Pierwsze sukcesy i porażki dzieci

Ciekawi Cię ten temat? Podziel się wiedzą dalej:

Facebook
LinkedIn
Email
WhatsApp

Każdy medal ma dwie strony. Czasem się wygrywa, czasem ponosi porażki. Jak sobie z tym radzić w młodym wieku?

W życiu dziecka, sukcesy są równie powszechne jak porażki. Zarówno jedne jak i drugie trzeba nauczyć się przyjmować z godnością. Jak wyciągać wnioski z błędów i co zrobić, żeby osiągnięcia dopingowały do wytężonej pracy? Czym są pierwsze przegrane i wygrane dla dziecka? W Strefie Rodzica porozmawiamy o tym,  jak zapobiegać tym pierwszym i mnożyć drugie zdarzenia.

Zapraszamy do posłuchania audycji, a także do komentowania i zadawania pytań na naszym funpage’u oraz do kontaktu telefonicznego w trakcie audycji: 22 645 20 55.

Zapraszamy na “Strefę Rodzica” od poniedziałku do piątku w godzinach 21:00 – 23:00

 

O autorze

sdnchasga12ed

sdnchasga12ed

Dodaj komentarz

Najnowsze posty

Potrzebujesz więcej wiedzy?

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Zapisz się do newslettera, zyskaj dostęp do całej bazy bezpłatnych materiałów, a nowinki z branży edukacyjnej będziemy przesyłać prosto na Twój email!

Zapisz się aby otrzymać dostęp do webinaru

Jak motywować nauczycieli w trudnych czasach?

*Akceptuję warunki regulaminu
Agata Zborała

Agata Zborała

Certyfikowany coach i trener Cliftonstrenghts® 

Jako osoba mająca 23-letnie doświadczenie w biznesie jest ekspertem sprzedaży, komunikacji i doradztwa rozwoju osobistego i biznesowego. Posiada umiejętności zarządzania oraz wpieram w budowaniu silnej kultury organizacyjnej opartej na mocnych stronach członków zespołu. 

Wyznaje zasadę rozwój osobisty + rozwój zespołu = rozwój organizacji. 

Towarzyszy w odkrywania naturalnego potencjału w postaci talentów i mocnych stron oraz pomaga je rozwijać dla spełnionego życia osobistego i zawodowego.

Sebastian Sitowski

Marketingowiec, specjalista ds. mediów społecznościowych, dyplomowany coach, team coach, trener i certyfikowany facylitator Action Learning. 

Od ponad 10 lat w branży reklamowej, od roku prowadzi własną firmę, której misją jest wspieranie małych i średnich przedsiębiorstw w budowaniu skutecznych strategii marketingowych. Wyznaje prostą zasadę, opartą na wieloletnim doświadczeniu – bez długofalowej strategii, wyznaczenia celów i angażującego contentu nie ma dobrej sprzedaży. 

Poza opieką nad swoimi klientami prowadzi szkolenia z online marketingu dla amatorów i specjalistów, udziela konsultacji biznesowych oraz prowadzi coachingi i warsztaty. Od 3 lat z pasją zgłębia zagadnienie inteligencji emocjonalnej, przekładając tę wiedzę na marketing i sprzedaż w sieci.