Dziękujemy za zapis na szkolenie!
Start już 29 maja 2022!
Poznaj szczegóły Programu Mistrzowskiego Sekretariatu:
Rozwiń interesujący Cię moduł by przeczytać szczegóły:
Prowadzi: Małgorzata Warzycha
• Po co system w szkole językowej i jakie ma znaczenie dla jej skalowania/rozwoju?
• Co zrobić, aby pracownik sekretariatu czuł się kompetentnie, a rodzic bezpiecznie podczas zaskakujących sytuacji w czasie roku szkolnego?
• Co to znaczy „dobra” obsługa klienta? Kalendarz obsługi klienta w szkole językowej.
Nagranie wprowadzające na platfromie e-learingowej będzie dostępne 29.04.2022r.
Spotkanie z ekspertem na platformie zoom odbędzie się 04.05.2022r.
Live z pytaniami od uczestników organizujemy tydzień później: 11.05.2022r.
• Po co system w szkole językowej i jakie ma znaczenie dla jej skalowania/rozwoju?
• Co zrobić, aby pracownik sekretariatu czuł się kompetentnie, a rodzic bezpiecznie podczas zaskakujących sytuacji w czasie roku szkolnego?
• Co to znaczy „dobra” obsługa klienta? Kalendarz obsługi klienta w szkole językowej.
Nagranie wprowadzające na platfromie e-learingowej będzie dostępne 29.04.2022r.
Spotkanie z ekspertem na platformie zoom odbędzie się 04.05.2022r.
Live z pytaniami od uczestników organizujemy tydzień później: 11.05.2022r.
Prowadzi: Joanna Femiak
• Jak nie tracić leadów i zyskiwać nowe?
• Jak zorganizować komunikację między pracownikami?
• Jak zarządzić etapami rekrutacji nowego klienta?
Nagranie wprowadzające na platfromie e-learingowej będzie dostępne 13.05.2022r.
Spotkanie z ekspertem na platformie zoom odbędzie się 18.05.2022r.
Live z pytaniami od uczestników organizujemy tydzień później: 25.05.2022r.
• Jak nie tracić leadów i zyskiwać nowe?
• Jak zorganizować komunikację między pracownikami?
• Jak zarządzić etapami rekrutacji nowego klienta?
Nagranie wprowadzające na platfromie e-learingowej będzie dostępne 13.05.2022r.
Spotkanie z ekspertem na platformie zoom odbędzie się 18.05.2022r.
Live z pytaniami od uczestników organizujemy tydzień później: 25.05.2022r.
Prowadzi: Joanna Femiak
• Jakie są główne błędy organizacyjne lekcji próbnych?
• Jak zarządzić uwagą rodzica i potencjalnego ucznia?
• Jak zorganizować podpisywanie umów po lekcji pokazowej w sekretariacie?
Nagranie od eksperta na platfromie e-learingowej będzie dostępne 04.06.2022r.
Live z pytaniami od uczestników organizujemy już 08.06.2022r.
• Jakie są główne błędy organizacyjne lekcji próbnych?
• Jak zarządzić uwagą rodzica i potencjalnego ucznia?
• Jak zorganizować podpisywanie umów po lekcji pokazowej w sekretariacie?
Nagranie od eksperta na platfromie e-learingowej będzie dostępne 04.06.2022r.
Live z pytaniami od uczestników organizujemy już 08.06.2022r.
Moduł IV: 10 - 22 czerwca 2022:
Organizacja pracy i zasady dokumentacji do wdrożenia offline i online
Organizacja pracy i zasady dokumentacji do wdrożenia offline i online
Prowadzi: Małgorzata Warzycha
• Jakie są etapy sprzedaży dla klienta?
• Jak zaangażować klienta w proces sprzedaży?
• Jak wygląda plan pracy w sekretariacie podczas naborów?
Nagranie wprowadzające na platfromie e-learingowej będzie dostępne 10.06.2022r.
Spotkanie z ekspertem na platformie zoom odbędzie się 15.06.2022r.
Live z pytaniami od uczestników organizujemy tydzień później: 22.06.2022r.
• Jakie są etapy sprzedaży dla klienta?
• Jak zaangażować klienta w proces sprzedaży?
• Jak wygląda plan pracy w sekretariacie podczas naborów?
Nagranie wprowadzające na platfromie e-learingowej będzie dostępne 10.06.2022r.
Spotkanie z ekspertem na platformie zoom odbędzie się 15.06.2022r.
Live z pytaniami od uczestników organizujemy tydzień później: 22.06.2022r.
Prowadzi: Jarosław Kałasz
•
•
•
Nagranie wprowadzające na platfromie e-learingowej będzie dostępne 08.07.2022r.
Spotkanie z ekspertem na platformie zoom odbędzie się 13.07.2022r.
Live z pytaniami od uczestników organizujemy tydzień później: 20.07.2022r.
•
•
•
Nagranie wprowadzające na platfromie e-learingowej będzie dostępne 08.07.2022r.
Spotkanie z ekspertem na platformie zoom odbędzie się 13.07.2022r.
Live z pytaniami od uczestników organizujemy tydzień później: 20.07.2022r.
Prowadzi: Małgorzata Warzycha
• Jakie masz silne i mocne strony jako pracownik sekretariatu?
• Jak rozpoznać typ klienta i się do niego dopasować?
• Co to znaczy być kompetentnym sprzedawcą?
Nagranie wprowadzające na platfromie e-learingowej będzie dostępne 19.08.2022r.
Spotkanie z ekspertem na platformie zoom odbędzie się 24.08.2022r.
Live z pytaniami od uczestników organizujemy tydzień później: 31.08.2022r.
• Jakie masz silne i mocne strony jako pracownik sekretariatu?
• Jak rozpoznać typ klienta i się do niego dopasować?
• Co to znaczy być kompetentnym sprzedawcą?
Nagranie wprowadzające na platfromie e-learingowej będzie dostępne 19.08.2022r.
Spotkanie z ekspertem na platformie zoom odbędzie się 24.08.2022r.
Live z pytaniami od uczestników organizujemy tydzień później: 31.08.2022r.
Prowadzi: Mirosław Borek
• Dlaczego klient nie podejmuje decyzji o zakupie?
• Jakie są najczęstsze wymówki i obiekcje trudnego klienta?
• Jakie techniki finalizacji sprzedaży warto stosować?
Nagranie wprowadzające na platfromie e-learingowej będzie dostępne 09.09.2022r.
Spotkanie z ekspertem na platformie zoom odbędzie się 14.09.2022r.
Live z pytaniami od uczestników organizujemy tydzień później: 21.09.2022r.
• Dlaczego klient nie podejmuje decyzji o zakupie?
• Jakie są najczęstsze wymówki i obiekcje trudnego klienta?
• Jakie techniki finalizacji sprzedaży warto stosować?
Nagranie wprowadzające na platfromie e-learingowej będzie dostępne 09.09.2022r.
Spotkanie z ekspertem na platformie zoom odbędzie się 14.09.2022r.
Live z pytaniami od uczestników organizujemy tydzień później: 21.09.2022r.
Prowadzi: Małgorzata Warzycha
• Jaką formę komunikacji zastosować do klienta zalegającego z płatnością?
• Jakie są skuteczne narzędzia windykacji?
• Jak i z kim rozmawiać o długach wobec szkoły?
Nagranie wprowadzające na platfromie e-learingowej będzie dostępne 07.10.2022r.
Spotkanie z ekspertem na platformie zoom odbędzie się 12.10.2022r.
Live z pytaniami od uczestników organizujemy tydzień później: 20.10.2022r.
• Jaką formę komunikacji zastosować do klienta zalegającego z płatnością?
• Jakie są skuteczne narzędzia windykacji?
• Jak i z kim rozmawiać o długach wobec szkoły?
Nagranie wprowadzające na platfromie e-learingowej będzie dostępne 07.10.2022r.
Spotkanie z ekspertem na platformie zoom odbędzie się 12.10.2022r.
Live z pytaniami od uczestników organizujemy tydzień później: 20.10.2022r.
Prowadzi: Joanna Femiak
• Jak można przeprowadzić prezentacje wyników pracy szkoły?
• Jak dobrać osoby do rozmów ankietowych?
• Po co i dlaczego badamy zadowolenie klienta?
Nagranie wprowadzające na platfromie e-learingowej będzie dostępne 11.11.2022r.
Ostatnie spotkanie z ekspertem na platformie zoom odbędzie się 16.11.2022r.
• Jak można przeprowadzić prezentacje wyników pracy szkoły?
• Jak dobrać osoby do rozmów ankietowych?
• Po co i dlaczego badamy zadowolenie klienta?
Nagranie wprowadzające na platfromie e-learingowej będzie dostępne 11.11.2022r.
Ostatnie spotkanie z ekspertem na platformie zoom odbędzie się 16.11.2022r.