się wypalona/ny w pracy z zespołem.
Czujesz opór, konieczność forsowania planów, osamotnienie.

Warsztat prowadzony jest w oparciu o doświadczenia uczestników
Wiedzę i najlepsze praktyki z firm edukacyjnych
Daje rozwiązania i interwencje biznesowe sprawdzone w placówkach edukacyjnych
Rozwija kompetencje komunikacyjne niezbędne w warsztacie lidera

Cele warsztatu:

Rozwinięcie wiedzy na temat roli lidera i jego umiejętności w budowaniu zespołu w placówce edukacyjnej, a więc o tym:

Poznaj opinie przedsiębiorczyń o naszych szkoleniach:

Dzięki udziałowi w warsztacie, przedsiębiorczynie rozwiną umiejętności:

4 modele komunikacji:

I

Rujnująca empatia
Tutaj w komunikacji dbasz o potrzeby pracownika bardziej, niż o własne.

II

Radykalna szczerość
Potrafisz nazwać otwarcie swoje potrzeby i potrafisz wysłuchać i uwzględnić potrzeby pracownika.

III

Manipulująca nieszczerość
Tutaj nie nazywasz otwarcie swoich potrzeb i oczekiwań i obawiasz się usłyszeć oczekiwania pracownika.

IV

Raniąca agresja
Dajesz sobie w komunikacji większe prawa, niż pracownikowi i nie szanujesz jego pozycji w relacji z Tobą.

Radykalna szczerość wprowadza odwagę w komunikacji nie tylko w wyrażaniu własnych potrzeb i oczekiwań, ale również w wysłuchaniu potrzeb pracowników.
Definitywnie odrzuca postawę zaniedbania, która często jest nadużyciem autonomii w pracy, buduje relację opartą na wspólnej odpowiedzialności, docenianiu pracowników stabilnych, choć nie pnących się ambitnie po ścieżkach kariery.
Radykalna szczerość uczy wyjaśniania, zatrzymania, a nie osiągania celu bezrefleksyjnie.

Radykalna szczerość w praktyce:

Chcesz sprawdzić "radykalną szczerość w swoim zespole"?
a może, myślisz, że to kolejna "złota metoda", kolejne szkolenie, po którym nic się nie zmieni?

Dołącz do szkolenia "Szef wymagający i wyrozumiały" dla przedsiębiorczyń branży edukacyjnej!

PROWADZĄCE

Projekt bez nazwy (8)

TERMIN

CENA

ILOŚĆ MIEJSC: do 15 osób

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

Szkolenie odbywa się w godzinach 9:00-17:00 sobota, niedziela. W trakcie przewidziana jest przerwa obiadowa oraz krótsze przerwy kawowe. Wyżywienie nie jest wliczone w cenę warsztatu.

Zapraszam, dołącz do mojego warszatu - pozdrawiam, Joasia

Zapisz się aby otrzymać dostęp do webinaru

Jak motywować nauczycieli w trudnych czasach?

*Akceptuję warunki regulaminu
Agata Zborała

Agata Zborała

Certyfikowany coach i trener Cliftonstrenghts® 

Jako osoba mająca 23-letnie doświadczenie w biznesie jest ekspertem sprzedaży, komunikacji i doradztwa rozwoju osobistego i biznesowego. Posiada umiejętności zarządzania oraz wpieram w budowaniu silnej kultury organizacyjnej opartej na mocnych stronach członków zespołu. 

Wyznaje zasadę rozwój osobisty + rozwój zespołu = rozwój organizacji. 

Towarzyszy w odkrywania naturalnego potencjału w postaci talentów i mocnych stron oraz pomaga je rozwijać dla spełnionego życia osobistego i zawodowego.

Sebastian Sitowski

Marketingowiec, specjalista ds. mediów społecznościowych, dyplomowany coach, team coach, trener i certyfikowany facylitator Action Learning. 

Od ponad 10 lat w branży reklamowej, od roku prowadzi własną firmę, której misją jest wspieranie małych i średnich przedsiębiorstw w budowaniu skutecznych strategii marketingowych. Wyznaje prostą zasadę, opartą na wieloletnim doświadczeniu – bez długofalowej strategii, wyznaczenia celów i angażującego contentu nie ma dobrej sprzedaży. 

Poza opieką nad swoimi klientami prowadzi szkolenia z online marketingu dla amatorów i specjalistów, udziela konsultacji biznesowych oraz prowadzi coachingi i warsztaty. Od 3 lat z pasją zgłębia zagadnienie inteligencji emocjonalnej, przekładając tę wiedzę na marketing i sprzedaż w sieci.