Szef wymagający i wyrozumiały
Emocje, radykalna szczerość - w budowaniu zespołu placówki edukacyjnej
Pracujemy na Twoich doświadczeniach
Spotkania w grupie 15 osób
Grupa rekrutowana z liderów branży edukacyjnej
Dla kogo jest szkolenie "Szef wymagający i wyrozumiały" ?
Jeśli towarzyszy Ci często pytanie:
jak "to" przyjmie mój zespół?
Dużo energii i czasu poświęcasz na kontrolowanie pracy zespołu,
Nie widzisz różnicy między zaniedbaniem, a autonomią pracownika.
Czujesz się wypalona/ny w pracy z zespołem.
Czujesz opór, konieczność forsowania planów, osamotnienie.
Warsztat prowadzony jest w oparciu o doświadczenia uczestników
Wiedzę i najlepsze praktyki z firm edukacyjnych
Daje rozwiązania i interwencje biznesowe sprawdzone w placówkach edukacyjnych
Rozwija kompetencje komunikacyjne niezbędne w warsztacie lidera
Cele warsztatu:
Rozwinięcie wiedzy na temat roli lidera i jego umiejętności w budowaniu zespołu w placówce edukacyjnej, a więc o tym:
- jak myśleć o sobie i nauczycielach, aby być gotowym do wejścia w rolę liderki, lidera;
- jakie umiejętności są potrzebne, aby z tej roli się wywiązać;
- co to jest radykalna szczerość - co wnosi do zespołu i czego od niego wymaga;
- najczęstsze blokady w przywództwie kobiet - zdiagnozuj siebie;
- "szczerze" - czyli jak i co komunikujemy.
Poznaj opinie przedsiębiorczyń o naszych szkoleniach:
"Wyjątkowe szkolenia pod okiem fachowców najwyższej klasy. Możliwość spotkania i poznania ludzi z branży! Wreszcie jest ktoś kto nas rozumie. Coaching z Joanną to bardzo pożytecznie spędzony czas, który przynosi owoce, jeśli oczywiście włożysz wysiłek i wdrożysz co masz wdrożyć. Dobre słowo, wsparcie i wytyczanie celów na każdym etapie szkolenia. Zdecydowanie polecam zarówno rozpoczynającym przygodę ze szkołą językową jak i doświadczonych właścicieli"
Dorota Nieto-Kuczyńska
"Jestem bardzo zadowolona- szkolenia dopasowane do potrzeb szkolących się, rynków lokalnych, zawsze wracam z czymś nowym i praktycznym. Bardzo dziękuję."
Anna Kruk-Tomaszewska
"Rzetelna firma, która inspiruje, motywuje do zmian i samorozwoju, wspiera i odpowiada na potrzeby w bardzo profesjonalny i empatyczny sposób. Firma prowadzona z pasją i sercem, która stale się rozwija i jest krok przed przedsiębiorcą.
Rozwojową przygodę z PTI zaczęłam w czasie pandemii, kiedy to szkolenia i webinary były nieocenioną pomocą i wsparciem w przejściu przez ówczesny stresujący i niepewny czas. Następnie m.in. Warsztatownia, grupa mastermind w ekspertem, Akademia Wychowawcy i wiele cotygodniowych spotkań (środy dla lidera, rozwojowe piątki, webinary tematyczne, podcasty Joanny Femiak) oraz Akademia Zarządzania dla Właścicieli Szkół Językowych - ogrom rzetelnej wiedzy, wspaniały czas rozwoju, wymiany doświadczeń i inspiracji. Gorąco polecam każdemu, komu zależy na eksperckiej wiedzy popartej doświadczeniem."
Hanna Florek
"Bardzo polecam szkolenia w PTI! Indywidualne, pełne szacunku podejście. Mnóstwo narzędzi dzięki, którym mogłam wprowadzać zmiany i ulepszać moją Szkołę od zaraz. Budowa planów krótko i długoterminowucj, podstawy zarządzania budżetem. Jestem niesamowicie wdzięczna, że na was trafiłam!"
Agnieszka Charycka
"Polecam serdecznie szkolenia w PTI. Byłam na kilku szkoleniach w przeciągu dwóch ostatnich lat a także w grupie mastermindowej i na indywidualnych konsultacjach biznesowych.
Zyskałam wsparcie i wiedzę oraz konkretne porady dopasowane do mojej specyfiki i do czasów, w których działamy. Szczególnie jestem wdzięczna za szkolenia, które przeprowadziły mnie spokojnie przez czas chaosu podczas pierwszego lockdownu gospodarki i potem. Zyskałam szerszy kontekst i cenne konkretne rady, które pomogły mi się szybko odnaleźć i odpowiednio zarządzić firmą. Joanna Femiak świetnie odczytuje sytuacje, ma ogromne doświadczenie i rozeznanie i potrafi tego nauczyć."
Beata Krzyś
"Wspaniałe, indywidualne podejście do potrzeb każdego z uczestników. Wiedza przekazana w usystematyzowany sposób i miła atmosfera bez dystansu między prowadzącym a uczestnikami. Dużo praktycznych wskazówek dla tych, którzy stawiają pierwsze kroki, lub nie czują się dobrze w sprzedaży. Polecam z czystym sumieniem!"
Magdalena Szczepanik
"Kompleksowe szkolenia na najwyższym poziomie. Łączą w sobie głęboką zmianę podejścia z konkretnymi rozwiązaniami praktycznymi. Wraz z moim zespołem jesteśmy klientami od lat."
Milena Jastrzębska
Poprzedni
Następny
Dzięki udziałowi w warsztacie, przedsiębiorczynie rozwiną umiejętności:
- realnego dzielenia się odpowiedzialnością i wyjście z "roli samosi" i "mamy" w swojej organizacji edukacyjnej;
- skutecznego wglądu w swoje potrzeby;
- skutecznej komunikacji w zespole
- trafiania do potrzeb pracowników i wpływu na ich motywację;
- zadbania o potrzeby własne, zespołu i placówki;
- budowania bezpieczeństwa biznesowego i finansowego - razem z zespołem;
- rozróżniania autonomii od zaniedbania;
- rozróżniania zachowań wspierających od egzekwujących;
- dostrzegania stabilnych pracowników i wspierania rozwojowych.
4 modele komunikacji:
I
Rujnująca empatia
Tutaj w komunikacji dbasz o potrzeby pracownika bardziej, niż o własne.
II
Radykalna szczerość
Potrafisz nazwać otwarcie swoje potrzeby i potrafisz wysłuchać i uwzględnić potrzeby pracownika.
III
Manipulująca nieszczerość
Tutaj nie nazywasz otwarcie swoich potrzeb i oczekiwań i obawiasz się usłyszeć oczekiwania pracownika.
IV
Raniąca agresja
Dajesz sobie w komunikacji większe prawa, niż pracownikowi i nie szanujesz jego pozycji w relacji z Tobą.
Radykalna szczerość wprowadza odwagę w komunikacji nie tylko w wyrażaniu własnych potrzeb i oczekiwań, ale również w wysłuchaniu potrzeb pracowników.
Definitywnie odrzuca postawę zaniedbania, która często jest nadużyciem autonomii w pracy, buduje relację opartą na wspólnej odpowiedzialności, docenianiu pracowników stabilnych, choć nie pnących się ambitnie po ścieżkach kariery.
Radykalna szczerość uczy wyjaśniania, zatrzymania, a nie osiągania celu bezrefleksyjnie.
Radykalna szczerość w praktyce:
- Mindset lidera: relacje oparte o win-win, konfrontację poglądów, silne relacje i szacunek, zaufanie, odwagę przyznania się do błędu, słabości.
Chcesz sprawdzić "radykalną szczerość w swoim zespole"?
a może, myślisz, że to kolejna "złota metoda", kolejne szkolenie, po którym nic się nie zmieni?
- jeśli pozwolisz sobie na odwagę, szacunek do swoich odczuć, zaufanie do zespołu i nadasz wartość energii, jaka panuje między ludźmi, a nie tylko zadaniom.
- to, my zrobimy wszystko, abyś po szkoleniu zrobiła ważny krok w kierunku świadomego zarządzania, dojrzałych relacji, poczucia sensu i spełnienia w pracy z ludźmi.
Dołącz do szkolenia "Szef wymagający i wyrozumiały" dla przedsiębiorczyń branży edukacyjnej!
PROWADZĄCE
- dr hab. Joanna Femiak

- Agnieszka Kozakiewicz

TERMIN
- 22-23 marca 2025 (sobota, niedziela)
CENA
- 2200 zł – cena do 3.01.2025
- 2600 zł – cena od 04.01.2025