SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA – AUTOMATYZACJA – ORGANIZACJA BIURA
Program
Mistrzowskiej Obsługi Klienta
dla Sekretariatu Szkoły Językowej
Sprawdź nowe, innowacyjne rozwiązania i rozwiń swój edubiznes!
Ponad 150 właścicieli szkół językowych przygotowało swój sekretariat do kampanii wrześniowej przez 2 edycje programu!
Ty także możesz zbudować
MISTRZOWSKI SEKRETARIAT
w swojej szkole.
Ten program jest stworzony dla Ciebie, jeśli masz już dość:
- ciągłego gaszenia pożarów po błędach w komunikacji z klientem,
- stałego pilnowania i wspierania pracy sekretariatu,
- tworzenia ciągle nowych rozwiązań trudnych sytuacji z klientem,
- chaosu w dokumentacji,
- częstej rotacji pracowników w sekretariacie,
- poczucia niepewności i braku profesjonalizmu w obsłudze klienta.
A gdybyśmy powiedzieli Ci, że...
- wdrożysz ważne procedury, dokumenty i kalendarze, które usprawnią pracę sekretariatu,
- uporządkujesz stanowiska pracy w sekretariacie i rozwiniesz kompetencje swojego zespołu,
- wzmocnisz sprzedaż w swojej szkole, dzięki pozytywnym doświadczeniom klienta,
- ograniczysz liczbę rezygnacji z kursów, a zwiększysz liczbę kontynuacji,
- wyskalujesz swój biznes, dzięki systemowemu zarządzaniu sekretariatem,
- wywiążesz się z obietnicy handlowej, za którą zapłacił Twój klient.
Czego dokładnie nauczy się pracownik sekretariatu podczas tego szkolenia?
- perfekcyjnej organizacji kroków sprzedażowych w sekretariacie do obecnego klienta,
- mistrzowskiej organizacji lekcji próbnych na terenie szkoły,
- skutecznego radzenia sobie z obiekcjami klienta,
- finalizowania rozmów handlowych,
- zarządzania niepewnością, strachem i lękiem przed odmową podczas rozmów handlowych.
Twoja cena wzrośnie za:
Co zyskasz?
Wejście na ścieżkę mistrzowskiego sekretariatu pozwoli Ci:
Zyskać nowych klientów i zatrzymać starych
Ustabilizować pracę sekretariatu
Podnieść jakość obsługi klienta
Sprawniej zorganizować przebieg informacji i dokumentacji
Wyróżnić się na lokalnym rynku
Zwiększysz pewność siebie i skuteczność pracowników sekretariatu
Program jest stworzony dla właścicieli szkół, którzy mają dość:
- chaosu w procesie sprzedaży i obsługi klienta,
- tracenia leadów i marnowania pracy pozyskania nowego klienta,
- walki na ostatnią chwilę o klienta,
- źle zorganizowanych i mało skutecznych lekcji pokazowych,
- uczenia się na błędach,
- poczucia niepewności w sprzedaży i obsłudze klienta.
Zatrzymaj się! Znamy skuteczne sposoby,
aby rozwiązać te problemy.
Nie pozwól, aby pracownik uczył się na błędach, zadbaj o niego i swoją szkołę!
Zadbaj o wiedzę Pań z sekretariatu, aby czuły się pewnie i bezpiecznie,
tylko wtedy zadbają o klienta.
Świetnie przygotowane będą dużo skuteczniejsze i przyczynią się do wzrostu
i rozwoju szkoły.
Brzmi ciekawie? Poznaj program szkolenia dla mistrzowskiego sekretariatu:
- Zasady systemowej obsługi klienta w szkole językowej (podstawowe, niezbędne procedury, narzędzia, zasady przechowywania dokumentów).
- Organizacja kroków sprzedażowych w szkole językowej w trakcie kampanii wrześniowej do obecnego klienta i nowego klienta (rozmowa telefoniczna z klientem, procedury zapisu) .
- Organizacja pracy sekretariatu i wymiana informacji między pracownikami.
- Narzędzia do automatyzacji i CRM w sekretariacie.
- Doskonała organizacja lekcji próbnych (procedura lekcji próbnych).
- Typologia sprzedawcy, a typologia osób w obsłudze klienta.
- Reakcja sekretariatu na niepożądane zachowanie klienta, rodzica. Najczęstsze niepożądane zachowania klienta w szkole językowej i innych ośrodkach edukacji.
- Jak windykować i zachować relacje - skuteczne narzędzia windykacji.
- Prezentacja wyników pracy szkoły i badanie zadowolenia klienta przez telefon (rozmowy ankietowe).
Uwaga ceny promocyjne obowiązują do 01.04.2021, potem cena każdego pakietu wzrasta o 200zł.
Program Mistrzowskiego Sekretariatu
Czas szkolenia:
- 8 h szkolenia na platformie Zoom + 3 h mastermindów wdrożeniowych + 8 sesji z pytaniami uczestników,
Kiedy i gdzie?
- Online na platformie Zoom
- Start programu 29 kwietnia
Dostęp do platformy e-learningowej:
- Uczysz się kiedy chcesz, utrwalasz, powtarzasz
Dostęp do grupy na Facebooku:
- Masz wsparcie przez całą kampanię wrześniową
Dodatkowo otrzymasz:
- Wzór procedury rozmowy handlowej,
- Wzór procedury zapisu obecnego klienta,
- Wzór procedury kroków sprzedażowych,
- Wzór metryczki klienta,
- Schemat rozmowy telefonicznej,
- Mały CRM (excel) dla sekretariatu szkoły,
- Wzór procedury windykacji,
- Wzór procedury lekcji próbnych,
- Dyplom ukończenia programu z logo szkoły.
Im więcej pracowników sekretariatu z jednej szkoły przeszkolisz,
tym większy otrzymasz rabat:
1 MIEJSCE
- Innowacyjny program
- 13h godzin zajęć z trenerami
- Masz wsparcie przez całą kampanię wrześniową
- 6 bonusowych materiałów dla rozwoju Twojego sekretariatu!
2 MIEJSCA
- Innowacyjny program
- 13h zajęć z trenerami
- Dodatkowe spotkanie z diagnozą potrzeb dla Twojego edubiznesu!
- 300zł taniej
3+ MIEJSC
- Innowacyjny program
- Sprawdź czy nie potrzebujesz szkolenia indywidualnego
- Cena zależy od ilości uczestników
Kupując nasze produkty, akceptujesz nasz regulamin.
Jakie bonusy otrzyma każdy uczestnik?
Raz w miesiącu w czasie trwania programu zorganizujemy spotkanie online tylko dla właścicieli szkół językowych. Za „zamkniętymi drzwiami” pokoju na Zoomie będziesz mógł opowiedzieć o wszystkich trudnościach zarządzania sekretariatem. Zyskasz inny punkt widzenia właścicieli szkół, a także wskazówki od eksperta zarządzania edukacją – Joanny Femiak. Dzięki tym spotkaniom będziesz mieć większą kontrolę nad procesem szkolenia swoich pracowników, a dodatkowo wesprzesz ich w wykorzystaniu wiedzy w praktyce. 1 h coachingu grupowego z naszym ekspertem to koszt 350 zł/ h, ale dla Ciebie mamy aż 6 spotkań online zupełnie bezpłatnie!
Raz w miesiącu w czasie trwania programu zorganizujemy spotkanie online tylko dla właścicieli szkół językowych. Za „zamkniętymi drzwiami” pokoju na Zoomie będziesz mógł opowiedzieć o wszystkich trudnościach zarządzania sekretariatem. Zyskasz inny punkt widzenia właścicieli szkół, a także wskazówki od eksperta zarządzania edukacją – Joanny Femiak. Dzięki tym spotkaniom będziesz mieć większą kontrolę nad procesem szkolenia swoich pracowników, a dodatkowo wesprzesz ich w wykorzystaniu wiedzy w praktyce. 1 h coachingu grupowego z naszym ekspertem to koszt 350 zł/ h, ale dla Ciebie mamy aż 6 spotkań online zupełnie bezpłatnie!
Trello to aplikacja, dzięki której możesz efektywnie współpracować z całym zespołem swojej szkoły językowej. Problem braku komunikacji i przepływu informacji między sekretariatem, lektorami a Tobą po prostu zniknie! Pokażemy Ci jak korzystać z tablic Trello, dodawać zadania i przypisywać je członkom Twojego zespołu. Krok po kroku wspólnie zrealizujecie małe i duże cele szkoły, a Ty nauczysz się delegować i egzekwować wykonanie zadań. Koniec z opóźnieniami i pracą 24 h na dobę. Zespołowo pracujesz szybciej, efektywniej i przyjemniej. Obejrzyj krótkie wideo instruktażowe specjalisty PTI – Pawła Pietrzaka i poznaj najważniejsze możliwości tej aplikacji.
Nozbe Teams założysz bezpłatnie i możesz korzystać zarówno na telefonie, jak i na komputerze z każdego miejsca na ziemi. Koniec z obawami, czy Twój zespół daje radę, gdy nie ma Cię w pracy. Koniec z ciągłymi telefonami od pracowników, którzy nie wiedzą, co i jak mają robić. Używając aplikacji, zaplanujesz zadania, przypiszesz osoby odpowiedzialne za ich wykonanie, wskażesz swojemu zespołowi priorytety. Sprawna komunikacja i integrowanie zadań szkoły będzie 3 razy łatwiejsze! Obejrzyj krótkie wideo instruktażowe specjalisty PTI – Pawła Pietrzaka i poznaj najważniejsze możliwości tej aplikacji.
Przewodnik po programach do email marketingu (i nie tylko!) AcitveCampaign, GetResponce i MailerLite.
Liczba miejsc jest ograniczona i liczy się kolejność zgłoszeń!
Cena szkolenia wzrasta już 01.04.2022r.!
Kim jesteśmy?
Jesteśmy firmą szkoleniową, od ponad 20 lat wspieramy właścicieli prywatnych szkół językowych, podstawowych i nauczycieli.
Przez lata obecności na rynku wypracowaliśmy sprawdzone narzędzia i system, którymi dzielimy się na zasadach licencji Talent Friendly Company ® ze szkołami prywatnymi i innymi ośrodkami edukacyjnymi – współpracuje z nami na stałe ok. 30 placówek. Naszą mocną stroną jest wiedza z psychologii edukacji.
Eksperci realizujący Program:
Dajemy 100% gwarancji satysfakcji i na skuteczność programu, po wdrożeniu wszystkich materiałów!
Poznaj opinie naszych klientów:
Masz pytania?
Zastanawiasz się czy warto próbować?
Nie wiesz czy tym razem będzie inaczej?
Jeszcze masz wątpliwości? Zarezerwuj miejsce, napisz jaki cel chciałbyś osiągnąć!
Napisz do nas
Najczęściej zadawane pytania:
- Czy materiały będziemy mogli ściągnąć i używać, procedur, wzorów dokumentów? TAK
- Na jak długo dostęp do materiałów? NA ROK
- Czy pracownik będzie mógł na bieżąco zadawać pytania na grupie, wyjaśniać wątpliwości? TAK
- Czy dostęp do platformy jest tylko z jednego urządzenia? TAK
- Czy w mastermindzie dla Właścicieli na zmianę ze wspólnikiem możemy uczestniczyć? TAK
- Czy właściciele szkół będą mogli zgłaszać bieżące problemy w pracy w szkole? TAK
- Czy będzie można dokupić indywidualną poradę nt. marketingu, sprzedaży, sytuacji trudnych? TAK, uczestnicy programu otrzymają na ten cel rabat
- Czy będzie certyfikat? TAK
- Jak długo trwa program? PÓŁ ROKU, od kwietnia aż do września