SPRZEDAŻ- ROZMOWY HANDLOWE – ORGANIZACJA SPRZEDAŻY

Program Mistrzowskiego Sekretariatu
Szkoły Językowej
w kampanii wrześniowej

Zadbaj o skuteczny i pewny siebie sekretariat!

Uwaga ceny promocyjne obowiązują do 01.04.2021, potem cena każdego pakietu wzrasta o 200zł.

Dni
Godzin
Minut
Sekund
Czy u Ciebie też to tak wygląda, że jest duże zainteresowanie,
a zaledwie część osób zapisuję się na kurs?

Masz czasami wrażenie, że obsługa klienta w sekretariacie jest chaotyczna?

Czy Twoi kursanci i potencjalni klienci zawsze znajdują wsparcie,
gdy go potrzebują?

Twój sekretariat to miejsce pierwszego kontaktu klienta ze szkołą!
Od tego, jak zostanie obsłużony zależy, czy chętnie skorzysta z Twoich usług, czy odejdzie niezadowolony i opowie o tym innym.

Zadbaj o pierwsze wrażenie i większą sprzedaż swoich usług!

Dołącz do programu i stwórz mistrzowski sekretariat,
który będzie wizytówką szkoły.

Czego dokładnie nauczy się pracownik sekretariatu podczas tego szkolenia?

Droga do Twojego wymarzonego celu może się wkrótce rozpocząć!
Zaplanuj ją, wyznacz cel, określ zadania i zrealizuj
pod okiem ekspertów Personnel Training Institute!

Wejście na ścieżkę mistrzowskiego sekretariatu pozwoli Ci:

Zyskać nowych klientów i zatrzymać starych

Ustabilizować pracę sekretariatu

Podnieść jakość obsługi klienta

Sprawniej zorganizować przebieg informacji i dokumentacji

Wyróżnić się na lokalnym rynku

Zwiększysz pewność siebie i skuteczność pracowników sekretariatu

Program jest stworzony dla właścicieli szkół, którzy mają dość:

Zatrzymaj się! Znamy skuteczne sposoby,
aby rozwiązać te problemy.
Nie pozwól, aby pracownik uczył się na błędach, zadbaj o niego i swoją szkołę!

Zadbaj o wiedzę Pań z sekretariatu, aby czuły się pewnie i bezpiecznie,
tylko wtedy zadbają o klienta.

Świetnie przygotowane będą dużo skuteczniejsze i przyczynią się do wzrostu
i rozwoju szkoły.

Po co grupa Mastermind? Przecież sam też mogę sobie wyznaczyć cel i go zrealizować?

Tak! Możesz, ale czy rzeczywiście osiągasz postawione sobie cele i skutecznie wykorzystujesz zasoby?

Ile celów biznesowych zrealizowałeś w 2020 roku?

Czy było to łatwe i pracowałeś na to sumiennie przez cały czas?

Odpowiedz sobie na te pytania i dokonaj wyboru!

Celem grupy Mastermind jest wsparcie w skutecznej realizacji celu, który sobie postawisz i zadeklarujesz!

Brzmi ciekawie? Poznaj program szkolenia dla mistrzowskiego sekretariatu:

Data i forma szkolenia:

Temat:

Odpowiemy na pytania:

15.04.2021 10.00-11.00
• szkolenie na platfromie Zoom
• nagranie i materiały na platformie

Organizacja kroków sprzedażowych w szkole językowej w trakcie kampanii wrześniowej do obecnego klienta (rozmowa telefoniczna z klientem, procedury zapisu).

• Jak zorganizować komunikację między pracownikami?
• Jak zarządzić etapami rekrutacji klienta?

29.04.2021 10.00-11.00
• szkolenie na platfromie Zoom
• nagranie i materiały na platformie

Organizacja kroków sprzedażowych w szkole językowej w trakcie kampanii wrześniowej do nowego klienta (rozmowa telefoniczna z klientem, procedury zapisu).

• Jak nie tracić leadów?
• Jak zorganizować komunikację między pracownikami?
• Jak zarządzić etapami rekrutacji nowego klienta?

06.05.2021 10.00 -11.00
• Mastermind wdrożeniowy
lub
• sesje Q&A

Odpowiedź na bieżące potrzeby i pytania słuchaczy.

• Okazja do rozmowy i podzielenia się swoimi bieżącymi problemami,
• Przedyskutowanie wdrożeń

20.05.2021 10.00-11.00
• szkolenie na platfromie Zoom
• nagranie i materiały na platformie

Doskonała organizacja lekcji próbnych (procedura lekcji próbnych).

• Lekcje próbne- główne błędy organizacyjne.
• Jak zarządzić uwagą rodzica?
• Jak zarządzić dziećmi podczas lekcji próbnych?
• Jak zorganizować podpisywanie umów?

03.06.2021 10.00-11.00
• Mastermind wdrożeniowy
lub
• sesje Q&A

Odpowiedź na bieżące potrzeby i pytania słuchaczy.

• Okazja do rozmowy i podzielenia się swoimi bieżącymi problemami,
• Przedyskutowanie wdrożeń

17.06.2021 10.00-11.00
• szkolenie na platfromie Zoom
• nagranie i materiały na platformie

Skutecznie sobie radzimy z obiekcjami klienta.

• Jak zapobiegać obiekcjom?
• Najczęstsze obiekcje klientów w szkole językowej.
• Techniki radzenia sobie z obiekcjami w szkole językowej.

01.07.2021 10.00-11.00
• szkolenie na platfromie Zoom
• nagranie i materiały na platformie

Organizacja pracy sekretariatu i wymiana informacji między pracownikami.

• Jakie są etapy sprzedaży dla klienta?
• Jak zaangażować klienta w proces sprzedaży?
• Jak wygląda plan pracy w sekretariacie podczas naborów?

22.07.2021 10.00-11.00
• szkolenie na platfromie Zoom
• nagranie i materiały na platformie

Techniki finalizacji sprzedaży. Najczęstsze przypadki odmów w szkole językowej.

• Dlaczego klient nie podejmuje decyzji
• Jakie są najczęstsze wymówki klienta w trakcie finalizacji?
• Jakie techniki warto zastosować przy sprzedaży?

05.08.2021 10.00-11.00
• Mastermind wdrożeniowy
lub
• sesje Q&A

Odpowiedź na bieżące potrzeby i pytania słuchaczy.

• Okazja do rozmowy i podzielenia się swoimi bieżącymi problemami,
• Przedyskutowanie wdrożeń

19.08.2021 10.00-11.00
• lszkolenie na platfromie Zoom
• nagranie i materiały na platformie

Co zrobić ze strachem przed odmową w sprzedaży? Zwiększ pewność siebie wśród pracowników sekretariatu.

• Jak zadbać o swoją silną pozycję w relacji sprzedażowej?
• Jak zarządzać strachem?
• Jak sobie poradzić z odwlekaniem decyzji klienta?

16.09.2021 10.00-11.00
• Mastermind wdrożeniowy
lub
• sesje Q&A

Odpowiedź na bieżące potrzeby i pytania słuchaczy.

• Okazja do rozmowy i podzielenia się swoimi bieżącymi problemami,
• Przedyskutowanie wdrożeń

30.09.2021 10.00-11.00
• szkolenie na platfromie Zoom
• nagranie i materiały na platformie

Bieżące tematy od uczestników i wsparcie w obsłudze i zapisach klienta

Albo będziesz tonąć w chaosie, albo w końcu zaczniesz panować
nad sprzedażą i obsługą klienta w swojej szkole.

Teraz możesz się zapisać w najniższej cenie.
Kup do 01.04.2021 i weź udział w bezpłatnym Mastermind
dla właścicieli szkół językowych raz w miesiącu
(od kwietnia do września)!

Brzmi ciekawie?

Zrób pierwszy krok i wypełnij audyt rekrutacyjny.

Dołącz do naszego nowego programu szkoleniowego:

GRUPA MASTERMIND
dla właścicieli szkół językowych.

KROK #1
Zdobywanie wiedzy na szkoleniach:
KROK #2
Wykorzystanie wiedzy w praktyce:

Dla kogo grupa Mastermind?

Właściciela szkoły językowej

Absolwenta szkoleń
Personnel Training Institute

Wiernego słuchacza, uczestnika konferencji
i webinarów PTI

GDZIE I KIEDY?

Początek:

29.03.2021

Koniec:

21.06.2021

Częstotliwość spotkań:

co 2 tygodnie

Długość spotkań:

4 godziny

Spotkania ONLINE

6 razy

Platforma:

Zoom

JAK?

Praca w grupie Mastermind:

Praca własna między spotkaniami:

CO DODATKOWO?

Sesja z ekspertem:

Sesje doszkalające:

Brzmi ciekawie?
Zrób pierwszy krok i wypełnij audyt rekrutacyjny.

Obowiązuje limit miejsc.
Po wypełnieniu ankiety odezwiemy się do Ciebie w pierwszej kolejności.

Na podstawie twoich odpowiedzi znajdziemy przedsiębiorców,
z którymi nawiążesz owocną i bezkonkurencyjną współpracę.

Interesujące? Ale masz wątpliwości?
To - wypełnij formularz, zapytaj o szczegóły!

Wypełnij formularz - to nic nie kosztuje!

Prześlemy Ci plan i ważne informacje!

Sprawdź swoje kompetencje!

Posłuchaj dr hab. Joanny Femiak:

Uwaga ceny promocyjne obowiązują do 01.04.2021, potem cena każdego pakietu wzrasta o 200zł.

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Najczęściej zadawane pytania:

Zbadaj swoje kompetencje!

Program Mistrzowskiego Sekretariatu

Czas szkolenia:

Miejsce:

Dostęp do platformy e-learningowej:

Dostęp do grupy na Facebooku:

Dodatkowo otrzymasz:

Im więcej pracowników sekretariatu z jednej szkoły przeszkolisz,
tym większy otrzymasz rabat:
450 zł udział 1 pracownika w kursie
750 zł udział 2 pracowników w kursie
950 zł udział 3 pracowników w kursie
1100 zł udział 4 pracowników w kursie
1200 zł udział 5 pracowników w kursie
3100 zł 3600zł *

1 pracownik

750 zł

2 pracowników

950 zł

3 pracowników

1150 zł

4 pracowników

1300 zł

5 pracowników

1400 zł
To jeszcze nie koniec!
6 pracownika sekretariatu przeszkolisz gratis!

Liczba miejsc jest ograniczona i liczy się kolejność zgłoszeń!

Aby skorzystać z rabatów na szkolenie dla kolejnego pracownika:

Kupując nasze produkty, akceptujesz nasz regulamin.

Masz pytania?

Zastanawiasz się czy warto próbować?

Nie wiesz czy tym razem będzie inaczej?

Jeszcze masz wątpliwości? Zarezerwuj miejsce, napisz jaki cel chciałbyś osiągnąć!

Napisz do nas

Adres biura

Przewiń do góry

Zapisz się, aby dołączyć do listy chętnych

*Akceptuję warunki regulaminu

Milena Jastrzębska

Trener, konsultant FRIS, praktyk, przedsiębiorca. Specjalizuje się w szkoleniach z obszaru organizacji i zarządzania czasem pracy. Absolwent Akademii dla Właściciela PTI.

Na co dzień pomaga kobietom w budowaniu stabilnych biznesów po to, by z powodzeniem mogły godzić życie osobiste z zawodowym. Posiada ponad 8-letnie doświadczenie w prowadzeniu własnej szkoły językowej i zarządza prawie 20 osobowym zespołem. Jej cel to kompleksowe wsparcie mentoringowe innych przedsiębiorczych kobiet.

Mirosław Borek

Trener, coach i psycholog – absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Od 1996 roku posiada rekomendację II stopnia trenera Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Należy do Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych.
Posiada dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe we wspieraniu organizacji biznesowych w budowaniu zespołów, prowadzenia coaching’u, motywowaniu, rozwiązywaniu konfliktów, wspieraniu pracowników w rozwoju zawodowym oraz wspiera zespoły sprzedaży i obsługi klienta w rozwoju umiejętności asertywnej komunikacji, skutecznej sprzedaży, prezentacji, negocjacji, wywierania wpływu,
Prowadzi coaching zespołowy i indywidualny oraz realizuje projekty train the trainers dla zespołów trenerski i superwizuje ich pracę.
Wykształcenie psychologiczne oraz praktyka trenera i coacha pozwala mu na uwzględnianie procesu grupowego w trakcie trwania pracy szkoleniowej i coaching’owej, oraz umiejętne dostosowanie ich treści do zmieniającej się dynamiki grupy, oraz potrzeb indywidualnych uczestników.

Małgorzata Warzycha

Manager, trener biznesu, coach, certyfikowany konsultant DISC D3.

Od ponad dwudziestu lat, z powodzeniem, łączy rolę przełożonego, trenera i coacha. Obecnie właścicielka firmy, kompleksowo zajmującej się tematyką miękkiego i twardego HR. Praktyczną wiedzę i bogatą empirię zdobyła pracując w branży finansowej, produkcyjnej i usługowo-logistycznej u największych, polskich pracodawców. Jako dyrektor zarządzający w Poczcie Polskiej S.A. kierowała pracą zespołu HR liczącego 60 osób. Jako partner biznesowy wspomagała działania kadry managerskiej w regionie dolnośląsko-opolskim, w procesie wdrażania rozwiązań HR i identyfikacji potrzeb, w tym: szkoleniowych, rozwojowych, rekrutacyjnych, zarządzania talentami, budowania przywództwa, sukcesji, rozwiązywania problemów kadrowych i płacowych, zwiększania efektywności organizacyjnej. W roli managera HR, w zakładzie produkcyjnym, stworzyła, opracowała i wdrożyła systemy motywacyjne dla pracowników produkcji, co wpłynęło na poprawę wyniku finansowego firmy. W odpowiedzi na ówczesne potrzeby opracowała programy rozwojowe dla pracowników, zintegrowane z systemem ocen opartym o matryce umiejętności. W konsekwencji zwiększyło się zaangażowanie i lojalność pracowników. Równocześnie został ograniczony wskaźnik fluktuacji. W każdym miejscu pracy zaangażowana w zmianę świadomości managerów w zakresie prawidłowego rozliczania czasu pracy, co skutecznie ograniczało ilość skarg i interwencyjnych kontroli PIP.

Zawsze działa w oparciu o analizę wskaźników HR, oceniając efektywność kosztów zarządzania zasobami ludzkimi, co przekłada się na podejmowane decyzje kadrowo- płacowe.
Z wykształcenia magister socjologii, absolwentka prestiżowych studiów podyplomowych w obszarze coachingu na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu i zarządzania ludźmi w firmie na Akademii L. Koźmińskiego w Warszawie.
Jest współautorką pracy dyplomowej „Narzędzia coachingowe wspierające kierowników liniowych w skutecznym osiąganiu celów”.
Prywatnie zawsze uśmiechnięta i pełna pasji. Chętnie dzieli się wiedzą i pozytywną energią.

dr hab. Joanna Femiak

Wieloletni trener, coach i doradca. Jest wysokiej klasy specjalistą i dzieli się wiedzą z zakresu: zarządzania strategicznego, zarządzania personelem, sprzedaży i marketingu, organizacji pracy w przedsiębiorstwie edukacyjnych. Projektuje i wspiera instytucje we wprowadzaniu systemów HR w firmach. Bada zagadnienia związane z edukacją dorosłych, samoświadomością i szeroko rozumianym rozwojem. Trener Videotreningu Komunikacji (VIT).

Podczas swoich szkoleń łączy umiejętności psychologa, praktykę trenera z wiedzą pięknej dziedziny, jaką jest filozofia. Maksyma, która jej towarzyszy w pracy i życiu to:

„Co sobie uświadamiasz to kontrolujesz, to, czego sobie nie uświadamiasz kontroluje ciebie” A. de Mello.

W PTI monitoruje działalność merytoryczną Instytutu, czuwa nad jego rozwojem. Odpowiada także za wizerunek PTI na rynku szkoleń.

Dorota Steliga

Specjalistka ds. spójnej komunikacji. Doradca, mówca inspiracyjny, konferansjerka – swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się podczas warsztatów m.in. “Skuteczne relacje z mediami” oraz konferencji m.in. “Spójna komunikacja kluczem do długofalowego sukcesu”. Specjalizuje się w budowaniu marki firm i osób w oparciu o spójną strategię komunikacji. Tworzy i wdraża strategię połączoną z wartościami i misją firmy/osób, dając fundamenty do budowania marki wiarygodnej i godnej zaufania. Pomaga ekspertom dzielić się swoją wiedzą w mediach będąc pomostem pomiędzy światem branżowym a medialnym.

Edyta Socha

Nauczyciel języka angielskiego z długoletnim stażem, pracujący z wszystkimi grupami wiekowymi i na wszystkich poziomach. Ukończyła Akademię Trenera Talentów, Szkołę Psychologii Edukacji Dziecka organizowane przez PTI. Jest członkiem Positive Dyscypline Association i certyfikowanym Edukatorem Pozytywnej Dyscypliny w klasie. W PTI odpowiedzialna za realizację szkoleń pedagogicznych i metodycznych w szkołach językowych.

Zapisz się aby otrzymać dostęp do webinaru

Jak motywować nauczycieli w trudnych czasach?

*Akceptuję warunki regulaminu