Blog

3 kroki, które warto wziąć pod uwagę rekrutując pracownika na stanowisko obsługi sekretariatu
Dzień dobry. Nazywam się Joanna Femiak i od wielu lat, ponad 20, szkolę w branży edukacyjnej. Jestem także dyrektorem Personell Training Institute – firmy, która

Automatyzacja w szkole językowej część 3 – 5 kolejnych obszarów
Wraz z rozwojem edubiznesu procesy wydłużają się i komplikują. Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację ze względu na korzyści wynikające ze stosowania systemów informatycznych. Pierwsze 5 obszarów, przedstawiliśmy w 2

Automatyzacja w szkole językowej część 2 – 5 pierwszych obszarów
Automatyzacja, dzięki dostępnym narzędziom, pomaga w sprzedaży do potencjalnego i obecnego klienta, w komunikacji i obsłudze klienta. Jej ważnym obszarem zastosowania jest także zarządzanie projektami

Automatyzacja w szkole językowej część 1 – wprowadzenie
Zapoznanie się z nowinkami automatyzacji powinno odbywać się co pół roku. Dlaczego? Aby nadążać za zmieniającym się klientem, poprawić łańcuch komunikacji, a przede wszystkim ulepszyć funkcjonowanie firmy.

Osiem warunków skutecznego delegowania zadań w szkole językowej
Kierowanie ludźmi bywa często określane jako sztuka osiągania celów przez pracę innych ludzi i z innymi. Oznacza to, że jednym z głównych czynników sukcesu i

Trudny powrót do szkoły po pandemii? Jak nauczyciel może wesprzeć swoich uczniów?
Autor: Patrycja Kochan, ekspert PTI
Pierwsze lekcje po pandemii to czas na relacje i radość z nich i warto w klasie sobie na nie pozwolić. Nauczyciel, to też człowiek i warto pokazać swoją ludzką twarz, emocjonalną i pełną zaufania do siebie i dzieci, bo przecież tyle już razem przeszliśmy.

3+1 kluczowych obszarów szkoły językowej, o które musisz zadbać po pandemii
Artykuł jest podsumowaniem dyskusji panelowej ekspertów, która odbyła się w dniu. 29.05.2021 r. podczas Konferencji Warsztatownia dedykowanej dla edubiznesu. W konferencji wzięło udział 150 przedsiębiorców, byli z nami także, jako partnerzy

Co możesz zrobić, żeby Twoja organizacja wreszcie zaczęła się rozwijać?
Inercja w organizacji jest stanem, w którym przedsiębiorca stwierdza, że organizacja się nie rozwija. Nie rozwija się pod względem np. sprzedażowym, rozwoju produktu czy jego

Chcesz być pracownikiem czy właścicielem w swojej firmie?
Autorzy: Joanna Femiak, Greg Albrecht
Wywiad z Gregiem Albrechtem, który na co dzień prowadzi executive coaching, founder mentoring i projekty optymalizacji biznesu w obszarze przywództwa i strategii wzrostu, przeprowadziła Joanna

Jak się uczyć, żeby się nauczyć? Sprawdź, jak możesz pomóc swoim uczniom i słuchaczom!
Autor: Paweł Pietrzak
Jesteśmy nauczycielami i naszą misją, która wyrasta ze zdobytego przez nas wykształcenia, praktyki, czy też prawdziwego talentu jest przekazywanie wiedzy. Z nas powinny wypływać informacje,

15 strategicznych czynników, które musisz wziąć pod uwagę w 2021 roku, aby być właścicielem zyskownej szkoły językowej
Autor: dr hab. Joanna Femiak
Niniejszy artykuł bazuje na badaniach przeprowadzonych w 2020 roku przez firmę Deloitte, Business Centre Club, Forrester i Personnel Training Institute. Autorka dokonała analizy wyników i

Gra komputerowa – przyjaciel nauczyciela!
Rzeczywistość edukacyjna, w której przyszło nam działać, wymaga od nas nie tylko doskonałego przygotowania merytorycznego, ale i (a może nawet zwłaszcza) technologicznego. Musimy – jako