ŚREDNIA KADRA - UMIEJĘTNOŚCI MENADŻERSKIE

Akademia Metodyka
w szkole językowej

Start już 19 marca!

Zadbaj o jakość usługi edukacyjnej, buduj zespół lektorów,
wspieraj rozwój szkoły!

Ze szkoleń Akademii Metodyka w szkole językowej
skorzystało już ponad 100 uczestników!

Czy masz już dość?

A gdybyśmy powiedzieli Ci, że...

Najbardziej skorzystasz, jeśli:

Czym dokładnie jest nasze szkolenie?

W ciągu kilku miesięcy trwania Akademii pogłębisz wiedzę o zarządzaniu zespołem pracowników wiedzy.  

Nauczysz się patrzeć na lektora jak na pracownika, a na siebie jak na osobę, która wspiera merytorycznie i organizacyjnie szkołę w rozwoju produktu, zespołu, sprzedaży. 

To z nami nauczysz się nie tylko kontroli jakości usługi edukacyjnej, ale także zdobędziesz umiejętności menadżerskie.

Do rozpoczęcia Akademii pozostało:

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Ty także możesz zbudować z nami
profesjonalną i pewną siebie
ŚREDNIĄ KADRĘ!

Czy jest inna droga?

Oczywiście, że tak! Możesz dalej biegać z webinaru na webinar, z wpisu blogowego do kolejnego newslettra i zbierać okruszki wiedzy, które często zaprzeczają jedna drugiej. Jaką masz alternatywę? Chcemy udostępnić Ci wiedzę, która sprawdziła się w kilkuset przedsiębiorstwach edukacyjnych. Wszystko przygotowane tak, abyś w łatwy sposób mógł wdrażać zmiany w swojej szkole językowej i zyskać profesjonalnego oraz pewnego siebie metodyka.

Zatrzymaj się

Istnieją sprawdzone rozwiązania, które pomogą Ci:

zdobyć świadomość roli biznesowej
i sprzedażowej metodyka

nabyć narzędzia menadżerskie
w zarządzaniu zespołem nauczycieli

zyskać umiejętność kontroli
jakości nauczania

zdobyć umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientami i lektorami

Dla kogo?

Dla Właścicieli Szkół Językowych

Dla pracowników szkół językowych- nauczycieli, metodyków

Dla nauczycieli - przyszłych metodyków

W ciągu pół roku zyskasz:

W program Akademii Metodyka wkomponowane są moduły realizowane w postaci konsultacji, szkoleń, webinarów:

MODUŁ 1
Systemowe zarządzanie zespołem szkoły językowej.

1. Poznasz zasady systemowego zarządzania nauczycielem
2. Dowiesz się jak łączyć jakość pracy z wynagrodzeniem i motywacją
3. Nauczysz się delegować skutecznie obowiązki
4. Poznasz narzędzia do organizowania obowiązków, oceny pracy, jakości lekcji, budowania bezpieczeństwa prawnego szkoły.

MODUŁ 2
Rekrutacja i skuteczne wdrażanie lektora do pracy w szkole językowej

1. Dokumentacja niezbędna do rekrutacji
2. Z kandydatami autentycznie poszukującymi pracę, przećwiczysz rozmowę kwalifikacyjną
3. Nauczysz się definiować kompetencję niezbędną do pracy na danym stanowisku
4. Nauczysz się NOWOCZEŚNIE I SKUTECZNIE rekrutować pracownika!  

MODUŁ 3

Hospitacje i kontrola jakości nauczania

1. Poznasz zasady budowania profesjonalnych więzi
2. Zobaczysz jak połączyć asertywność z dawaniem wsparcia i zrozumienia wobec pracownika i klienta
3. Poznasz zasady badania potrzeb rozmówcy i rozwiązywania sytuacji trudnych i konfliktowych
4. Poznasz swoje mocne i słabe strony w relacji z innymi

MODUŁ 4

Sprzedaż i obsługa klienta w szkole językowej

1. Dowiesz się jak prowadzić rozmowy handlowe
2. Poznasz podstawy organizacji kroków sprzedażowych w szkole językowej
3. Nauczysz się stosować złote zasady obsługi klienta, które zapobiegają rezygnacjom
4. Poznasz swoje mocne strony jako sprzedawca i będziesz z tego dumna!

MODUŁ 5
Metodyk jako skuteczny trener i wspierający coach

1. Poznasz różnice między tymi sposobami przekazywania wiedzy i wsparcia
2. Poznasz główne zasady uczenia dorosłych i przekazywania wiedzy
3. Dostaniesz plan i zasady organizowania szkoleń dla dorosłych
4. Przećwiczysz główne metody nauczania dorosłych
5. Poznasz etapy rozmowy coachingowej
6. Dostaniesz narzędzia wykorzystywane podczas coachingu
7. Poznasz zasady stosowania coachigu podczas pracy z nauczycielami

MODUŁ 6

Ja - lider, zasady budowania zespołu

1. Poznasz zasady budowania zespołu pracowników
2. Poznasz zasady organizacji pracy w zespole
3. Poznasz swój styl komunikowania się z zespołem 
4. Nauczysz się rozpoznawać słabe i mocne strony swojego komunikowania się z zespołem
 5. Poznasz narzędzie FRIS lub DISC 3

Jak się zapisać?

Zarezerwuj termin bezpłatnej 15 - minutowej konsultacji z naszym ekspertem. Po rozmowie upewnisz się, czy ten program jest dla Ciebie i otrzymasz ofertę szkoleniową.

Akademia Metodyka
w szkole językowej

Program zawiera:

Cena programu:

7 500 zł

5 900 zł

* Sprzedaż trwa tylko do 15 marca 2022 r.

Zestaw narzędzi w programie:

Podczas webinarów wdrożeniowych otrzymasz:

Jesteś w odpowiednim miejscu

bo dzięki naszej Akademii:

odzyskasz czas

więcej czasu na zarządzanie szkołą,
więcej czasu dla siebie i rodziny

zbudujesz lojalny zespół pracowników

profesjonalne ścieżki rozwoju, hospitacje
i szkolenia lektorów

otrzymasz wsparcie w zarządzaniu pracą zespołu

szczególnie ważne gdy firma się rozwija

zbudujesz profesjonalne stanowisko metodyka

samodzielność i pewność w działaniu

zyskasz spokój i poczucie komfortu

bezpiecznie oddelegujesz trudniejsze zadania w ręce metodyka

poprawi się współpraca metodyka z właścicielem

metodyk zrozumie decyzje i łatwiej będzie mu je egzekwować

Jesteś właścicielem szkoły językowej?

Co dokładnie dostaniesz?

Poznaj opinie właścicieli szkół, którzy już przeszkolili swoich przyszłych metodyków:

Małgorzata Chmielnicka
Metodyk
Alina Błaszczyk
Właściciel - Leader School KONIN
Barbara Kula-Czapla
Właściciel - Brytania Języki Świata
Agnieszka Pędzimąż
Właściciel - Europejskie Centrum Językowe Summit

Jeśli ciągle masz wątpliwości

Brzmi ciekawie? Zapisz się na bezpłatną konsultację. Razem znajdziemy najlepszą ścieżkę rozwoju dla Ciebie
i Twojego metodyka.

Akademia Metodyka w Szkole Językowej to:

Kim jesteśmy?

Jesteśmy firmą szkoleniową, od ponad 20 lat wspieramy właścicieli prywatnych szkół językowych, podstawowych i nauczycieli. 

Przez lata obecności na rynku wypracowaliśmy sprawdzone narzędzia i system, którymi dzielimy się na zasadach licencji Talent Friendly Company ® ze szkołami prywatnymi i innymi ośrodkami edukacyjnymi – współpracuje z nami na stałe ok. 30 placówek. Naszą mocną stroną jest wiedza z psychologii edukacji.

Eksperci realizujący Akademię:

Wejście na ścieżkę zarządzanie-organizacja-zespół pozwoli Ci:

ustabilizować szkołę

zyskać nowych lektorów i zatrzymać starych

wyróżnić się na lokalnym rynku pracy

sprawniej zorganizować przebieg informacji i dokumentacji

podnieść jakość usług edukacyjnych

wdrożyć sprawne narzędzia kontroli jakości pracy

Nawet jeśli:

Chcemy Cię przekonać, że można inaczej. Na podstawie doświadczeń naszych klientów - właścicieli szkół i przedszkoli, możemy śmiało powiedzieć, że rezygnując ze wsparcia w postaci średniej kadry, skazujesz siebie na ciągły brak czasu, aby zarządzać biznesem.

Nasze rozwiązania łączą sprawdzone metody z nowoczesnymi technologiami i indywidualnym wsparciem. Jeśli się zdecydujesz, zyskasz wskazówki od ekspertów z wieloletnim doświadczeniem. 
Jesteś gotowy, aby przejść z nami ścieżkę, która rozwinie Ciebie i Twoją szkołę?

Dajemy 100% gwarancji satysfakcji i na skuteczność programu, po wdrożeniu wszystkich materiałów!

Albo będziesz tonąć w chaosie,
albo wyszkolisz średnią kadrę i w końcu zyskasz profesjonalne wsparcie.

Decyzja należy do Ciebie.

Akademia Metodyka

Weź udział w szkoleniu

Czas szkolenia:

Miejsce:

Wymogi:

Dostęp do platformy e-learningowej:

Terminy zjazdów VII edycji 2022

Cena zawiera:

ZAReZERWUJ MIEJSCE

Cena programu:

7 500 zł

5 900 zł

* Sprzedaż trwa tylko do 15 marca 2022 r.

Śpiesz się! Zostały ostatnie wolne miejsca!

FAQ

W tym roku planujemy szkolenia online.

Zobacz więcej

10.00-18.00

Zobacz więcej

Warszawa, Pl. Inwalidów 10

Zobacz więcej

Tak – przed każdym szkoleniem wysyłamy maila przypominającego z terminem, planem szkolenia, adresem sali szkoleniowej lubi/i linkiem do wydarzenia online 

Zobacz więcej

Tak rozkładamy płatność na raty

Zobacz więcej

Grupa liczy od 10  do 16 osób.

Zobacz więcej

Każdy Uczestnik przed rozpoczęciem szkoleń będzie miał założone konto na platformie e-learningowej, na której będziemy zamieszczać materiały. W mailu informującym wyślemy link do platformy, login i hasło. 

Zobacz więcej

 Tak – po zakończeniu szkoleń każdy Uczestnik otrzyma certyfikat.

Zobacz więcej

Tak – realizujemy szkolenia z dofinansowania środków z BUR i KFS – kontakt w sprawie przygotowania oferty i więcej informacji  –  Aneta Wachowska, tel 664 431 660 

Zobacz więcej

 Faktury rozliczające szkolenia, są wystawiane każdorazowo po zakończeniu kolejnych modułów.

Zobacz więcej

Adres biura

Przewiń do góry

Zapisz się, aby dołączyć do listy chętnych

*Akceptuję warunki regulaminu

dr hab. Joanna Femiak

Wieloletni trener, coach i doradca. Jest wysokiej klasy specjalistą i dzieli się wiedzą z zakresu: zarządzania strategicznego, zarządzania personelem, sprzedaży i marketingu, organizacji pracy w przedsiębiorstwie edukacyjnych. Projektuje i wspiera instytucje we wprowadzaniu systemów HR w firmach. Bada zagadnienia związane z edukacją dorosłych, samoświadomością i szeroko rozumianym rozwojem. Trener Videotreningu Komunikacji (VIT).

Podczas swoich szkoleń łączy umiejętności psychologa, praktykę trenera z wiedzą pięknej dziedziny, jaką jest filozofia. Maksyma, która jej towarzyszy w pracy i życiu to:

„Co sobie uświadamiasz to kontrolujesz, to, czego sobie nie uświadamiasz kontroluje ciebie” A. de Mello.

W PTI monitoruje działalność merytoryczną Instytutu, czuwa nad jego rozwojem. Odpowiada także za wizerunek PTI na rynku szkoleń.

Małgorzata Warzycha

Manager, trener biznesu, coach, certyfikowany konsultant DISC D3.

Od ponad dwudziestu lat, z powodzeniem, łączy rolę przełożonego, trenera i coacha. Obecnie właścicielka firmy, kompleksowo zajmującej się tematyką miękkiego i twardego HR. Praktyczną wiedzę i bogatą empirię zdobyła pracując w branży finansowej, produkcyjnej i usługowo-logistycznej u największych, polskich pracodawców. Jako dyrektor zarządzający w Poczcie Polskiej S.A. kierowała pracą zespołu HR liczącego 60 osób. Jako partner biznesowy wspomagała działania kadry managerskiej w regionie dolnośląsko-opolskim, w procesie wdrażania rozwiązań HR i identyfikacji potrzeb, w tym: szkoleniowych, rozwojowych, rekrutacyjnych, zarządzania talentami, budowania przywództwa, sukcesji, rozwiązywania problemów kadrowych i płacowych, zwiększania efektywności organizacyjnej. W roli managera HR, w zakładzie produkcyjnym, stworzyła, opracowała i wdrożyła systemy motywacyjne dla pracowników produkcji, co wpłynęło na poprawę wyniku finansowego firmy. W odpowiedzi na ówczesne potrzeby opracowała programy rozwojowe dla pracowników, zintegrowane z systemem ocen opartym o matryce umiejętności. W konsekwencji zwiększyło się zaangażowanie i lojalność pracowników. Równocześnie został ograniczony wskaźnik fluktuacji. W każdym miejscu pracy zaangażowana w zmianę świadomości managerów w zakresie prawidłowego rozliczania czasu pracy, co skutecznie ograniczało ilość skarg i interwencyjnych kontroli PIP.

Zawsze działa w oparciu o analizę wskaźników HR, oceniając efektywność kosztów zarządzania zasobami ludzkimi, co przekłada się na podejmowane decyzje kadrowo- płacowe.
Z wykształcenia magister socjologii, absolwentka prestiżowych studiów podyplomowych w obszarze coachingu na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu i zarządzania ludźmi w firmie na Akademii L. Koźmińskiego w Warszawie.
Jest współautorką pracy dyplomowej „Narzędzia coachingowe wspierające kierowników liniowych w skutecznym osiąganiu celów”.
Prywatnie zawsze uśmiechnięta i pełna pasji. Chętnie dzieli się wiedzą i pozytywną energią.

Dobrosława Choryńska-Chudy

Dyplomowany doradca zawodowy oraz trener umiejętności trenerskich, licencjonowany trener programu doradztwa grupowego „Spadochron” dla osób planujących karierę, szukających pracy i zmieniających zawód. Niezależny specjalista i konsultant merytoryczny w projektach z zakresu aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych i niepełnosprawnych, a także w procesach przekwalifikowania zawodowego i kształcenia zawodowego. Główne obszary działań w zakresie doradztwa zawodowego: planowanie i kreowanie kariery, określanie własnych predyspozycji zawodowych, rozpoznawanie własnych zainteresowań w kontekście rozwoju zawodowego i edukacyjnego, przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, poruszanie się na rynku pracy jawnym i ukrytym, budowanie sieci kariery (networking), aktywizacja zawodowa, w tym osób niepełnosprawnych, reorientacja zawodowa, przygotowanie Indywidualnych Planów Działania, Edukacyjnych i Reorientacji Zawodowej. Wieloletni pracownik działów rekrutacji i agencji doradztwa personalnego w obszarze m.in. planowania ścieżek rozwoju i tworzenia planów szkoleniowych, rekrutacji i selekcji oraz assessor w projektach Assessment i Development Centre (Centrum Oceny i Rozwoju).

Milena Jastrzębska

Trener, konsultant FRIS, praktyk, przedsiębiorca. Specjalizuje się w szkoleniach z obszaru organizacji i zarządzania czasem pracy. Absolwent Akademii dla Właściciela PTI.

Na co dzień pomaga kobietom w budowaniu stabilnych biznesów po to, by z powodzeniem mogły godzić życie osobiste z zawodowym. Posiada ponad 8-letnie doświadczenie w prowadzeniu własnej szkoły językowej i zarządza prawie 20 osobowym zespołem. Jej cel to kompleksowe wsparcie mentoringowe innych przedsiębiorczych kobiet.

Mirosław Borek

Trener, coach i psycholog – absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Od 1996 roku posiada rekomendację II stopnia trenera Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Należy do Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych.
Posiada dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe we wspieraniu organizacji biznesowych w budowaniu zespołów, prowadzenia coaching’u, motywowaniu, rozwiązywaniu konfliktów, wspieraniu pracowników w rozwoju zawodowym oraz wspiera zespoły sprzedaży i obsługi klienta w rozwoju umiejętności asertywnej komunikacji, skutecznej sprzedaży, prezentacji, negocjacji, wywierania wpływu,
Prowadzi coaching zespołowy i indywidualny oraz realizuje projekty train the trainers dla zespołów trenerski i superwizuje ich pracę.
Wykształcenie psychologiczne oraz praktyka trenera i coacha pozwala mu na uwzględnianie procesu grupowego w trakcie trwania pracy szkoleniowej i coaching’owej, oraz umiejętne dostosowanie ich treści do zmieniającej się dynamiki grupy, oraz potrzeb indywidualnych uczestników.

Edyta Socha

Nauczyciel języka angielskiego z długoletnim stażem, pracujący z wszystkimi grupami wiekowymi i na wszystkich poziomach. Ukończyła Akademię Trenera Talentów, Szkołę Psychologii Edukacji Dziecka organizowane przez PTI. Jest członkiem Positive Dyscypline Association i certyfikowanym Edukatorem Pozytywnej Dyscypliny w klasie. W PTI odpowiedzialna za realizację szkoleń pedagogicznych i metodycznych w szkołach językowych.

Zapisz się aby otrzymać dostęp do webinaru

Jak motywować nauczycieli w trudnych czasach?

*Akceptuję warunki regulaminu