Dziękujemy!

Wysłaliśmy Ci e-mail z linkiem do pobrania materiału, którego otrzymasz do 20 minut. Koniecznie go odczytaj.

Przygotowałam dla Ciebie specjalną ofertę. Tylko teraz nagranie szkolenia zakupisz w promocyjnej cenie -40%!

29.10. Nagranie szkolenia (4)

97zł

58zł

Oferta kończy się za:

Godzin
Minuty
Sekund

Chcesz kompleksowo podnieść swoje kompetencje?

Bestsellerowe szkolenie "O roli sekretariatu w KAMPANII WRZEŚNIOWEJ i nie tylko!" może być Twoje!

W potocznym rozumieniu Customer Experience to opinia, która jest następstwem dotychczasowych doświadczeń klienta z firmą. Dobra opinia o przedsiębiorstwie zwiększa szanse na to, aby klient z jednorazowego stał się powracającym, a może nawet stałym klientem.

Jak można zadbać o pozytywne doświadczenie klienta podczas naborów w szkole językowej? Tego dowiesz się z naszego szkolenia!

97zł

58zł

0 minut
Profesjonalnej wiedzy
około 0
Usprawnionych sekretariatów
ponad 0
Zadowolonych klientów
0 lat
Doświadczenia

A czy Ty chcesz:

29.10. Nagranie szkolenia (4)

Niższa cena -
tylko tutaj, tylko teraz.

Ta oferta zaraz wygaśnie i cena wróci do standardowej!

Minut
Sekund

97zł

58zł

Zapisz się aby otrzymać dostęp do webinaru

Jak motywować nauczycieli w trudnych czasach?

*Akceptuję warunki regulaminu
Agata Zborała

Agata Zborała

Certyfikowany coach i trener Cliftonstrenghts® 

Jako osoba mająca 23-letnie doświadczenie w biznesie jest ekspertem sprzedaży, komunikacji i doradztwa rozwoju osobistego i biznesowego. Posiada umiejętności zarządzania oraz wpieram w budowaniu silnej kultury organizacyjnej opartej na mocnych stronach członków zespołu. 

Wyznaje zasadę rozwój osobisty + rozwój zespołu = rozwój organizacji. 

Towarzyszy w odkrywania naturalnego potencjału w postaci talentów i mocnych stron oraz pomaga je rozwijać dla spełnionego życia osobistego i zawodowego.

Sebastian Sitowski

Marketingowiec, specjalista ds. mediów społecznościowych, dyplomowany coach, team coach, trener i certyfikowany facylitator Action Learning. 

Od ponad 10 lat w branży reklamowej, od roku prowadzi własną firmę, której misją jest wspieranie małych i średnich przedsiębiorstw w budowaniu skutecznych strategii marketingowych. Wyznaje prostą zasadę, opartą na wieloletnim doświadczeniu – bez długofalowej strategii, wyznaczenia celów i angażującego contentu nie ma dobrej sprzedaży. 

Poza opieką nad swoimi klientami prowadzi szkolenia z online marketingu dla amatorów i specjalistów, udziela konsultacji biznesowych oraz prowadzi coachingi i warsztaty. Od 3 lat z pasją zgłębia zagadnienie inteligencji emocjonalnej, przekładając tę wiedzę na marketing i sprzedaż w sieci.