Szkolenie stacjonarne

Akademia Metodyka
w szkole językowej

Szkolenie dla średniej kadry szkół językowych i edukacji niepublicznej.

Zapisz się na bezpłatne konsultacje z dr hab. Joanną Femiak
i upewnij się, że Akademia Metodyka jest czymś dla Ciebie.

Czym dokładnie jest nasze szkolenie?

W ciągu kilku miesięcy trwania Akademii pogłębisz wiedzę o zarządzaniu zespołem pracowników wiedzy.  

Nauczysz się patrzeć na lektora jak na pracownika, a na siebie jak na osobę, która wspiera merytorycznie i organizacyjnie szkołę w rozwoju produktu, zespołu, sprzedaży. 

To z nami nauczysz się nie tylko kontroli jakości usługi edukacyjnej, ale także zdobędziesz umiejętności menadżerskie.

Do rozpoczęcia Akademii pozostało:

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Dla kogo?

Dla Właścicieli Szkół Językowych

Dla pracowników szkół językowych- nauczycieli, metodyków

Dla nauczycieli - przyszłych metodyków

Szkolenie pozwoli Ci:

Zdobyć świadomość roli biznesowej i sprzedażowej metodyka szkoły

Nabyć narzędzia menadżerskie w zarządzaniu zespołem nauczycieli

Zyskać umiejętność kontroli jakości nauczania

W ciągu pół roku zyskasz:

Zobacz pełną ofertę AKADEMII METODYKA

MODUŁ 1
Systemowe zarządzanie zespołem szkoły językowej.

1. Poznasz zasady systemowego zarządzania nauczycielem
2. Dowiesz się jak łączyć jakość pracy z wynagrodzeniem i motywacją
3. Nauczysz się delegować skutecznie obowiązki
4. Poznasz narzędzia do organizowania obowiązków, oceny pracy, jakości lekcji, budowania bezpieczeństwa prawnego szkoły.

MODUŁ 2
Rekrutacja i skuteczne wdrażanie lektora do pracy w szkole językowej

1. Dokumentacja niezbędna do rekrutacji
2. Z kandydatami autentycznie poszukującymi pracę, przećwiczysz rozmowę kwalifikacyjną
3. Nauczysz się definiować kompetencję niezbędną do pracy na danym stanowisku
4. Nauczysz się NOWOCZEŚNIE I SKUTECZNIE rekrutować pracownika!  

MODUŁ 3

Hospitacje i kontrola jakości nauczania

1. Poznasz zasady budowania profesjonalnych więzi
2. Zobaczysz jak połączyć asertywność z dawaniem wsparcia i zrozumienia wobec pracownika i klienta
3. Poznasz zasady badania potrzeb rozmówcy i rozwiązywania sytuacji trudnych i konfliktowych
4. Poznasz swoje mocne i słabe strony w relacji z innymi

MODUŁ 4

Sprzedaż i obsługa klienta w szkole językowej

1. Dowiesz się jak prowadzić rozmowy handlowe
2. Poznasz podstawy organizacji kroków sprzedażowych w szkole językowej
3. Nauczysz się stosować złote zasady obsługi klienta, które zapobiegają rezygnacją
4. Poznasz swoje mocne strony jako sprzedawać i będziesz z tego dumna!

MODUŁ 5
Metodyk jako skuteczny trener i wspierający coach

1. Poznasz różnice między tymi sposobami przekazywania wiedzy i wsparcia
2. Poznasz główne zasady uczenia dorosłych i przekazywania wiedzy
3. Dostaniesz plan i zasady organizowania szkoleń dla dorosłych
4. Przećwiczysz główne metody nauczania dorosłych
5. Poznasz etapy rozmowy coachingowej
6. Dostaniesz narzędzia wykorzystywane podczas coachingu
7. Poznasz zasady stosowania coachigu podczas pracy z nauczycielami

MODUŁ 6

Ja - lider, zasady budowania zespołu

1. Poznasz zasady budowania zespołu pracowników
2. Poznasz zasady organizacji pracy w zespole
3. Poznasz swój styl komunikowania się z zespołem 
4. Nauczysz się rozpoznawać słabe i mocne strony swojego komunikowania się z zespołem
 5. Poznasz narzędzie  FRIS

Brzmi ciekawie?

Dołącz do nas, to skok milowy w Twoich kompetencjach, którymi możesz się pochwalić na ryku pracy i wspierać pracodawców. Dostaniesz jeszcze od nas ważny kurs online "Akademia Wychowawcy z Pozytywną Dyscypliną - edycja 2" , o wartości 347zł!

Co dokładnie dostaniesz?

Największa na rynku liczba godzin szkoleniowych!

Przygotowaliśmy aż 100 godzin dla uczestników Akademii.

96 godzin szkoleniowych + 4 godziny webinarów wdrożeniowych
z dr hab. Joanną Femiak

Podczas webinarów otrzymasz:

Posłuchaj dr hab. Joanny Femiak:

Jesteś właścicielem szkoły językowej?

Masz wątpliwości?

Mamy dla Ciebie coś jeszcze!
Kupując Akademię Metodyka masz rabat na Akademię Właściciela 500zł
do wykorzystania w przeciągu roku od zakupu.
Zyskuje i właścicel i metodyk.
Wspieramy rozwój całej szkoły

Poznaj opinie właścicieli szkół, którzy już przeszkolili swoich pracowników:

Małgorzata Chmielnicka
Metodyk
Alina Błaszczyk
Właściciel - Leader School KONIN
Barbara Kula-Czapla
Właściciel - Brytania Języki Świata
Agnieszka Pędzimąż
Właściciel - Europejskie Centrum Językowe Summit

Jeśli ciągle masz wątpliwości

Zyskaj 100% pewności!
Zapisz się na rozmowę z dr hab. Joanną Femiak

Akademia Metodyka

Weź udział w szkoleniu

Czas szkolenia:

Miejsce:

Wymogi:

Dostęp do platformy e-learningowej:

Terminy zjazdów VI edycji 2021

Cena zawiera:

ZAReZERWUJ MIEJSCE

4400 zł 4900zł
*Przedsprzedaż tylko do 14.03.2021
Liczba miejsc ograniczona.

Liczy się kolejność zgłoszeń.
Jeszcze masz wątpliwości?
Zyskaj pewność i porozmawiaj z autorką programu dr hab. Joanna Femiak

Adres biura

Przewiń do góry

Zapisz się, aby dołączyć do listy chętnych

*Akceptuję warunki regulaminu

Milena Jastrzębska

Trener, konsultant FRIS, praktyk, przedsiębiorca. Specjalizuje się w szkoleniach z obszaru organizacji i zarządzania czasem pracy. Absolwent Akademii dla Właściciela PTI.

Na co dzień pomaga kobietom w budowaniu stabilnych biznesów po to, by z powodzeniem mogły godzić życie osobiste z zawodowym. Posiada ponad 8-letnie doświadczenie w prowadzeniu własnej szkoły językowej i zarządza prawie 20 osobowym zespołem. Jej cel to kompleksowe wsparcie mentoringowe innych przedsiębiorczych kobiet.

Dobrosława Choryńska-Chudy

Dyplomowany doradca zawodowy oraz trener umiejętności trenerskich, licencjonowany trener programu doradztwa grupowego „Spadochron” dla osób planujących karierę, szukających pracy i zmieniających zawód. Niezależny specjalista i konsultant merytoryczny w projektach z zakresu aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych i niepełnosprawnych, a także w procesach przekwalifikowania zawodowego i kształcenia zawodowego. Główne obszary działań w zakresie doradztwa zawodowego: planowanie i kreowanie kariery, określanie własnych predyspozycji zawodowych, rozpoznawanie własnych zainteresowań w kontekście rozwoju zawodowego i edukacyjnego, przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, poruszanie się na rynku pracy jawnym i ukrytym, budowanie sieci kariery (networking), aktywizacja zawodowa, w tym osób niepełnosprawnych, reorientacja zawodowa, przygotowanie Indywidualnych Planów Działania, Edukacyjnych i Reorientacji Zawodowej. Wieloletni pracownik działów rekrutacji i agencji doradztwa personalnego w obszarze m.in. planowania ścieżek rozwoju i tworzenia planów szkoleniowych, rekrutacji i selekcji oraz assessor w projektach Assessment i Development Centre (Centrum Oceny i Rozwoju).

Joanna Femiak

Psycholog i filozof. Tytuł doktora habilitowanego zdobyła w 2019 r. w dziedzinie nauk o kulturze fizycznej, w tym roku skończyła także studia podyplomowe z zarządzania oświatą. Doktorat obroniła na Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie. Jest absolwentką i wykładowcą Szkoły dla Trenerów Biznesu, absolwentką Szkoły Trenerów Treningu Interpersonalnego, Międzynarodowym Trenerem Videotreningu Komunikacji (VIT).

Wieloletni trener, coach i doradca. Jest wysokiej klasy specjalistą i dzieli się wiedzą z zakresu: zarządzania strategicznego, zarządzania personelem, sprzedaży i marketingu, organizacji pracy w przedsiębiorstwie edukacyjnych. Projektuje i wspiera instytucje we wprowadzaniu systemów HR w firmach. Bada zagadnienia związane z edukacją dorosłych, samoświadomością i szeroko rozumianym rozwojem.

Podczas swoich szkoleń łączy umiejętności psychologa, praktykę trenera z wiedzą pięknej dziedziny, jaką jest filozofia. Maksyma, która jej towarzyszy w pracy i życiu to:

„Co sobie uświadamiasz to kontrolujesz, to, czego sobie nie uświadamiasz kontroluje ciebie” A. de Mello.

W PTI monitoruje działalność merytoryczną Instytutu, czuwa nad jego rozwojem. Odpowiada także za wizerunek PTI na rynku szkoleń.

Małgorzata Warzycha

Manager, trener biznesu, coach, certyfikowany konsultant DISC D3.

Od ponad dwudziestu lat, z powodzeniem, łączy rolę przełożonego, trenera i coacha. Obecnie właścicielka firmy, kompleksowo zajmującej się tematyką miękkiego i twardego HR. Praktyczną wiedzę i bogatą empirię zdobyła pracując w branży finansowej, produkcyjnej i usługowo-logistycznej u największych, polskich pracodawców. Jako dyrektor zarządzający w Poczcie Polskiej S.A. kierowała pracą zespołu HR liczącego 60 osób. Jako partner biznesowy wspomagała działania kadry managerskiej w regionie dolnośląsko-opolskim, w procesie wdrażania rozwiązań HR i identyfikacji potrzeb, w tym: szkoleniowych, rozwojowych, rekrutacyjnych, zarządzania talentami, budowania przywództwa, sukcesji, rozwiązywania problemów kadrowych i płacowych, zwiększania efektywności organizacyjnej. W roli managera HR, w zakładzie produkcyjnym, stworzyła, opracowała i wdrożyła systemy motywacyjne dla pracowników produkcji, co wpłynęło na poprawę wyniku finansowego firmy. W odpowiedzi na ówczesne potrzeby opracowała programy rozwojowe dla pracowników, zintegrowane z systemem ocen opartym o matryce umiejętności. W konsekwencji zwiększyło się zaangażowanie i lojalność pracowników. Równocześnie został ograniczony wskaźnik fluktuacji. W każdym miejscu pracy zaangażowana w zmianę świadomości managerów w zakresie prawidłowego rozliczania czasu pracy, co skutecznie ograniczało ilość skarg i interwencyjnych kontroli PIP.

Zawsze działa w oparciu o analizę wskaźników HR, oceniając efektywność kosztów zarządzania zasobami ludzkimi, co przekłada się na podejmowane decyzje kadrowo- płacowe.
Z wykształcenia magister socjologii, absolwentka prestiżowych studiów podyplomowych w obszarze coachingu na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu i zarządzania ludźmi w firmie na Akademii L. Koźmińskiego w Warszawie.
Jest współautorką pracy dyplomowej „Narzędzia coachingowe wspierające kierowników liniowych w skutecznym osiąganiu celów”.
Prywatnie zawsze uśmiechnięta i pełna pasji. Chętnie dzieli się wiedzą i pozytywną energią.

Mirosław Borek

Trener, coach i psycholog – absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Od 1996 roku posiada rekomendację II stopnia trenera Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Należy do Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych.
Posiada dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe we wspieraniu organizacji biznesowych w budowaniu zespołów, prowadzenia coaching’u, motywowaniu, rozwiązywaniu konfliktów, wspieraniu pracowników w rozwoju zawodowym oraz wspiera zespoły sprzedaży i obsługi klienta w rozwoju umiejętności asertywnej komunikacji, skutecznej sprzedaży, prezentacji, negocjacji, wywierania wpływu,
Prowadzi coaching zespołowy i indywidualny oraz realizuje projekty train the trainers dla zespołów trenerski i superwizuje ich pracę.
Wykształcenie psychologiczne oraz praktyka trenera i coacha pozwala mu na uwzględnianie procesu grupowego w trakcie trwania pracy szkoleniowej i coaching’owej, oraz umiejętne dostosowanie ich treści do zmieniającej się dynamiki grupy, oraz potrzeb indywidualnych uczestników.

Edyta Socha

Nauczyciel języka angielskiego z długoletnim stażem, pracujący z wszystkimi grupami wiekowymi i na wszystkich poziomach. Ukończyła Akademię Trenera Talentów, Szkołę Psychologii Edukacji Dziecka organizowane przez PTI. Jest członkiem Positive Dyscypline Association i certyfikowanym Edukatorem Pozytywnej Dyscypliny w klasie. W PTI odpowiedzialna za realizację szkoleń pedagogicznych i metodycznych w szkołach językowych.

Zapisz się aby otrzymać dostęp do webinaru

Jak motywować nauczycieli w trudnych czasach?

*Akceptuję warunki regulaminu