SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA – AUTOMATYZACJA – ORGANIZACJA BIURA

Program Mistrzowskiej Obsługi Klienta
dla Sekretariatu Szkoły Językowej

Sprawdź nowe, innowacyjne rozwiązania i rozwiń swój edubiznes!

Ponad 150 właścicieli szkół językowych przygotowało swój sekretariat do kampanii wrześniowej przez 2 edycje programu!

Ty także możesz zbudować
MISTRZOWSKI SEKRETARIAT
w swojej szkole.

Ten program jest stworzony dla Ciebie, jeśli masz już dość:

A gdybyśmy powiedzieli Ci, że...

Czego dokładnie nauczy się pracownik sekretariatu podczas tego szkolenia?

Twoja cena wzrośnie za:
Dni
Godzin
Minut
Sekund

Co zyskasz?

Wejście na ścieżkę mistrzowskiego sekretariatu pozwoli Ci:

Zyskać nowych klientów i zatrzymać starych

Ustabilizować pracę sekretariatu

Podnieść jakość obsługi klienta

Sprawniej zorganizować przebieg informacji i dokumentacji

Wyróżnić się na lokalnym rynku

Zwiększysz pewność siebie i skuteczność pracowników sekretariatu

Program jest stworzony dla właścicieli szkół, którzy mają dość:

Zatrzymaj się! Znamy skuteczne sposoby,
aby rozwiązać te problemy.
Nie pozwól, aby pracownik uczył się na błędach, zadbaj o niego i swoją szkołę!

Zadbaj o wiedzę Pań z sekretariatu, aby czuły się pewnie i bezpiecznie,
tylko wtedy zadbają o klienta.

Świetnie przygotowane będą dużo skuteczniejsze i przyczynią się do wzrostu
i rozwoju szkoły.

Brzmi ciekawie? Poznaj program szkolenia dla mistrzowskiego sekretariatu:

Uwaga ceny promocyjne obowiązują do 01.04.2021, potem cena każdego pakietu wzrasta o 200zł.

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Program Mistrzowskiego Sekretariatu

Czas szkolenia:

Kiedy i gdzie?

Dostęp do platformy e-learningowej:

Dostęp do grupy na Facebooku:

Dodatkowo otrzymasz:

Im więcej pracowników sekretariatu z jednej szkoły przeszkolisz,
tym większy otrzymasz rabat:

1 MIEJSCE

2970 PLN 970 PLN /osoba
  • Innowacyjny program
  • 13h godzin zajęć z trenerami
  • Masz wsparcie przez całą kampanię wrześniową
  • 6 bonusowych materiałów dla rozwoju Twojego sekretariatu!

2 MIEJSCA

5940 PLN 1640 PLN /osoba
  • Innowacyjny program
  • 13h zajęć z trenerami
  • Dodatkowe spotkanie z diagnozą potrzeb dla Twojego edubiznesu!
  • 300zł taniej

3+ MIEJSC

indywidualna wycena
  • Innowacyjny program
  • Sprawdź czy nie potrzebujesz szkolenia indywidualnego
  • Cena zależy od ilości uczestników
Kupując nasze produkty, akceptujesz nasz regulamin.

Jakie bonusy otrzyma każdy uczestnik?

Raz w miesiącu w czasie trwania programu zorganizujemy spotkanie online tylko dla właścicieli szkół językowych. Za „zamkniętymi drzwiami” pokoju na Zoomie będziesz mógł opowiedzieć o wszystkich trudnościach zarządzania sekretariatem. Zyskasz inny punkt widzenia właścicieli szkół, a także wskazówki od eksperta zarządzania edukacją – Joanny Femiak. Dzięki tym spotkaniom będziesz mieć większą kontrolę nad procesem szkolenia swoich pracowników, a dodatkowo wesprzesz ich w wykorzystaniu wiedzy w praktyce. 1 h coachingu grupowego z naszym ekspertem to koszt 350 zł/ h, ale dla Ciebie mamy aż 6 spotkań online zupełnie bezpłatnie!

Zobacz więcej

Raz w miesiącu w czasie trwania programu zorganizujemy spotkanie online tylko dla właścicieli szkół językowych. Za „zamkniętymi drzwiami” pokoju na Zoomie będziesz mógł opowiedzieć o wszystkich trudnościach zarządzania sekretariatem. Zyskasz inny punkt widzenia właścicieli szkół, a także wskazówki od eksperta zarządzania edukacją – Joanny Femiak. Dzięki tym spotkaniom będziesz mieć większą kontrolę nad procesem szkolenia swoich pracowników, a dodatkowo wesprzesz ich w wykorzystaniu wiedzy w praktyce. 1 h coachingu grupowego z naszym ekspertem to koszt 350 zł/ h, ale dla Ciebie mamy aż 6 spotkań online zupełnie bezpłatnie!

Zobacz więcej

Trello to aplikacja, dzięki której możesz efektywnie współpracować z całym zespołem swojej szkoły językowej. Problem braku komunikacji i przepływu informacji między sekretariatem, lektorami a Tobą po prostu zniknie! Pokażemy Ci jak korzystać z tablic Trello, dodawać zadania i przypisywać je członkom Twojego zespołu. Krok po kroku wspólnie zrealizujecie małe i duże cele szkoły, a Ty nauczysz się delegować i egzekwować wykonanie zadań. Koniec z opóźnieniami i pracą 24 h na dobę. Zespołowo pracujesz szybciej, efektywniej i przyjemniej. Obejrzyj krótkie wideo instruktażowe specjalisty PTI – Pawła Pietrzaka i poznaj najważniejsze możliwości tej aplikacji.

Zobacz więcej

Nozbe Teams założysz bezpłatnie i możesz korzystać zarówno na telefonie, jak i na komputerze z każdego miejsca na ziemi. Koniec z obawami, czy Twój zespół daje radę, gdy nie ma Cię w pracy. Koniec z ciągłymi telefonami od pracowników, którzy nie wiedzą, co i jak mają robić. Używając aplikacji, zaplanujesz zadania, przypiszesz osoby odpowiedzialne za ich wykonanie, wskażesz swojemu zespołowi priorytety. Sprawna komunikacja i integrowanie zadań szkoły będzie 3 razy łatwiejsze! Obejrzyj krótkie wideo instruktażowe specjalisty PTI – Pawła Pietrzaka i poznaj najważniejsze możliwości tej aplikacji.

Zobacz więcej

Przewodnik po programach do email marketingu (i nie tylko!) AcitveCampaign, GetResponce i MailerLite.

Zobacz więcej

Liczba miejsc jest ograniczona i liczy się kolejność zgłoszeń!

Cena szkolenia wzrasta już 01.04.2022r.!

Kim jesteśmy?

Jesteśmy firmą szkoleniową, od ponad 20 lat wspieramy właścicieli prywatnych szkół językowych, podstawowych i nauczycieli. 

Przez lata obecności na rynku wypracowaliśmy sprawdzone narzędzia i system, którymi dzielimy się na zasadach licencji Talent Friendly Company ® ze szkołami prywatnymi i innymi ośrodkami edukacyjnymi – współpracuje z nami na stałe ok. 30 placówek. Naszą mocną stroną jest wiedza z psychologii edukacji.

Eksperci realizujący Program:

Dajemy 100% gwarancji satysfakcji i na skuteczność programu, po wdrożeniu wszystkich materiałów!

satisfaction-label-1266125_1920 (1)

Poznaj opinie naszych klientów:

Masz pytania?

Zastanawiasz się czy warto próbować?

Nie wiesz czy tym razem będzie inaczej?

Jeszcze masz wątpliwości? Zarezerwuj miejsce, napisz jaki cel chciałbyś osiągnąć!

Napisz do nas

Najczęściej zadawane pytania:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Zapisz się, aby dołączyć do listy chętnych

*Akceptuję warunki regulaminu

Milena Jastrzębska

Trener, konsultant FRIS, praktyk, przedsiębiorca. Specjalizuje się w szkoleniach z obszaru organizacji i zarządzania czasem pracy. Absolwent Akademii dla Właściciela PTI.

Na co dzień pomaga kobietom w budowaniu stabilnych biznesów po to, by z powodzeniem mogły godzić życie osobiste z zawodowym. Posiada ponad 8-letnie doświadczenie w prowadzeniu własnej szkoły językowej i zarządza prawie 20 osobowym zespołem. Jej cel to kompleksowe wsparcie mentoringowe innych przedsiębiorczych kobiet.

Mirosław Borek

Trener, coach i psycholog – absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Od 1996 roku posiada rekomendację II stopnia trenera Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Należy do Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych.
Posiada dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe we wspieraniu organizacji biznesowych w budowaniu zespołów, prowadzenia coaching’u, motywowaniu, rozwiązywaniu konfliktów, wspieraniu pracowników w rozwoju zawodowym oraz wspiera zespoły sprzedaży i obsługi klienta w rozwoju umiejętności asertywnej komunikacji, skutecznej sprzedaży, prezentacji, negocjacji, wywierania wpływu,
Prowadzi coaching zespołowy i indywidualny oraz realizuje projekty train the trainers dla zespołów trenerski i superwizuje ich pracę.
Wykształcenie psychologiczne oraz praktyka trenera i coacha pozwala mu na uwzględnianie procesu grupowego w trakcie trwania pracy szkoleniowej i coaching’owej, oraz umiejętne dostosowanie ich treści do zmieniającej się dynamiki grupy, oraz potrzeb indywidualnych uczestników.

Małgorzata Warzycha

Manager, trener biznesu, coach, certyfikowany konsultant DISC D3.

Od ponad dwudziestu lat, z powodzeniem, łączy rolę przełożonego, trenera i coacha. Obecnie właścicielka firmy, kompleksowo zajmującej się tematyką miękkiego i twardego HR. Praktyczną wiedzę i bogatą empirię zdobyła pracując w branży finansowej, produkcyjnej i usługowo-logistycznej u największych, polskich pracodawców. Jako dyrektor zarządzający w Poczcie Polskiej S.A. kierowała pracą zespołu HR liczącego 60 osób. Jako partner biznesowy wspomagała działania kadry managerskiej w regionie dolnośląsko-opolskim, w procesie wdrażania rozwiązań HR i identyfikacji potrzeb, w tym: szkoleniowych, rozwojowych, rekrutacyjnych, zarządzania talentami, budowania przywództwa, sukcesji, rozwiązywania problemów kadrowych i płacowych, zwiększania efektywności organizacyjnej. W roli managera HR, w zakładzie produkcyjnym, stworzyła, opracowała i wdrożyła systemy motywacyjne dla pracowników produkcji, co wpłynęło na poprawę wyniku finansowego firmy. W odpowiedzi na ówczesne potrzeby opracowała programy rozwojowe dla pracowników, zintegrowane z systemem ocen opartym o matryce umiejętności. W konsekwencji zwiększyło się zaangażowanie i lojalność pracowników. Równocześnie został ograniczony wskaźnik fluktuacji. W każdym miejscu pracy zaangażowana w zmianę świadomości managerów w zakresie prawidłowego rozliczania czasu pracy, co skutecznie ograniczało ilość skarg i interwencyjnych kontroli PIP.

Zawsze działa w oparciu o analizę wskaźników HR, oceniając efektywność kosztów zarządzania zasobami ludzkimi, co przekłada się na podejmowane decyzje kadrowo- płacowe.
Z wykształcenia magister socjologii, absolwentka prestiżowych studiów podyplomowych w obszarze coachingu na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu i zarządzania ludźmi w firmie na Akademii L. Koźmińskiego w Warszawie.
Jest współautorką pracy dyplomowej „Narzędzia coachingowe wspierające kierowników liniowych w skutecznym osiąganiu celów”.
Prywatnie zawsze uśmiechnięta i pełna pasji. Chętnie dzieli się wiedzą i pozytywną energią.

dr hab. Joanna Femiak

Wieloletni trener, coach i doradca. Jest wysokiej klasy specjalistą i dzieli się wiedzą z zakresu: zarządzania strategicznego, zarządzania personelem, sprzedaży i marketingu, organizacji pracy w przedsiębiorstwie edukacyjnych. Projektuje i wspiera instytucje we wprowadzaniu systemów HR w firmach. Bada zagadnienia związane z edukacją dorosłych, samoświadomością i szeroko rozumianym rozwojem. Trener Videotreningu Komunikacji (VIT).

Podczas swoich szkoleń łączy umiejętności psychologa, praktykę trenera z wiedzą pięknej dziedziny, jaką jest filozofia. Maksyma, która jej towarzyszy w pracy i życiu to:

„Co sobie uświadamiasz to kontrolujesz, to, czego sobie nie uświadamiasz kontroluje ciebie” A. de Mello.

W PTI monitoruje działalność merytoryczną Instytutu, czuwa nad jego rozwojem. Odpowiada także za wizerunek PTI na rynku szkoleń.

Dorota Steliga

Specjalistka ds. spójnej komunikacji. Doradca, mówca inspiracyjny, konferansjerka – swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się podczas warsztatów m.in. “Skuteczne relacje z mediami” oraz konferencji m.in. “Spójna komunikacja kluczem do długofalowego sukcesu”. Specjalizuje się w budowaniu marki firm i osób w oparciu o spójną strategię komunikacji. Tworzy i wdraża strategię połączoną z wartościami i misją firmy/osób, dając fundamenty do budowania marki wiarygodnej i godnej zaufania. Pomaga ekspertom dzielić się swoją wiedzą w mediach będąc pomostem pomiędzy światem branżowym a medialnym.

Edyta Socha

Nauczyciel języka angielskiego z długoletnim stażem, pracujący z wszystkimi grupami wiekowymi i na wszystkich poziomach. Ukończyła Akademię Trenera Talentów, Szkołę Psychologii Edukacji Dziecka organizowane przez PTI. Jest członkiem Positive Dyscypline Association i certyfikowanym Edukatorem Pozytywnej Dyscypliny w klasie. W PTI odpowiedzialna za realizację szkoleń pedagogicznych i metodycznych w szkołach językowych.

Monika Bekas

Ukończyłam Akademię Ekonomiczną w Poznaniu, szkołę trenera biznesu oraz kwalifikacyjne studia podyplomowe w zakresie uprawnień pedagogicznych na Uniwersytecie Wrocławskim. Posiadam otwarty przewód doktorski w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. W 2009 roku wygrałam ogólnopolski ranking Polscy Liderzy Doradztwa w kategorii Doradca Biznesu ds. Zarządzania Należnościami

Dobrosława Choryńska-Chudy

Dyplomowany doradca zawodowy oraz trener umiejętności trenerskich, licencjonowany trener programu doradztwa grupowego „Spadochron” dla osób planujących karierę, szukających pracy i zmieniających zawód. Niezależny specjalista i konsultant merytoryczny w projektach z zakresu aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych i niepełnosprawnych, a także w procesach przekwalifikowania zawodowego i kształcenia zawodowego. Główne obszary działań w zakresie doradztwa zawodowego: planowanie i kreowanie kariery, określanie własnych predyspozycji zawodowych, rozpoznawanie własnych zainteresowań w kontekście rozwoju zawodowego i edukacyjnego, przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, poruszanie się na rynku pracy jawnym i ukrytym, budowanie sieci kariery (networking), aktywizacja zawodowa, w tym osób niepełnosprawnych, reorientacja zawodowa, przygotowanie Indywidualnych Planów Działania, Edukacyjnych i Reorientacji Zawodowej. Wieloletni pracownik działów rekrutacji i agencji doradztwa personalnego w obszarze m.in. planowania ścieżek rozwoju i tworzenia planów szkoleniowych, rekrutacji i selekcji oraz assessor w projektach Assessment i Development Centre (Centrum Oceny i Rozwoju).

Zapisz się aby otrzymać dostęp do webinaru

Jak motywować nauczycieli w trudnych czasach?

*Akceptuję warunki regulaminu
Agata Zborała

Agata Zborała

Certyfikowany coach i trener Cliftonstrenghts® 

Jako osoba mająca 23-letnie doświadczenie w biznesie jest ekspertem sprzedaży, komunikacji i doradztwa rozwoju osobistego i biznesowego. Posiada umiejętności zarządzania oraz wpieram w budowaniu silnej kultury organizacyjnej opartej na mocnych stronach członków zespołu. 

Wyznaje zasadę rozwój osobisty + rozwój zespołu = rozwój organizacji. 

Towarzyszy w odkrywania naturalnego potencjału w postaci talentów i mocnych stron oraz pomaga je rozwijać dla spełnionego życia osobistego i zawodowego.

Sebastian Sitowski

Marketingowiec, specjalista ds. mediów społecznościowych, dyplomowany coach, team coach, trener i certyfikowany facylitator Action Learning. 

Od ponad 10 lat w branży reklamowej, od roku prowadzi własną firmę, której misją jest wspieranie małych i średnich przedsiębiorstw w budowaniu skutecznych strategii marketingowych. Wyznaje prostą zasadę, opartą na wieloletnim doświadczeniu – bez długofalowej strategii, wyznaczenia celów i angażującego contentu nie ma dobrej sprzedaży. 

Poza opieką nad swoimi klientami prowadzi szkolenia z online marketingu dla amatorów i specjalistów, udziela konsultacji biznesowych oraz prowadzi coachingi i warsztaty. Od 3 lat z pasją zgłębia zagadnienie inteligencji emocjonalnej, przekładając tę wiedzę na marketing i sprzedaż w sieci.