Szkolenie stacjonarne

Akademia Sprzedaży i Marketingu w Szkole Językowej

Przejmij kontrolę nad sprzedażą i marketingiem w swojej szkole!

LAST MINUTE OFFER

Zamykamy grupę!
Weź udział w szybkiej rekrutacji

Zostało tylko 5 miejsc!

[rozmiar pierwotny] BONUS DO WEBINARU - zdjęcie na stronę

Ty także możesz zbudować z nami
stabilny i dochodowy
BIZNES EDUKACYJNY!

Posłuchaj autora Akademii:
dr hab. Joanna Femiak

Ze szkoleń Akademii Sprzedaży i Marketingu w Szkole Językowej skorzystało już ponad 400 przedsiębiorców!

Czy masz już dość?

A gdybyśmy powiedzieli Ci, że...

Chcesz stworzyć silną markę edukacyjną? Taką, z której pracownicy będą dumni, która zachwyci klientów i pozwoli stworzyć ofertę w dobrej cenie?

Chcesz efektywnie wykorzystywać swój budżet na Facebooku?

Masz dość wrzucania postów na ślepo i szarpania się z menedżerem reklam?

A co jeśli Ci powiemy, że recepte na to wszystko dostaniesz w naszej Akademii?

Najbardziej skorzystasz, jeśli:

O szkoleniu

Projekt dedykowany przedsiębiorcom i współpracownikom organizującym, przeprowadzającym i nadzorującym procesy sprzedażowe i marketingowe w szkole językowej lub innej placówce edukacyjnej.

Na nasze szkolenia sprzedażowe przyjeżdżają właściciele z pracownikami – by razem przeżyć rozwojowe i motywujące spotkania. Praktyka pokazuje, że wspólne zajęcia i ćwiczenia realnie wpływają na kompetencje pracowników i ich zaangażowanie w dalszą pracę. Zapraszamy właścicieli szkół językowych, dyrektorów szkół niepublicznych i prywatnych ośrodków edukacyjnych. 

DO KOŃCA LAST MINUTE OFFER POZOSTAŁO

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Czy jest inna droga?

Oczywiście, że tak! Możesz dalej biegać z webinaru na webinar, z wpisu blogowego do kolejnego newslettra i zbierać okruszki wiedzy, które często zaprzeczają jedna drugiej.

Jaką masz alternatywę? Chcemy udostępnić Ci wiedzę, która sprawdziła się w kilkuset przedsiębiorstwach edukacyjnych. Wszystko przygotowane tak, abyś w jak najłatwiejszy sposób mógł wdrażać zmiany w swojej szkole językowej i budować stabilny oraz dochody biznes edukacyjny.

Zatrzymaj się

Istnieją sprawdzone rozwiązania, które pomogą Ci:

uporządkować zadania związane ze sprzedażą i marketingiem

zaplanować konsekwentnie zadania sprzedażowe

odzyskać czas na własny rozwój

podnieść rentowność produktów

Weź udział w szybkiej rekrutacji i dołącz do grupy jeszcze w listopadzie:

W program Akademii Sprzedaży i Marketingu wkomponowane są moduły realizowane w postaci konsultacji, szkoleń, webinarów:​

I MODUŁ - Organizacja i zarządzanie sprzedażą i marketingiem

II MODUŁ - Strategia marki, kanały komunikacji, copywriting

III MODUŁ - Zarządzenie produktami, ceną, promocjami. Finansowe zarządzanie sprzedażą

IV MODUŁ - Marketing online - zarządzanie Facebookiem

V MODUŁ - Typologia klienta - windykacja. Typologia sprzedawcy - negocjacje

VI MODUŁ -Trening Asertywności

Akademia Sprzedaży i Marketingu
w Szkole Językowej

Plan szkoleń:

Cena zawiera:

Płatności:

Jak się zapisać?

Trwa LAST MINUTE OFFER!

Wybierz interesujący Cię program oraz wypełnij sondaż diagnozujący potrzeby Twojej szkoły. Po wypełnieniu sondażu skontaktujemy się z Tobą w przeciągu 48 godzin.

Program
First Step

Program zawiera:

Cena: 3600 zł

Program
Biznes

Program zawiera:

Cena do końca sierpnia:
4900 zł 5900 zł

Cena LAST MINUTE:
5200 zł 5900 zł

Cena: 5900 zł

Program
VIP

Program zawiera:

Cena: ustalana indywidualnie

+ BONUS

NORMALNA CENA TEGO PAKIETU TO: 6690 zł
CENA LAST MINUTE:

5200 zł

Teraz zapłacisz TYLKO przedpłatę rezerwującą miejsce wysokości 1500 zł.

250 zł

Całą płatność możemy rozłożyć na życzliwe dla Ciebie raty!

W sumie zyskujesz:

108 h szkolenia ONLINE

96 h w Akademii Sprzedaży i Marketingu + 12 h w Programie Mistrzowskiej Obsługi Klienta

pakiet sprawdzonej wiedzy

dzięki której wskoczysz na wyższy poziom marketingu, sprzedaży i obsługi klienta

kontakt z grupą

zaangażowanych przedsiębiorców i doświadczonych ekspertów

ponad 100 stron materiałów szkoleniowych

+wsparcie we wdrożeniu wiedzy

14 gotowych NARZĘDZI

które usprawnią pracę i zaoszczędzą Twój czas

Akademia Sprzedaży i Marketingu - narzędzia:

Program Mistrzowskiej Obsługi Klienta - narzędzia:

Szkolenie pozwoli Ci:

zwiększyć skuteczność procesu sprzedaży

rozwinąć umiejętności nadzoru i organizacji procesu sprzedaży

pogłębić i świadomie korzystać z umiejętności organizacji procesu sprzedaży - od finansów po marketing

Poznaj opinie naszych absolwentów:

Brzmi ciekawie? Weź udział w szybkiej rekrutacji.
Skorzystaj z LAST MINUTE OFFER
i zacznij szkolenie już w listopadzie.

Brzmi ciekawie? Wypełnij sondaż biznesowy. Razem znajdziemy najlepszą ścieżkę rozwoju dla Ciebie i Twojego biznesu. ​

Akademia Sprzedaży i Marketingu w Szkole Jezykowej to:

Posłuchaj rekomendacji Akademii
dr Grzegorz Śpiewak

Kim jesteśmy?

Jesteśmy firmą szkoleniową, od ponad 20 lat wspieramy właścicieli prywatnych szkół językowych, podstawowych i nauczycieli. 

Przez lata obecności na rynku wypracowaliśmy sprawdzone narzędzia i system, którymi dzielimy się na zasadach licencji Talent Friendly Company ® ze szkołami prywatnymi i innymi ośrodkami edukacyjnymi – współpracuje z nami na stałe ok. 30 placówek. Naszą mocną stroną jest wiedza z psychologii edukacji.

Eksperci realizujący Akademię:

Co zyskasz?

Narzędzia do tworzenia budżetu firmy

Wiedzę, jak profesjonalnie liczyć marżę, koszty stałe i zmienne

Racjonalne korzystanie z marketingu online i integrowanie go z produktami offline

Wiedzę jak skutecznie korzystać z kanałów komunikacyjnych z klientem

Procedurę windykacji i zrozumiesz, dlaczego klienci nie płacą na czas

Narzędzie radzenia sobie z obiekcjami i finalizacji sprzedaży

Nawet jeśli:

Jeśli się zdecydujesz, zyskasz rozwiązanie, z którego korzysta już ponad 30 szkół w ramach naszej licencji. Dzielimy się nim z przedsiębiorcami w ramach Akademii Sprzedaży i Marketingu w Szkole Językowej od 8 lat.

Nasze rozwiązania łączą sprawdzone metody z nowoczesnymi technologiami i indywidualnym wsparciem. Jesteś gotowy, aby przejść z nami ścieżkę, która rozwinie Ciebie i Twoją szkołę?

Dajemy 100% gwarancji satysfakcji i skuteczności programu, po wdrożeniu wszystkich materiałów!

130517740_186443653127074_6799965612592119944_n

Już ponad 50 szkół skorzystało
z Akademii Sprzedaży i Marketingu.

Dla kogo to szkolenie?

Dla właścicieli i dyrektorów szkół językowych i firm edukacyjnych

Dla pracowników sekretariatu i osób, zajmujących się sprzedażą i marketingiem

Program stworzony jest dla przedsiębiorców, którzy mają dosyć:

130604038_2847773695480118_9101860181495611308_n

Nawet jeśli:

Daj sobie szanse i nam.

Dowiesz się jak oddelegować zadania związane ze sprzedażą i marketingiem. Nie będziesz sam, będziesz miał nasze wsparcie w trakcie szkoleń i po. Polubisz zarządzanie sprzedażą
i marketingiem, bo będziesz czuć się pewnie i kompetentnie.

Być może teraz myślisz:

Interesujące? Ale masz wątpliwości? Zapisz się na bezpłatną konsultacje z naszym ekspertem!

20 minut konsultacji telefonicznej - to nic nie kosztuje!

Prześlemy Ci wyjątkową LAST MINUTE OFFER!

Dołączysz do Akademii Sprzedaży i Marketingu już w listopadzie!

Interesujące? Ale masz wątpliwości? To - wypełnij audyt, zapytaj o szczegóły, umów się na konsultacje!

Wypełnij audyt- to nic nie kosztuje!

Prześlemy Ci plan i ważne informacje!

Dołącz do Akademii Sprzedaży i Marketingu!


Przedstawiamy program, który pomoże:

Zorganizować skuteczną kampanię reklamową

Zaprosić 100 i więcej osób na dni otwarte
w Twojej szkole

Zachować płynność finansową

Oszczędzić czas i pieniądze wydane na sprzedaż i marketing

Albo będziesz tonąć w chaosie,
albo w końcu zaczniesz panować nad swoją szkołą.

Decyzja należy do Ciebie.

Jeśli chcesz zmienić marketing i sprzedaż w swojej szkole jeszcze w tym roku, skorzystaj z LAST MINUTE OFFER:

+ BONUS

Cena LAST MINUTE pakietu:
5200 zł

Dziś wpłacasz jedynie:
250 zł

Tutaj jest audyt, który pomoże określić gdzie jesteś i czego potrzebujesz, by rozwinąć swoją szkołę, firmę.

Brzmi ciekawie? Wypełnij sondaż biznesowy firmy edukacyjnej – a otrzymasz od nas propozycję dopasowaną do Twoich potrzeb

DO KOŃCA LAST MINUTE OFFER POZOSTAŁO

Dni
Godzin
Minut
Sekund

FAQ

W tym roku planujemy szkolenia online.

Zobacz więcej

10.00-18.00

Zobacz więcej

Warszawa, Pl. Inwalidów 10

Zobacz więcej

Tak – przed każdym szkoleniem wysyłamy maila przypominającego z terminem, planem szkolenia, adresem sali szkoleniowej lubi/i linkiem do wydarzenia online 

Zobacz więcej

Tak rozkładamy płatność na raty

Zobacz więcej

Grupa liczy do 16 osób.

Zobacz więcej

Coaching prowadzi dr hab. Joanna Femiak, termin spotkania można wybrać z kalendarza –  https://calendly.com/pti-konsultacje/coaching

Zobacz więcej

Każdy Uczestnik przed rozpoczęciem szkoleń będzie miał założone konto na platformie e-learningowej, na której będziemy zamieszczać materiały. W mailu informującym wyślemy link do platformy, login i hasło. 

Zobacz więcej

Każdy Uczestnik przed rozpoczęciem szkoleń będzie miał założone konto na platformie e-learningowej, na której będziemy zamieszczać materiały. W mailu informującym wyślemy link do platformy, login i hasło. 

Zobacz więcej

 Tak – po zakończeniu szkoleń każdy Uczestnik otrzyma certyfikat.

Zobacz więcej

Tak – realizujemy szkolenia z dofinansowania środków z BUR i KFS – kontakt w sprawie przygotowania oferty i więcej informacji  –  Aneta Wachowska, tel 664 431 660 

Zobacz więcej

 Faktury rozliczające szkolenia, są wystawiane każdorazowo po zakończeniu kolejnych modułów.

Zobacz więcej

Masz pytania?

Zastanawiasz się czy warto próbować?Nie wiesz czy tym
razem będzie inaczej?


ZADZWOŃ DO NAS!
664 129 586

16

Masz pytania?

Zastanawiasz się czy warto próbować?

Nie wiesz czy tym razem będzie inaczej?

Jeszcze masz wątpliwości? Zarezerwuj miejsce, napisz jaki cel chciałbyś osiągnąć!

Napisz do nas

Adres biura

Zapisz się, aby dołączyć do listy chętnych

*Akceptuję warunki regulaminu

dr hab. Joanna Femiak

Wieloletni trener, coach i doradca. Jest wysokiej klasy specjalistą i dzieli się wiedzą z zakresu: zarządzania strategicznego, zarządzania personelem, sprzedaży i marketingu, organizacji pracy w przedsiębiorstwie edukacyjnych. Projektuje i wspiera instytucje we wprowadzaniu systemów HR w firmach. Bada zagadnienia związane z edukacją dorosłych, samoświadomością i szeroko rozumianym rozwojem. Trener Videotreningu Komunikacji (VIT).

Podczas swoich szkoleń łączy umiejętności psychologa, praktykę trenera z wiedzą pięknej dziedziny, jaką jest filozofia. Maksyma, która jej towarzyszy w pracy i życiu to:

„Co sobie uświadamiasz to kontrolujesz, to, czego sobie nie uświadamiasz kontroluje ciebie” A. de Mello.

W PTI monitoruje działalność merytoryczną Instytutu, czuwa nad jego rozwojem. Odpowiada także za wizerunek PTI na rynku szkoleń.

Mirosław Borek

Trener, coach i psycholog – absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Od 1996 roku posiada rekomendację II stopnia trenera Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Należy do Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych.
Posiada dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe we wspieraniu organizacji biznesowych w budowaniu zespołów, prowadzenia coaching’u, motywowaniu, rozwiązywaniu konfliktów, wspieraniu pracowników w rozwoju zawodowym oraz wspiera zespoły sprzedaży i obsługi klienta w rozwoju umiejętności asertywnej komunikacji, skutecznej sprzedaży, prezentacji, negocjacji, wywierania wpływu,
Prowadzi coaching zespołowy i indywidualny oraz realizuje projekty train the trainers dla zespołów trenerski i superwizuje ich pracę.
Wykształcenie psychologiczne oraz praktyka trenera i coacha pozwala mu na uwzględnianie procesu grupowego w trakcie trwania pracy szkoleniowej i coaching’owej, oraz umiejętne dostosowanie ich treści do zmieniającej się dynamiki grupy, oraz potrzeb indywidualnych uczestników.

Monika Karniewska-Mazur

Kwalifikacje ACCA (Association of Chartered Certified Accountants) oraz CIA (Certified Internal Auditor)

W przeszłości pracownik PwC (działy: badania sprawozdań finansowych, doradztwa gospodarczego i księgowego). Od 2009 r. niezależny expert specjalizujący się w obszarze skonsolidowanej sprawozdawczości finansowej grup kapitałowych notowanych na GPW i NewConnect, usprawnianiu procesów finansowo-księgowych i sprawozdawczych, w tym dla celów zarządczych. Doradca spółek/grup kapitałowych w optymalizacji procesów biznesowych, budowaniu systemu kontroli wewnętrznej, prowadzeniu audytów wewnętrznych. W PTI prowadzi szkolenia i doradztwo z zarządzania finansami.

Dorota Steliga

Specjalistka ds. spójnej komunikacji. Doradca, mówca inspiracyjny, konferansjerka – swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się podczas warsztatów m.in. “Skuteczne relacje z mediami” oraz konferencji m.in. “Spójna komunikacja kluczem do długofalowego sukcesu”. Specjalizuje się w budowaniu marki firm i osób w oparciu o spójną strategię komunikacji. Tworzy i wdraża strategię połączoną z wartościami i misją firmy/osób, dając fundamenty do budowania marki wiarygodnej i godnej zaufania. Pomaga ekspertom dzielić się swoją wiedzą w mediach będąc pomostem pomiędzy światem branżowym a medialnym.

Milena Jastrzębska

Trener, konsultant FRIS, praktyk, przedsiębiorca. Specjalizuje się w szkoleniach z obszaru organizacji i zarządzania czasem pracy. Absolwent Akademii dla Właściciela PTI.

Na co dzień pomaga kobietom w budowaniu stabilnych biznesów po to, by z powodzeniem mogły godzić życie osobiste z zawodowym. Posiada ponad 8-letnie doświadczenie w prowadzeniu własnej szkoły językowej i zarządza prawie 20 osobowym zespołem. Jej cel to kompleksowe wsparcie mentoringowe innych przedsiębiorczych kobiet.

Marcin Godlewski

Działa w obszarze Online Marketingu od 2006 roku. Organizował kampanie marketingowe dla największej polskiej firmy zajmującej się rozwojem osobistym. Stworzył pierwszy polski portal ze szkoleniami online „MiastoSzkolen.pl”, prowadził także pierwszą polską platformę programów partnerskich.

Jest również współtwórcą marki szkoleniowej w branży network marketingu. Pracował także jako CMO w pierwszej na świecie profesjonalnej aplikacji mobilnej wprowadzającej grywalizację do network marketingu. Działał również w projektach z branży kryptowalut. Współpracuje z mikro i małymi przedsiębiorstwami w zakresie sprzedaży online, reklamie online i prowadzenia działań w social media – również poza granicami Polski.

Aktualnie razem ze wspólnikiem tworzy agencję marketingową Two Colours Agency: https://two-colours.com.

Zapisz się, aby dołączyć do listy chętnych

*Akceptuję warunki regulaminu

Zapisz się aby otrzymać dostęp do webinaru

Jak motywować nauczycieli w trudnych czasach?

*Akceptuję warunki regulaminu
Agata Zborała

Agata Zborała

Certyfikowany coach i trener Cliftonstrenghts® 

Jako osoba mająca 23-letnie doświadczenie w biznesie jest ekspertem sprzedaży, komunikacji i doradztwa rozwoju osobistego i biznesowego. Posiada umiejętności zarządzania oraz wpieram w budowaniu silnej kultury organizacyjnej opartej na mocnych stronach członków zespołu. 

Wyznaje zasadę rozwój osobisty + rozwój zespołu = rozwój organizacji. 

Towarzyszy w odkrywania naturalnego potencjału w postaci talentów i mocnych stron oraz pomaga je rozwijać dla spełnionego życia osobistego i zawodowego.

Sebastian Sitowski

Marketingowiec, specjalista ds. mediów społecznościowych, dyplomowany coach, team coach, trener i certyfikowany facylitator Action Learning. 

Od ponad 10 lat w branży reklamowej, od roku prowadzi własną firmę, której misją jest wspieranie małych i średnich przedsiębiorstw w budowaniu skutecznych strategii marketingowych. Wyznaje prostą zasadę, opartą na wieloletnim doświadczeniu – bez długofalowej strategii, wyznaczenia celów i angażującego contentu nie ma dobrej sprzedaży. 

Poza opieką nad swoimi klientami prowadzi szkolenia z online marketingu dla amatorów i specjalistów, udziela konsultacji biznesowych oraz prowadzi coachingi i warsztaty. Od 3 lat z pasją zgłębia zagadnienie inteligencji emocjonalnej, przekładając tę wiedzę na marketing i sprzedaż w sieci.