Regulamin szkoleń online

Właścicielem i administratorem serwisu http://pti.edu.pl/ jest PTI SZKOLENIA BLA BRANŻY EDUKACYJNEJ Spółka z o.o. zwana dalej PTI.

WYMAGANIA TECHNICZNE
Do skorzystania z kursów online platformy http://pti.edu.pl/niezbędny jest dostęp do sprzętu komputerowego o następujących parametrach minimalnych:

  • komputera z dostępem do Internetu i przeglądarką internetową umożliwiającą przeglądanie stron WWW.
  • Włączona obsługa cookies w przeglądarce.
  • Możliwość odtwarzania materiałów wideo, np. serwisu YouTube.com.
  • Zainstalowane aplikacje umożliwiające odczytywanie plików Adobe PDF.

SPOSÓB ZAWARCIA UMOWY
Skorzystanie z wybranego kursu dostępnego na platformie http://pti.edu.pl/ możliwe jest po prawidłowym zawarciu umowy zgodnie z poniższą procedurą:

  • klient składa zamówienie za pośrednictwem strony http:// https://pti.edu.pl/sklep/webinary/ / lub dedykowanej strony na strony www.konfeo.com
  • klient dokonuje płatności za usługę,
  • po zaksięgowaniu płatności klient otrzymuje e-mail z potwierdzeniem, że może korzystać z usługi.

Umowa zawierana jest na czas określony w aktualnej ofercie kursu. Umowa może zostać rozwiązana przez każdą ze Stron, z zachowaniem 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia, bez podawania przyczyn. W przypadku, gdy stroną rozwiązującą umowę będzie PTI, klientowi udostępniona zostanie możliwość pobrania wszystkich materiałów wchodzących w skład wybranego kursu w celu ich zapisania na dysku twardym swojego komputera.
ZAMÓWIENIE

  • Zamówienia dokonuje się poprzez wypełnienie formularza dostępnego na stronie serwisu http:// https://pti.edu.pl/sklep/webinary/ lub na dedykowanej stronie www.konfeo.com
  • Kupujący ponosi całą odpowiedzialność za prawidłowe wypełnienie formularza.
  • Do każdego zakupu dołączane jest e-mailowe potwierdzenie dokonania zakupu oraz, na życzenie klienta, faktura VAT doręczana w formie pliku PDF.

PŁATNOŚCI

  • Wszystkie ceny podane w serwisie http://pti.edu.pl/sklep/webinary/ i lub stronie www.konfeo.com wyrażone są w polskich złotych (PLN) i są cenami brutto. Płatności regulowane mogą być z wykorzystaniem przelewów z wybranych banków działających w Polsce.
  • Płatności są obsługiwane przez Promocji jest PayPro S.A., ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, tel. +48 (61) 642 93 44, WWW: www.przelewy24.pl, e-mail: partner@przelewy24.pl. PayPro SA – wpisana do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem podmiotu w UKNF IP24/2014, jako krajowa instytucja płatnicza, zwany Serwisem Przelewy24.

REALIZACJA UMOWY

Organizator gwarantuje, że nabywcy otrzymają dostęp do materiałów kursowych najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od zamknięcia sprzedaży. Organizator zapewnia dostęp do materiałów kursowych przez 60 dni kalendarzowych od momentu gdy dostęp do nich zostanie otwarty.

REKLAMACJE
W przypadku problemów technicznych z produktem nabywca może zgłosić reklamację towaru na adres jfemiak@pti.edu.pl Wszelkie zgłoszenia rozpatrujemy indywidualnie.

ZWROTY I GWARANCJA SATYSFAKCJI
Zgodnie z polskim prawem, jeżeli zakupisz produkt jako osoba fizyczna (konsument), to przysługuje Ci możliwość odstąpienia od umowy, bez podawania przyczyn, w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy (dokonania zakupu). Zgodnie z prawem nie możesz jednak odstąpić od umowy w przypadku, gdy rozpocząłeś już korzystanie z zamówionych usług. 

*Gwarancja produktu “Zestaw narzędzi marketingu i sprzedaży online”: Możesz odstąpić od umowy, jeśli wdrożysz wszystkie elementy z naszego kursu i nie przyniosą one efektów. Wdrożenia zostaną sprawdzone przez naszych specjalistów.

*Pakiet promocyjny produktu ” Program Mistrzowskiego Sekretariatu Szkoły Językowej w Kampanii Wrześniowej” obowiązuje tylko dla pracowników jednej szkoły.

Masz pytania?

Zastanawiasz się czy warto próbować?

Nie wiesz czy tym razem będzie inaczej?

Jeszcze masz wątpliwości? Zarezerwuj miejsce, napisz jaki cel chciałbyś osiągnąć!

Napisz do nas

Zapisz się aby otrzymać dostęp do webinaru

Jak motywować nauczycieli w trudnych czasach?

*Akceptuję warunki regulaminu
Agata Zborała

Agata Zborała

Certyfikowany coach i trener Cliftonstrenghts® 

Jako osoba mająca 23-letnie doświadczenie w biznesie jest ekspertem sprzedaży, komunikacji i doradztwa rozwoju osobistego i biznesowego. Posiada umiejętności zarządzania oraz wpieram w budowaniu silnej kultury organizacyjnej opartej na mocnych stronach członków zespołu. 

Wyznaje zasadę rozwój osobisty + rozwój zespołu = rozwój organizacji. 

Towarzyszy w odkrywania naturalnego potencjału w postaci talentów i mocnych stron oraz pomaga je rozwijać dla spełnionego życia osobistego i zawodowego.

Sebastian Sitowski

Marketingowiec, specjalista ds. mediów społecznościowych, dyplomowany coach, team coach, trener i certyfikowany facylitator Action Learning. 

Od ponad 10 lat w branży reklamowej, od roku prowadzi własną firmę, której misją jest wspieranie małych i średnich przedsiębiorstw w budowaniu skutecznych strategii marketingowych. Wyznaje prostą zasadę, opartą na wieloletnim doświadczeniu – bez długofalowej strategii, wyznaczenia celów i angażującego contentu nie ma dobrej sprzedaży. 

Poza opieką nad swoimi klientami prowadzi szkolenia z online marketingu dla amatorów i specjalistów, udziela konsultacji biznesowych oraz prowadzi coachingi i warsztaty. Od 3 lat z pasją zgłębia zagadnienie inteligencji emocjonalnej, przekładając tę wiedzę na marketing i sprzedaż w sieci.