Delegowanie zadań -
pierwszy krok do sukcesu
lub porażki przedsiębiorcy.

dr hab. Joanna Femiak

Wysłuchaj podcastu:

Picture of dr hab. Joanna Femiak

dr hab. Joanna Femiak

Psycholog, filozof, ekspert ds. zarządzania firmami edukacyjnymi.

Świetnie, że tutaj jesteś!

Widzimy, że dbasz o rozwój swoich kompetencji liderskich.
To nie łatwe zadanie, dlatego chcemy Cię zaprosić do
wyjątkowego programu.

Uwaga! Jeśli pominiesz dziś tę okazję, to jutro miejsca mogą być już zajęte!
W tak atrakcyjnej cenie trudno szukać podobnych ofert.

Zapoznaj się z treścią i podejmij najlepszą dla Ciebie decyzję.

Chcesz na poważnie zająć się swoimi
umiejętnościami liderskimi?

Mamy dla Ciebie elitarne grupy biznesowe dla liderów:

Liczba pozostałych wolnych miejsc w grupach:
18

To dobry sposób na to, aby:

Posłuchaj ekspertek, które poprowadzą grupy:

Najbardziej skorzystasz, jeśli:

Mamy dla Ciebie dobrą wiadomość!

Nie musisz być z tym sam/a.
Nie musisz błądzić po omacku i narażać się na koszty pomyłek.
Nie musisz stale odwlekać rozwoju, bo wciąż toniesz w bieżących zadaniach.

To szkolenie jest rozwiązaniem, którego szukasz!

Co zyskasz?

wsparcie moderatora i uczestników grupy

poczucie jedności z innymi przedsiębiorcami

czas, aby zająć się konkretnymi problemami, a nie tylko teorią

bezpośrednią i szczerą informację zwrotną na temat swoich działań

motywację do regularnej pracy w kierunku realizacji swoich biznesowych celów

okazję do poznania proaktywnej postawy wobec Twoich hamujących przeświadczeń, nawyków, relacji

Kim jesteśmy?

Jesteśmy firmą szkoleniową, od ponad 20 lat wspieramy właścicieli prywatnych szkół językowych, podstawowych i nauczycieli. 

Przez lata obecności na rynku wypracowaliśmy sprawdzone narzędzia i system, którymi dzielimy się na zasadach licencji Talent Friendly Company ® ze szkołami prywatnymi i innymi ośrodkami edukacyjnymi – współpracuje z nami na stałe ok. 30 placówek. Naszą mocną stroną jest wiedza z psychologii edukacji.

Dołączając do programu, możesz
wybrać z 3 grup specjalizacji:

Jak się zapisać?

Zrób pierwszy krok i wypełnij ankietę rekrutacyjną. Po wypełnieniu ankiety
skontaktuje się z Tobą nasz doradca klienta:

do sklepu BGL (produkt)

BIZNESOWE GRUPY LIDERÓW

Program zawiera:

A to wszystko za

140 zł za godzinę

Dziś wpłacasz jedynię opłatę miesięczną -
rezerwującą miejsce.

560 zł za miesiąc

Całkowity koszt inwestycji to 2800 zł.
Płatność można rozłożyć na życzliwe dla Ciebie raty!

Interesujące? Ale masz wątpliwości?
Wypełnij formularz, zapytaj o szczegóły!

Wypełnij formularz - to nic nie kosztuje!

Skontaktuję się z Tobą doradca klienta.

Dopytaj o szczegóły i przekonaj się, czy to dla Ciebie.

Do startu Programu zostało:

Dni
Godzin
Minut
Sekund
do sklepu BGL (produkt)
CENA
140 zł za godzinę

Aby zarezerwować miejsce należy wpłacić opłatę miesięczną:

560 zł za miesiąc

Całkowity koszt inwestycji - 2800 zł rozłożymy na pomocne raty.

Jest to kilka procent Twojego rocznego przychodu i zwróci się w mgnieniu oka.
Skąd ta pewność? Widzieliśmy już setki razy, jak rozwijały się biznesy naszych klientów
po kilku miesiącach wytężonej pracy z ekspertami.

Jeśli się zdecydujesz, zyskasz rozwiązania dopasowane do Ciebie i Twojego biznesu od ekspertów z ogromnym doświadczeniem.

To sprawi, że szybko i bezpiecznie osiągniesz swoje cele.
Jesteś gotowy, aby przejść z nami ścieżkę, która rozwinie Ciebie i Twoją szkołę?

Dajemy 100% gwarancji satysfakcji i na skuteczność programu, po wdrożeniu wszystkich materiałów!

Masz pytania?

Zastanawiasz się czy warto próbować?

Nie wiesz czy tym razem będzie inaczej?

Jeszcze masz wątpliwości? Zarezerwuj miejsce, napisz jaki cel chciałbyś osiągnąć!

Napisz do nas

Adres biura

Zapisz się aby otrzymać dostęp do webinaru

Jak motywować nauczycieli w trudnych czasach?

*Akceptuję warunki regulaminu
Agata Zborała

Agata Zborała

Certyfikowany coach i trener Cliftonstrenghts® 

Jako osoba mająca 23-letnie doświadczenie w biznesie jest ekspertem sprzedaży, komunikacji i doradztwa rozwoju osobistego i biznesowego. Posiada umiejętności zarządzania oraz wpieram w budowaniu silnej kultury organizacyjnej opartej na mocnych stronach członków zespołu. 

Wyznaje zasadę rozwój osobisty + rozwój zespołu = rozwój organizacji. 

Towarzyszy w odkrywania naturalnego potencjału w postaci talentów i mocnych stron oraz pomaga je rozwijać dla spełnionego życia osobistego i zawodowego.

Sebastian Sitowski

Marketingowiec, specjalista ds. mediów społecznościowych, dyplomowany coach, team coach, trener i certyfikowany facylitator Action Learning. 

Od ponad 10 lat w branży reklamowej, od roku prowadzi własną firmę, której misją jest wspieranie małych i średnich przedsiębiorstw w budowaniu skutecznych strategii marketingowych. Wyznaje prostą zasadę, opartą na wieloletnim doświadczeniu – bez długofalowej strategii, wyznaczenia celów i angażującego contentu nie ma dobrej sprzedaży. 

Poza opieką nad swoimi klientami prowadzi szkolenia z online marketingu dla amatorów i specjalistów, udziela konsultacji biznesowych oraz prowadzi coachingi i warsztaty. Od 3 lat z pasją zgłębia zagadnienie inteligencji emocjonalnej, przekładając tę wiedzę na marketing i sprzedaż w sieci.